Xboxlife forum

Ninja Gaiden tips til 2. boss

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Ninja Gaiden tips til 2. boss

Indlægaf Saxe » 25. jun 2004 12:04

Ja, jeg har fået anskaffet mig ninja gaiden, men jeg sidder fast ved boss nr. 2 - Så giv mig alle jeres tips til at slå ham, f.eks. om man skal gå efter ham eller de andre fyre der er ret så irriterende. SKal lige siges jeg kun har 1 elixir af de små, og 1 af de store.
Saxe
Skribent
 
Indlæg: 598


Indlægaf Fire-Jolle » 25. jun 2004 12:13

Brug det der ild halløj du kan lave, det mister han rimelig meget af..
Billede
Fire-Jolle
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Indlægaf Alex DK » 25. jun 2004 12:21

Start udelukkende med at koncentrere dig om spøgelses samuraierne. Når de alle er dræbt, så er samuraien på hesten meget nem at dræbe. Mest effektiv synes jeg er at udelukkende trykke på "X", når man er i nærkamp med ham. Når han er på afstand, anvendes bue og pil som laver relativ stor skade på ham. Man kan som Fire-jolle nævner anvende ninpo mod ham, hvilket er særdeles effektivt, dog syntes jeg det er spild af ninpo, da man får mere brug for det senere i spillet.
Alex DK
Niveau 4
 
Indlæg: 524

Brugeravatar

Indlægaf Tommy » 25. jun 2004 12:28

Brug den der fire-wheels magi, så når der er ild i dig hopper du på ham og slår ham.. Det skulle han gerne miste over halvdelen af sit liv af.. Så dræber du spøgelserne, og derefter dræber du ham med "y-tasten"..
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Indlægaf Fire-Jolle » 25. jun 2004 15:24

Nu hvor vi er omkring emnet, ville jeg lige spørge om der er nogen der kan hjælpe mig lidt videre..
Det drejer sig om Chapter 10, jeg har lige fået "The Statue of the Water Spirit" og nu ved jeg simpelhen ikke hvad jeg skal.. :S

EDIT: HAR KLARET DET.. ^


Dog sidder jeg igen fast.. :?
Det er stadig i Chapter 10, og er kommet hen til det område kaldes "Peristyle Passage", jeg er nu ved det sted hvor der er en låst dør, og og et sværd som jeg skal skaffe skal placeret i et tom hult med dette motiv ( )==[:::::::::>. Hvordan får jeg fat i det sværd? Jeg ved godt det er i samme rum, og det er noget med at man skal hoppe fra væg til væg, men kan stadig ikke komme derop.. :(
Billede
Fire-Jolle
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Indlægaf Saxe » 26. jun 2004 11:23

Hvor mange gange kommer de der magi fyre igen? Altså, hvor mange gange respawner de?
Officiel Halo 2 Ambassadør.. :)
Jeg tager afstand fra alle indlæg skrevet af mig
Saxe
Skribent
 
Indlæg: 598


Indlægaf Tommy » 26. jun 2004 11:38

Der kommer ikke så mange.. Som Paasch siger så prøv at dræbe dem først, og undgå at blive ramt af samuraien..
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Indlægaf Chilicon » 26. jun 2004 23:20

Dog sidder jeg igen fast..
Det er stadig i Chapter 10, og er kommet hen til det område kaldes "Peristyle Passage", jeg er nu ved det sted hvor der er en låst dør, og og et sværd som jeg skal skaffe skal placeret i et tom hult med dette motiv ( )==[:::::::::>. Hvordan får jeg fat i det sværd? Jeg ved godt det er i samme rum, og det er noget med at man skal hoppe fra væg til væg, men kan stadig ikke komme derop..


Fire-Jolle husk at der er en Scarab i Peristyle Passage ( den store hal med mange søjler), nå du ellers har nagget alt der går du ind i det rum med den låste dør, som du snakker om.
for at finde det sværd som skal bruges til at åbne næste del, skal du gå ind i det lille rum til venstre og wall-run(du skal vist bruge 2 eller 3 af væggene i det lille rum). så kommer du op på en lille platform, her skal du så bruge buen til at ramme en lille ting (du ser den nå du står på platformen og kikker over det store rum) nå du rammer den, skifter den vist fave, men mere vigtigt der kommer er stykke væg, ned og hænger foran dig. wall-run på den hængende væg, så er du der næsten ;-}
herfra er det simpelt, der er vist en trappe op, og her er vist nogle gotter :lol: men for at finde sværdet skal du over på en anden "platform" for at komme derover mener jeg at der er en græn ude i den ene side, som du kan svinge dig fra og så skulle den være hjemme( der er vist også en Scarab deromkring) ...

husk inden du smider sværdet i "låsen" i gulvet, er det en god ide at gå tilbage og bruge et savepoint, da du nu starter en boss battle en øhh sjov kamp :twisted: (kan være meget let med nogle små triks,..... som du måske kan få en anden gang hvis du virklig sidder fast 8)
"Der er ingen større smerte end midt i ulykken at måttes mindes den lykke som forsvandt"
Dante
Chilicon
Niveau 1
 
Indlæg: 60


Indlægaf Fire-Jolle » 27. jun 2004 10:50

Mange tak for hjælpen ;)

Den der Scarab kan jeg sku ikke få fat i.. :S
Billede
Fire-Jolle
Niveau 4
 
Indlæg: 305



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster

cron