Xboxlife forum

Sort hvid i nogle spil?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Sort hvid i nogle spil?

Indlægaf d0minat0r DK » 9. jun 2004 16:50

Hej... Har lige fået denne her nye TFT/LCD TV/PC skærm fra Orion.

De fleste spil virker fint. Men i spil som MM3 går den hel amok... Jeg kan kun spille det i sort hvid. (Pænt irreterende for mine øjne...)

Er det noget der ikke kan laves om på? eller skal jeg bare ha et nyt og bedre kabel? Vis ja. Hvilket kan i anbfale?

PS. Det skal lige siges at i de skarpe farver som rød i MM3 logoet godt kan anes.... men det er ikke meget!
d0minat0r DK
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Indlægaf Zelion » 9. jun 2004 17:11

min ven har det på samme måde så han købte sig en cd der kan gør at der kommer faver på og det er de rigtige farver veed ikke helt hvor man kan købe sådan en fra,ellers tror jeg at det er fjernsynet der er noget galt med
Simpson...Homer Simpson, he is the greytest guy in histori. Froom town in springfield and he is about to hit a tree.
Zelion
Niveau 5
 
Indlæg: 929


Indlægaf L1 Solid » 9. jun 2004 17:24

Kender ikke så meget til sådan noget her fis, men kan det ikke være at spillet er blevet sat til at køre i 60 hz. og skærmen kun kan køre 50 hz.?
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf Salleman » 9. jun 2004 17:36

Kender ikke så meget til sådan noget her fis, men kan det ikke være at spillet er blevet sat til at køre i 60 hz. og skærmen kun kan køre 50 hz.?


Det er i hvertfald den eneste mulighed jeg kender til lige det problem... Løsningen finder du i settings hvor du kan slå pal 60 hz til/fra..
Det lyder bare underligt da det er en ny LCD skærm og det skulle gerne kunne op på i hvert fald 80 hz. Prøv at koble din xbox til et almindeligt fjernsyn, og sæt refreshraten til 50 hz.. Er problemet der stadig?? hvis ja, er det nok a/v udgangen på din box der er noget galt med. Hvis nej, er det nok din nye LCD skærm der er noget galt med.. Det kan også være noget helt andet der er galt, jeg kan bare ikke forestille mig hvad det ellers kan være...

Håber det hjælper
Salleman
Niveau 4
 
Indlæg: 332


Indlægaf d0minat0r DK » 9. jun 2004 20:19

Tja.... Skærmen kan køre 75hz. Og det er som sagt KUN MM3 det sker med.... Så jeg er pænt på skiden da jeg ikke kan se om det er en fra modstanderens hold eller mit eget der kommer kørende imod mig :/
d0minat0r DK
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Indlægaf Preell » 9. jun 2004 21:20

Har godt nok aldrig oplevet det...
Det kan goså være skærmen ikke
understøtter det spillet måske vil havde`? :?: :?: :?:

Mvh. Preell // Jakob
Preell
Niveau 4
 
Indlæg: 371

Brugeravatar

Indlægaf ant0z » 9. jun 2004 21:41

Jeg kan kun foreslå det som Salleman foreslog.. Test det på et andet fjernsyn..

-Anders.
Anders Overgaard - ant0z, nu med Xb0x..
Billede

Help us! Klik Dobbeltklik
ant0z
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Indlægaf t_damn » 9. jun 2004 22:07

Har selv oplevet problemet. Det hjalp at ændre boxens opsætning til 50hz.
t_damn
Niveau 0
 
Indlæg: 21


Indlægaf d0minat0r DK » 10. jun 2004 06:45

Thx. Det virker fint på vores B&O fjernsyn. Jeg prøver at ændre det til 50hz!
d0minat0r DK
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Indlægaf d0minat0r DK » 10. jun 2004 06:47

Jiha! Så virker det sku :) Tak venner!
d0minat0r DK
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Indlægaf Preell » 10. jun 2004 13:35

Hehe.

Nu ved jeg også det hvis det skulle ske... :wink: :wink:

Thx.

Mvh. Preell // Jakob
Preell
Niveau 4
 
Indlæg: 371

Brugeravatar


Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster

cron