Xboxlife forum

comp surround og region code

Har du brug for hjælp, så spørg her.

comp surround og region code

Indlægaf Grankoglen » 10. okt 2006 20:41

Hey folkens..

Jeg har efterhånden overvejet i noget tid at anskaffe mig en X360 som erstatning til gaming af min efterhånden gamle stationære PC, som min lillebror så skal arve.. (Har en bærbar til skolearbejde og internet)

Jeg har bare lige to spørgsmål:

1) Jeg har et surround system til min stationære, og syntes det ville være en frygteligt irriterende at skulle sælge dette for så at købe et til mit TV/x360... (Er fattig studerende, så har ikke råd tilbare at købe et nyt :oops: )... Derfor ville jeg gerne vide om der fandtes en adapter til mini-jack så jeg kunne bruge det til min X360? Eller andre gode ideer? (Er ikke en haj til sådan noget, så lad venligst være med at tale i koder, tak :D )

2) Jeg skal til Kina efter nytår og bo i 1½ år (lad være at spørge hvorfor, længere forklaring), og det ville derfor være ualmindeligt træls hvis der var region kode på.. Det er der selvfølgelig ikke, vel?!?! :shock:

Tak på forhånd :wink:
Grankoglen
Niveau 4
 
Indlæg: 571


Indlægaf Grankoglen » 10. okt 2006 21:36

Er der ikke nogen der har nogle ideer? :D
Billede
Grankoglen
Niveau 4
 
Indlæg: 571


Re: comp surround og region code

Indlægaf PyroMax » 10. okt 2006 21:42

Grankoglen skrev:Hey folkens..
2) Jeg skal til Kina efter nytår og bo i 1½ år (lad være at spørge hvorfor, længere forklaring), og det ville derfor være ualmindeligt træls hvis der var region kode på.. Det er der selvfølgelig ikke, vel?!?! :shock:

Det første forstod jeg ikke lige.. altså det bør kunne lade sig gøre.

Jo, der er skam region kode på x360.
En Xbox købt i DK vil ikke virke med de fleste spil fra Kina.
PyroMax
Niveau 0
 
Indlæg: 8


Indlægaf Grankoglen » 10. okt 2006 21:46

ARGH! Det var så ugens nedtur det der!

Det første spørgsmål i kort version: Er det muligt at bruge et surround-anlæg 5,1 (Creative insprie T5900) med et mini-jack stick til sin xbox 360..? Hvis ja, hvordan?
Billede
Grankoglen
Niveau 4
 
Indlæg: 571


Indlægaf kaizer » 11. okt 2006 00:15

Jeg ved ikke helt om jeg har forstået spørgsmål 1, men hvis du skal bruge en adapter med mini-jack i den ene ende og optisk digital (toslink) i den anden kan den købes her:

http://www.av-connection.dk/?PNo=15-013 ... =24&ML4=49

Er det ikke den du skal bruge, så kontakt dem; de er altid villige til at hjælpe.
kaizer
Niveau 6
 
Indlæg: 1323


Indlægaf Shooter DK » 11. okt 2006 06:07

coxial stik er da ikke det samme samme som mini jack stik
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Indlægaf kaizer » 11. okt 2006 09:20

Nej, det havde jeg ikke set.
kaizer
Niveau 6
 
Indlæg: 1323


Indlægaf EvilNinjaMoby » 11. okt 2006 09:51

Man kan anvende et kabel med mini-jack og phono-stik sammen med den omformer kaizer har bragt på banen. Så burde der være hul igennem...

Kablet er at finde her.

Der er ikke noget der hedder coaxial-stik btw. :wink:
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 5814


Indlægaf kaizer » 11. okt 2006 10:42

EvilNinjaMoby skrev:Man kan anvende et kabel med mini-jack og phono-stik sammen med den omformer kaizer har bragt på banen. Så burde der være hul igennem...

Kablet er at finde her.

Der er ikke noget der hedder coaxial-stik btw. :wink:


Tak for det. Så var jeg da ikke helt galt på den.
kaizer
Niveau 6
 
Indlæg: 1323



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 14 gæster

cron