Xboxlife forum

Tidlig blackfriday hos microsoft?

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Tidlig blackfriday hos microsoft?

Indlægaf Theis Jensen » 16. nov 2017 23:40

Jeg ved ikke, om det bare er mig der ikke er opdateret, men der er ret gode tilbud på xbox storen hvis man har guld abb.
Jeg har hverken kunne finde tilbuddene under “deals with gold” fanen, hos majornelson eller xbox store checker, men mange tilbud er der ihvertfald på selv nye spil. F.eks. Kan nævnes Wolfenstein det nye til 30 dollars (190 kroner) eller 275 danske kroner på den danske store selvom spillet udkom 27 oktober.

Blot et udvalg fra den danske store, men som selvfølgeligt kan købes billigere på de andre stores:
Wolfenstein new collosus: 275 kroner
Bioshock collection: 132 kroner
Prey: 150 kroner
The evil within 2: 275 kroner
Deus ex maskine divided 82,50 kroner
Doom: 154 kroner
South park fractured but whole:355 kroner
Assassins creed origin 370 kroner

Der er mange flere og de er selvfølgeligt billigere på de udenlandske stores. Er det mon en fejl og spillene først burde være kommet til Black friday?
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde


Re: Tidlig blackfriday hos microsoft?

Indlægaf Slimjay DK » 17. nov 2017 10:05

Det er ikke en fejl ...

Xbox Live Gold members get early access on digital game deals starting November 17. All-access to all deals starts November 23.

Her er en liste med US priser..

https://www.windowscentral.com/black-fr ... deals-list
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Tidlig blackfriday hos microsoft?

Indlægaf kofoed » 17. nov 2017 11:30

Nu er jeg ret ny med en xbox one, men hvordan forgår det med at købe fra US store, kan man bare skifte land på sig profil, også betale med ens danske kort, eller skal man købe gift-cards?
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Re: Tidlig blackfriday hos microsoft?

Indlægaf Slimjay DK » 17. nov 2017 12:28

kofoed skrev:Nu er jeg ret ny med en xbox one, men hvordan forgår det med at købe fra US store, kan man bare skifte land på sig profil, også betale med ens danske kort, eller skal man købe gift-cards?


viewtopic.php?f=1&t=91000&start=840

Jeg ved dog ikke hvad status er i dag :) Pt. kan jeg dog ikke redeeme den 10$ kode jeg har via xbox.com, heller ikke med brug af vpn og jeg kan ikke teste direkte på Xbox'en da jeg ikke har fået min One X endnu :mrgreen:

Men det kan være der er andre der kan svare på dette :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Tidlig blackfriday hos microsoft?

Indlægaf Slimjay DK » 17. nov 2017 21:55

Jeg har nu fået min One X og direkte på xboxen (sat til US i systemet) virker koden fint.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Tidlig blackfriday hos microsoft?

Indlægaf kofoed » 17. nov 2017 22:28

Slimjay DK skrev:Jeg har nu fået min One X og direkte på xboxen (sat til US i systemet) virker koden fint.


Super, det prøver jeg. Tak for update, og tillykke med x’en
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445

+1

Re: Tidlig blackfriday hos microsoft?

Indlægaf baunevej » 20. nov 2017 10:49

Fik købt wofenstein 2 og the ewil within 2 så nu skal coolshop bare have min x på lager og sende den afsted. Vil nyde spillende på den frem for min s, når jeg nu har invisteret :)
baunevej
Niveau 2
 
Indlæg: 100

+2


Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron