Xboxlife forum

T: Xbox One X + 3 med Game Pass 2777,- kr.

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

T: Xbox One X + 3 med Game Pass 2777,- kr.

Indlægaf meeper » 4. jun 2018 18:25

Xbox one x koster lige nu 2777,- kr. hos Elgiganten.

https://www.elgiganten.dk/product/gaming/konsoller/XONEX1TB/xbox-one-x-1-tb-3-mdr-game-pass?

Velbekomme :D
meeper
Niveau 1
 
Indlæg: 94

+3

Re: T: Xbox One X + 3 med Game Pass 2777,- kr.

Indlægaf Lowlandet » 5. jun 2018 10:26

Fin pris! :-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: T: Xbox One X + 3 med Game Pass 2777,- kr.

Indlægaf Niki Lauda DK » 5. jun 2018 10:49

Gamepassen der følger med, virker kun for nye kunder, hvilket vil sige at hvis man f.eks har en standard xbox one og har haft gamepass på et tidspunkt og vil overføre gamertag og spil til den nye, så virker det altså ikke !

Men det er stadig et godt tilbud :-)
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: T: Xbox One X + 3 med Game Pass 2777,- kr.

Indlægaf Rasbred » 6. jun 2018 11:37

Niki Lauda DK skrev:Gamepassen der følger med, virker kun for nye kunder, hvilket vil sige at hvis man f.eks har en standard xbox one og har haft gamepass på et tidspunkt og vil overføre gamertag og spil til den nye, så virker det altså ikke !

Men det er stadig et godt tilbud :-)



Er du sikker. ?? Jeg har købt samme xbox one x for 2 måneder siden. Og jeg har haft gamepass da det udkom i 4-5 måneder. Også opsagt det. Nu tastede jeg bare koden ind fra gamepass. Også virker det i 3 måned. Jeg kan se en udløbsdato på min xbox under gamepass.
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: T: Xbox One X + 3 med Game Pass 2777,- kr.

Indlægaf Niki Lauda DK » 6. jun 2018 19:21

Der står at det er et prøveabonnement. Jeg fik 1 måneds prøveabbonement med til min Xbox One X, da jeg købte den og da koden blev tastet fik jeg en besked om at det kun var for nye kunder. Så jeg går ud fra at det er det samme her. Men det kan da godt være at det kun er mig der er blevet røvrendt :lol:
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus



Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron