Xboxlife forum

Konstant afbrydelse af internet...

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Konstant afbrydelse af internet...

Indlægaf Raphael DK » 24. jun 2004 11:59

Hej!

Jeg er lige flyttet, og har atter fået installeret nyt internet... (Cybercity, 2mb forbindelse).
Der er dog noget galt, da jeg hopper af internettet hver gang mit telefonrør bliver løftet :? :?

Hvis der er nogen der har oplevet det før, eller ved hvad der er galt, kunne jeg godt bruge jeres hjælp...

På forhånd tak...
Beregn valuta: www.valutaen.dk
Raphael DK
Niveau 1
 
Indlæg: 74


Indlægaf GrillBillerDK » 24. jun 2004 12:22

he,, skægt..
har du husket at sætte dit ADSL Filter på? det mellem telefon stikket og dit ADSL udstyr?
ellers må du ringe til CC og Klage.


Jeg betale en TDC mand for at sætte et nyt telefon stik op i stuen, for så slap jeg selv for at trække ledninger osv.
problemet var bare at TDC manden glemte at sætte ADSL Filteret til, og det havde han selfølig ikke fortalt mig.
så jeg trode lige at der skulle gå et par dage før at der var hul igennem til CC. så efter en uge ringede jeg til CC og spurgte om de ikke lige skulle få pillet fingeren ud af røvhullet og give mig noget net.
Et par dage efter kom der så et Filter og et BoostCArd på 8mb i 30 dage :-)
Det kalder jeg god service
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Sp4 » 24. jun 2004 13:01

Jeg har også Cybercity, men jeg har ikke haft samme problem. Det grillbiller siger er rigtigt.

Vi har to telefonlinjer som vi også havde før vi fik internet. Og da vi satte telefonen til det telefonstik hvor internettet ikke kommer fra, så røg internetforbindelsen, så jeg har måske haft samme problem....who knows....Så du skal bare sætte telefonen til det stik hvor internettet kommer ud fra, ellers kan du trække ledninger fra det stik og ud til de andre telefoner. Jeg håber at det er nogenlunde rigtigt hvad jeg siger.

Men jeg har så haft andre problemmer med Cybercity. Og det er at deres internet nogen gange crasher en helvedes masse gange i løbet af dagen, men det er kun i små perioder!
Who I'd like to meet:
God! I have serious questions about his marketing profile and choice of music in his so called "houses"!!
Sp4
Niveau 6
 
Indlæg: 1544


Indlægaf Raphael DK » 24. jun 2004 15:08

Faktisk har jeg 2 telefoner, den ene ryger forbindelsen ikke af når jeg bruger den, den sidder i samme stik som adslboksen gør.
Men den der står for sig selv og det er den der får internettet til at hoppe af...
Beregn valuta: www.valutaen.dk
Raphael DK
Niveau 1
 
Indlæg: 74


Indlægaf GrillBillerDK » 24. jun 2004 16:33

lad mig gætte.. du har en Gørdetselvløsning?

Der står faktisk at hvis du også skal kunne ringe fra dit telefonstik.. så skal alle telefoner i husstanden tilsluttes det filter.

grunden til at jeg valgte en TDC mand løsning.
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Sp4 » 24. jun 2004 23:42

me 2!

Du skal bare trække et kabel fra stikket hvor du har din adsldims i og til de forskellige steder du vil have telefon stik!
Who I'd like to meet:
God! I have serious questions about his marketing profile and choice of music in his so called "houses"!!
Sp4
Niveau 6
 
Indlæg: 1544


Indlægaf Raphael DK » 25. jun 2004 09:47

Nåh, det var ikke så smart... og ja jeg har en gør det selv løsning, kan jeg ikke bare bestille en tekniker og få ham til at ordne det, istedet for at trække kapler ned til adslboksen :?: :?:
Beregn valuta: www.valutaen.dk
Raphael DK
Niveau 1
 
Indlæg: 74


Indlægaf Sp4 » 25. jun 2004 12:12

Jo, hvis du gerne vil betale penge for noget som du selv kan gøre. Jeg bare ikke sikker at man må skille stikkontaken ad eller sætte sådan en op, hvis man ikke er autoriseret til det.
Who I'd like to meet:
God! I have serious questions about his marketing profile and choice of music in his so called "houses"!!
Sp4
Niveau 6
 
Indlæg: 1544



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster

cron