Xboxlife forum

Hjælp mig :(... Xbox live!!

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Hjælp mig :(... Xbox live!!

Indlægaf Albertino » 17. jun 2004 17:49

Hay allesammen jheg har lige været ude og købe et live starter kit men nu hvor jeg er igang m at få det hele til at fungere, siger den at der er nogle problemer med min gateway... Jeg går igennem en router, wireless en fra linksys... er utrolig dum til dette, så hvis nogle kunne hjælpe ville jeg blive utrolig glad...The network gateway could not be reached. Verify the ip adresses match the settings provided by your isp.

Er fuldstænding lost :( help me!!!
Bumelum - Jeg ka' spil på trumm' !!
Albertino
Niveau 1
 
Indlæg: 96

Brugeravatar

Indlægaf Albertino » 17. jun 2004 18:04

Update!!!

- i ved godt når man er igang m at konfigurere internet forbindelsen til Live! så går man igennem 4 punkter, cables, dns, ip osv...
Dog sker der nu "kun" en fejl ved den sidste... Og det er der hvor den prøver at logge på Live! det kan den ikke, men de andre punkter som dns, ip, cables, siger den er gode nok!...

Bahhh !! :P

help me out..

har prøvet at ringe til dette nummer 80884097 - dog er det kun på engelsk og svensk (hotline) og jeg biver nød til at have dansk for at fatte en bjæle!!
Bumelum - Jeg ka' spil på trumm' !!
Albertino
Niveau 1
 
Indlæg: 96

Brugeravatar

Indlægaf Albertino » 17. jun 2004 18:53

kom nu for fanden, ingen der kan hjælpe?
måske bare nogle der havde det rigtige nummer til Live! support? DANSK!
Bumelum - Jeg ka' spil på trumm' !!
Albertino
Niveau 1
 
Indlæg: 96

Brugeravatar

Indlægaf Playkid » 17. jun 2004 18:56

Det er det rigtigt support nummer, og de snakker ikke dansk. Latterligt, men sandt.

Jeg har ikke rigtigt nogen ide om hvad der kan være, det lade til at det burde virke.

Det er ikke en chippet Xbox du prøver at logge på live med vel?
Playkid
 


Indlægaf Albertino » 17. jun 2004 19:02

PS2 playkid skrev:Det er det rigtigt support nummer, og de snakker ikke dansk. Latterligt, men sandt.

Jeg har ikke rigtigt nogen ide om hvad der kan være, det lade til at det burde virke.

Det er ikke en chippet Xbox du prøver at logge på live med vel?


Jov det er, meeen den har jo som sagt ikke været på nettet endnu, og efter meget undersøgelse, skulle der ikke være problemer i at logge på internettet så længe chippen er slukket og HDD er locked!...
Så det kan ikke være det..
Bumelum - Jeg ka' spil på trumm' !!
Albertino
Niveau 1
 
Indlæg: 96

Brugeravatar

Indlægaf Playkid » 17. jun 2004 19:09

Jeg har ikke helt forstand på det, jeg nøjes at logge på med en ikke-chippet. Så er jeg rolig.

Bare for at være sikker på det ikke er det, har du så mulighed for at prøve med en ikke chippet maskine?
Playkid
 


Indlægaf Albertino » 17. jun 2004 19:18

Nej desværre ikke..
Men det er noget med jeg skal forwarde 3 porte
UDP 88
UDP 3074
TCP 3074

Men jeg har ingen ide om hvordan det skal gøres med min linksys wireless router...
Så jeg er rimelig lost ja!

Tror jeg kaster den ud af vinduet snart!!

Sådan noget kan virkelig pisse mig af :S
Bumelum - Jeg ka' spil på trumm' !!
Albertino
Niveau 1
 
Indlæg: 96

Brugeravatar

Indlægaf Playkid » 17. jun 2004 19:29

Jeg søgte lidt på google og stødte på det her:

http://www.chetnet.co.uk/portal/forum/s ... #post12310

Jeg ved ikke om det kan hjælpe.
Ellers må det bare været at får far eller mor til at ringe til MS support, eller en anden flink person herinde fra som forstår situationen. Der skal dog nok vides noget mere end bare det her.

Jeg er lidt træt nu, så jeg har lidt svært ved at hjælpe optimalt:)
Playkid
 


Indlægaf Albertino » 17. jun 2004 19:37

Mange tak for hjælpen ellers, jeg har jo heller ikke været for god til at beskrive om mit problem, linket du gir mig er dog ikke til min router.. Min router hedder BEFw11s4.. jeg må hellere prøve at søge lidt på den ja...

Er der mn ellers noget Xbox Hotline i danmark?!? .. sådan nogle som evt. kunne hjælpe med dette?
Bumelum - Jeg ka' spil på trumm' !!
Albertino
Niveau 1
 
Indlæg: 96

Brugeravatar

Indlægaf Playkid » 17. jun 2004 19:51

Jeg tror det er den Danske hotline. På engelsk:/

Eller fandt jeg noget mere her:
http://www.linksys.com/splash/wetxbox.asp#xbox1

Linket fandt jeg på dette forum:
http://www.xboxworld.nl/forum/showthrea ... 898&page=2

Nederlands, jeg fatter ikke et ord af hvad der står. Men måske var der andre der gjorde.

Der står dog ikke hvordan man forwarder, men det kunne måske give nogle ideer?

Og ellers her:
http://www.gaming-nation.net/site/forum ... 890-1.html
(Har ikke lige læst det igennem)
Playkid
 


Indlægaf Gæst » 17. jun 2004 21:19

Endnu engang tak for hjælpen playkid!!

Dog har jeg svært ved at finde ud af hvad der kan være galt..
Jeg må vel prøve at forwarde de 3 porte, ellers skulle jeg bare droppe det live og leverer kittet tilbage og spille på XBC, men Live! gir bare en bedre experience tror jeg.. og flere gamere...

Ellers må jeg bare håbe på nogle kender noget til BEFW11S4 - eller andre linksys routere så de kunne advice mig med hvad jeg skulle gøre..!!
Gæst
 


Indlægaf Albertino » 17. jun 2004 21:28

Glemte lige at logge ind .. :(...

Nå men har fundet ud af noget nyt..

Min router er firmware 1.44.3 ...

Hvis man kigger her og finder BEFW11S4 ses der jo en anden firmware nemlig 1.42.7, dog synes jeg det lyder urealistisk.. da min er af nyere firmware burde det jo ikke går den - på sin vis - "dårligere"...

http://www.xbox.com/da-DK/live/start/co ... outers.htm
Bumelum - Jeg ka' spil på trumm' !!
Albertino
Niveau 1
 
Indlæg: 96

Brugeravatar


Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron