Xboxlife forum

Hvor er I ( Dansk talende mennesker!! ) ?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Hvor er I ( Dansk talende mennesker!! ) ?

Indlægaf blackzi » 12. jun 2004 16:03

Hejsa :)
N
u har jeg siddet og spillet på min xbox live i nogle uger.... Men har aldrig set/hørt danskere?? Hvor spiller i henne? Spiller selv Midtown Madness og de to demo spil der hørte med til min xbox live start sæt....Håber nogne kan hjælpe mig? Lidt surt at spille med nogen man ikke forstår.
Blackzi :)
blackzi
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Re: Hvor er I ( Dansk talende mennesker!! ) ?

Indlægaf Zelion » 12. jun 2004 17:18

blackzi skrev:Hejsa :)
N
u har jeg siddet og spillet på min xbox live i nogle uger.... Men har aldrig set/hørt danskere?? Hvor spiller i henne? Spiller selv Midtown Madness og de to demo spil der hørte med til min xbox live start sæt....Håber nogne kan hjælpe mig? Lidt surt at spille med nogen man ikke forstår.

hvis du så gerne vil spille på live med dansker kan du bare gå ind i kampe og aftale en kamp :)



DaRk_DK
Simpson...Homer Simpson, he is the greytest guy in histori. Froom town in springfield and he is about to hit a tree.
Zelion
Niveau 5
 
Indlæg: 929


Indlægaf Cowrider » 13. jun 2004 13:17

tja der er ikke så mange dansker der spiller midtown madness 3 mere........... og heller ikke så mange der spiller nogle af de demo men aftal en dag/tid men nogle til af spille moto gp demo det er sjovt nok hvis man er mange dansker....... :) add mig bare til venne liste: gamertag: cowrider
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron