Xboxlife forum

T : 2 spil = ny controller (Gamestop)

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Re: T : 2 spil = ny controller (Gamestop)

Indlægaf CvKM » 19. nov 2017 12:09

Morten Skou skrev:Jeg fik selv grisse-controlleren fra Minecraft temaet :D


Jeg byttede også 2 spil ind og fik denne. :-) Vildt fed controller! :-D
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.

+1

Re: T : 2 spil = ny controller (Gamestop)

Indlægaf ShadowFlame » 19. nov 2017 15:30

Har lige byttet mig til 2 controllere. Har helt ondt af de ansatte, man tager jo plus på dem, når vi kommer med spil af en værdi på 60 kr. for så at vide en controller til 650 hjem. Har virkelig ondt af dem. Men jeg er super glad. Fik good service
ShadowFlame
Niveau 0
 
Indlæg: 8


Re: T : 2 spil = ny controller (Gamestop)

Indlægaf brilleabendk » 19. nov 2017 15:43

Hvor længe gælder dette tilbud?
brilleabendk
Niveau 2
 
Indlæg: 170


Re: T : 2 spil = ny controller (Gamestop)

Indlægaf Slimjay DK » 19. nov 2017 16:31

brilleabendk skrev:Hvor længe gælder dette tilbud?


Det er der ingen der ved .. og reglerne i butikken bliver mere og mere bøvlet. der er allerede nogle butikker der er stoppet, andre der melder "udsolgt", der er sågar nogle der får at vide at man skal være Level 3 + kunde for at benytte det, og de fleste butikker melder max. en pr. person. og der er spil de ikke gider at modtage.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: T : 2 spil = ny controller (Gamestop)

Indlægaf Slimjay DK » 19. nov 2017 16:35

ShadowFlame skrev:Har lige byttet mig til 2 controllere. Har helt ondt af de ansatte, man tager jo plus på dem, når vi kommer med spil af en værdi på 60 kr. for så at vide en controller til 650 hjem. Har virkelig ondt af dem. Men jeg er super glad. Fik good service


De er jo ikke tvunget til at lave sådan et tilbud. så hvorfor have ondt af dem ?

Der må sidde en i toppen, der ikke har forstand på at drive en forretning, når de ikke kan regne ud at det vil blive udnyttet, Havde de bare haft en eksklusions liste over spil de ikke vil have ind, så havde det set helt anderledes ud.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: T : 2 spil = ny controller (Gamestop)

Indlægaf Morten Skou » 19. nov 2017 16:39

Slimjay DK skrev:
ShadowFlame skrev:Har lige byttet mig til 2 controllere. Har helt ondt af de ansatte, man tager jo plus på dem, når vi kommer med spil af en værdi på 60 kr. for så at vide en controller til 650 hjem. Har virkelig ondt af dem. Men jeg er super glad. Fik good service


De er jo ikke tvunget til at lave sådan et tilbud. så hvorfor have ondt af dem ?

Der må sidde en i toppen, der ikke har forstand på at drive en forretning, når de ikke kan regne ud at det vil blive udnyttet, Havde de bare haft en eksklusions liste over spil de ikke vil have ind, så havde det set helt anderledes ud.


Mon ikke det har noget med moms-finten at gøre? Butikker gør jo ikke sådan noget uden, at de kan tjene penge på det :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: T : 2 spil = ny controller (Gamestop)

Indlægaf Slimjay DK » 19. nov 2017 17:26

Jo, det vil jeg også tro ... men så virker det bare underligt, at hver forretning laver deres egne regler, hvis der rent faktisk er en fidus for gamestop :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: T : 2 spil = ny controller (Gamestop)

Indlægaf Morten Skou » 19. nov 2017 17:29

Slimjay DK skrev:Jo, det vil jeg også tro ... men så virker det bare underligt, at hver forretning laver deres egne regler, hvis der rent faktisk er en fidus for gamestop :)


Ja... måske har de haft et bestemt antal de skulle af med, før at tallene passede eller noget i den stil - det er rent gætteri. Jeg forstår til gengæld ikke, at de ikke kræver at man var medlem, for så var deres medlemstal da steget en del (jeg ville nok have tilmeldt mig).
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: T : 2 spil = ny controller (Gamestop)

Indlægaf Callista » 20. nov 2017 20:57

Sådan..
Jeg fik 2stk idag.
1stk Patrol Tech til den store af drengene
1stk MineCraft Creeper til den mindste af drengene

Selv spiller jeg med en Gears of War4 Controller
Billede
Callista
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: Horsens

+2

Re: T : 2 spil = ny controller (Gamestop)

Indlægaf brilleabendk » 21. nov 2017 18:13

jeg fik byttet til en "Minecraft Pig" controller.. den tror jeg da datteren bliver glad for at få.
brilleabendk
Niveau 2
 
Indlæg: 170


Re: T : 2 spil = ny controller (Gamestop)

Indlægaf Dinz » 21. nov 2017 22:26

GS har ændret tilbuddet. Så nu hedder det 2 spil +99 kr for en valgfri controller
Dinz
Niveau 4
 
Indlæg: 638
By: Odense


Re: T : 2 spil = ny controller (Gamestop)

Indlægaf Lasborg » 22. nov 2017 07:06

Dinz skrev:GS har ændret tilbuddet. Så nu hedder det 2 spil +99 kr for en valgfri controller


Øv da. Jeg skal forbi i dag, men stadig et ok tilbud.
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: T : 2 spil = ny controller (Gamestop)

Indlægaf Slimjay DK » 22. nov 2017 08:49

Dinz skrev:GS har ændret tilbuddet. Så nu hedder det 2 spil +99 kr for en valgfri controller


Der er sikkert stor mulighed for at det kun er i den butik du har været i ... De har jo deres egne regler .. har set flere i går der er kommet hjem med controller uden at betale de 99 kr.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: T : 2 spil = ny controller (Gamestop)

Indlægaf Lasborg » 22. nov 2017 11:39

Er lige blevet afvist. Da jeg ikke havde en mail med tilbuddet i, der skulle åbentbart være en stregkode i som de skal bruge.
Sært. Og jeg har ikke fået nogen mail da jeg åbentbart er faldet ud af deres system da jeg ikke har brugt deres kort i et år.

Det virker lidt fishy.
Er der evt nogen der har den mail som ikke skal bruge den, og kan sende den til mig?
Lasborg@gmail.com
Senest rettet af Lasborg 22. nov 2017 12:10, rettet i alt 1 gang.
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: T : 2 spil = ny controller (Gamestop)

Indlægaf Dinz » 22. nov 2017 11:43

Slimjay DK skrev:
Dinz skrev:GS har ændret tilbuddet. Så nu hedder det 2 spil +99 kr for en valgfri controller


Der er sikkert stor mulighed for at det kun er i den butik du har været i ... De har jo deres egne regler .. har set flere i går der er kommet hjem med controller uden at betale de 99 kr.


Han viste mig det på deres interne Gamestop portal.. troede nemlig ikke på ham først, fordi han bare havde det stående på en postit. Viste også billedet fra post #1, men det var ikke nok til han ville godtage det.
Jeg forsøger mig i en anden GS. Det her var inde i GS Odense C. De havde heller ikke ret mange controllers at vælge mellem.
Dinz
Niveau 4
 
Indlæg: 638
By: Odense


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron