Xboxlife forum

Xbox live problemer

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Xbox live problemer

Indlægaf Mayhem » 4. jun 2004 14:34

Heysa..
Jeg kan ikke gå online med mine xbox spil fordi den er chippet :-(
Men det kan da ikke passe chippen er slået fra (Alladin) og det er et 100% originalt spil jeg har købt (Links 2004 )
Men under troubleshhoter siger den cannot connect because your hardware might be moddet ??
Er der ikke noget man kan gøre ved det ?
Mayhem
Niveau 0
 
Indlæg: 14


Indlægaf Anastacio » 4. jun 2004 14:38

Det betyder vel, at de har fundet ud af, at din xbox er moddet og derved kan du ikke gøre andet end at købe et nyt sæt StarterPak.

Jeg har hørt, at de også kan finde ud af om du har chip i selvom den er slukket, om dette passer 100% kan jeg ikke sige.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Mayhem » 4. jun 2004 14:43

Syntes bare det er utroligt igår kunne jeg fint connecte og hente nogle updates og der var chippen selvfølgelig slået fra
Men det er da for ringe at der ikke er noget at gøre jeg har lige fornyet abonoment med yderligere et år hos xbox live :-(
Mayhem
Niveau 0
 
Indlæg: 14


Indlægaf Anastacio » 4. jun 2004 14:46

Lad os lige se, hvad de andre skriver for jeg er ikke 100% sikker.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf sorryass DK » 4. jun 2004 15:52

min box er moddet men kan stadig bruge live (chippen er slukket)...
sorryass DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1670


Indlægaf Pruhl DK » 4. jun 2004 15:55

Har du moddet det originale dashboard?

Ellers har du temlig sikkert haft kablet i mens du har spillet et live enable spil.

At de skal kunne checke en slukket xbox lydder som en vandrehistorie.
Pruhl DK
Niveau 0
 
Indlæg: 18


Indlægaf Chanozi » 4. jun 2004 17:51

Det er egentligt rigtigt det med Live! og mod chip, men jeg kender en danske hvis arbejdskollega har en helt ny type chip, hvor du kan gå Live! mens chippen er aktiveret.
Men jeg kan jo selvf ikke huske hvilken en det er..jeg vender tilbage når jeg har fundet ud af det..
Chanozi
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf Mayhem » 4. jun 2004 17:57

Det er nok Xenium Xhippen

Nå men tilbage til mit xbox live problem..

Vil det sige at jeg sklal tage kablet fra hver gang jeg skal online selvom min chip er slukket ?
Mayhem
Niveau 0
 
Indlæg: 14


Indlægaf Pruhl DK » 4. jun 2004 17:59

Hvis din chip er slukket burde det ikke være noget problem, men hvis du spiller med chippen tændt så risikerer du at spillet forsøger at kontakte live selv om du ikke har bedt om det
Pruhl DK
Niveau 0
 
Indlæg: 18


Indlægaf Gæst » 4. jun 2004 18:12

Oki..
kan jeg se bruge online igen hvis jeg købet et nyt starter kit ?
og så altid piller kablet fra når det er backup spil jeg skal spille
og så kun har kablet i når det er alm. online spil ?
så burde det da virke uden jeg bliver banned fra Microsoft ikke ?
Gæst
 


Indlægaf Playkid » 4. jun 2004 18:30

Mayhem. Det er muligt du også skal ud og invistere i en ny Xbox, da det er ret sandsynligt den også er bannet fra live.

Jeg ved ikke hvor du er blevet bannet, chippen kan have været tændt, der kan have ligget noget på harddisken som der ikke skulle.

Jeg er ikke helt sikker, jeg vil lige prøve at undersøge det.
Playkid
 


Indlægaf Lanto Calrisian » 4. jun 2004 18:55

Hmmm... hvad med at la vær og chippe jers xbox og så prøv og følg reglerne og samtidig støtte spille branchen, som vi alle jo gerne vil ha skal blive bedre og billigere.

Jeg spøger bare ??????
Be yourself !!
Lanto Calrisian
Niveau 4
 
Indlæg: 555


Indlægaf L1 Solid » 4. jun 2004 19:14

Tsk tsk. Det er jo ikke sikkert at de bruger deres chip til at ulovligt at spille kopiret spil, en chip kan bruges til at meget andet fx. spille spil fra Usanerland eller japan der ikke er kommet eller ikke vil komme i Pal format.
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf GrillBillerDK » 4. jun 2004 22:20

Vi kan da prøve at lave en afstemning, men jeg tvivler på at folk tør at stemme rigtigt.

eks.:
Har du piratspil i din chippet Xbox?
Ja
nej
Tør jeg ikke at svarer på.
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Gæst » 5. jun 2004 06:41

Alle sammen: prøv nu at slappe af. Mayhem: Gi det hele et par dage. også se om du ikke kan komme på Live. Du kan også bare ringe til Xboxlive og hører dem ad hvorfordu ikke kan komme på Live. Hehe. Hvis de spør dig om du har Chip i den. SKAL DU SIGE NEJ: NEJ: NEJ. OKEY.

Plus du kan også bare få lavede en rigtig BAKUP DISK, Med en RIGTIG BAUP BIOS....
Gæst
 


Næste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster