Xboxlife forum

Kan slettes, er overstået....

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Kan slettes, er overstået....

Indlægaf JohnH » 30. okt 2015 15:45

Xbox One 1499,- , PS4 1888,- & 1TB Harddisk til 277,- kr , tror dog man skal være heldig hvis der er noget tilbage når køen er smuttet :lol:

http://www.elgiganten.dk/cms/herlev/aab ... -shopping/

http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/t ... en/5803757
Senest rettet af JohnH 4. nov 2015 12:59, rettet i alt 1 gang.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: T: Åbningstilbud Elgiganten Herlev

Indlægaf Slimjay DK » 30. okt 2015 20:44

PS4 er iøvrigt 1TB udgaven ;)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: T: Åbningstilbud Elgiganten Herlev

Indlægaf CvKM » 31. okt 2015 14:11

Der er allerede en del iPhone tilsalg på DBA. Jeg vidste det! :-D Folk stryger direkte hjem og sætter dem tilsalg.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: T: Åbningstilbud Elgiganten Herlev

Indlægaf YCSMS » 31. okt 2015 15:16

CvKM skrev:Der er allerede en del iPhone tilsalg på DBA. Jeg vidste det! :-D Folk stryger direkte hjem og sætter dem tilsalg.



Dem der har lagt i kø til dem til 1,- kan dividere antal timer i kø med det solgte beløb. Det er en fantastisk timeløn.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: T: Åbningstilbud Elgiganten Herlev

Indlægaf Slimjay DK » 31. okt 2015 23:10

YCSMS skrev:
CvKM skrev:Der er allerede en del iPhone tilsalg på DBA. Jeg vidste det! :-D Folk stryger direkte hjem og sætter dem tilsalg.



Dem der har lagt i kø til dem til 1,- kan dividere antal timer i kø med det solgte beløb. Det er en fantastisk timeløn.


Folk har så været i kø i 2 dage eller mere .. Så den timeløn er vist ikke så fed igen :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: T: Åbningstilbud Elgiganten Herlev

Indlægaf IkkNico » 31. okt 2015 23:12

De første lagde sig sidste weekend
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: T: Åbningstilbud Elgiganten Herlev

Indlægaf YCSMS » 31. okt 2015 23:14

Ja, to dage kan slet ikke gøre det. Grundet dovenskab gider jeg ikke regne det nøjagtigt. Men dem som vil sælge en iPhone som de har købt til 1,- er jeg sikker på har lagt til en timeløn på under 50,-. Et sted mellem 30-40,- vil jeg tro.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: T: Åbningstilbud Elgiganten Herlev

Indlægaf soopy » 1. nov 2015 07:30

Der er stadig flere xbox ones, den er ikke udsolgt endnu ;)

Mvh.
soopy
Niveau 4
 
Indlæg: 439


Re: T: Åbningstilbud Elgiganten Herlev

Indlægaf Aaliyahchili » 1. nov 2015 09:07

IkkNico skrev:De første lagde sig sidste weekend


Hvad fan tager folk fri for arbejde for at ligge i kø.... :shock:
Eller bruger de ferie/ puha chef jeg har det ikke så godt idag,så jeg kommer nok først om en uges tid :lol:
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Re: T: Åbningstilbud Elgiganten Herlev

Indlægaf allanb » 1. nov 2015 10:07

YCSMS skrev:Ja, to dage kan slet ikke gøre det. Grundet dovenskab gider jeg ikke regne det nøjagtigt. Men dem som vil sælge en iPhone som de har købt til 1,- er jeg sikker på har lagt til en timeløn på under 50,-. Et sted mellem 30-40,- vil jeg tro.


Du glemmer at de stadigvæk modtager deres sociale ydelse, så timelønne er jo ganske god :lol:
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: T: Åbningstilbud Elgiganten Herlev

Indlægaf Slimjay DK » 1. nov 2015 11:49

Aaliyahchili skrev:
IkkNico skrev:De første lagde sig sidste weekend


Hvad fan tager folk fri for arbejde for at ligge i kø.... :shock:
Eller bruger de ferie/ puha chef jeg har det ikke så godt idag,så jeg kommer nok først om en uges tid :lol:


Der findes også rigtig mange folk uden job :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: T: Åbningstilbud Elgiganten Herlev

Indlægaf Redman DK » 1. nov 2015 16:53

IkkNico skrev:De første lagde sig sidste weekend


Ha ha ha jeg så godt tv-avisen hvor de snakkede med en i køen. Han havde været der siden sidste weekend, da de så spurgte ham om hvad han ville købe, vidste han det ikke endnu :lol: Du har siddet i kø i en fucking uge, og alligevel har du ikke haft tid nok til at finde ud af hvad du har tænkt dig at købe...

Ifølge deres hjemmeside er der stadig flere Xbox Ones til 1499,-
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 436


Re: T: Åbningstilbud Elgiganten Herlev

Indlægaf bendix90 » 2. nov 2015 11:21

Nu har jeg søgt og søgt, og kan ikke finde en måde hvorpå jeg kan se om der skulle være flere Xbox Ones til 1499 tilbage.
Redman DK eller nogen af jer andre som måske ved det, gider I evt. dele et link så jeg ikke tager hele vejen fra Odense forgæves? :)
bendix90
Niveau 7
 
Indlæg: 3340


Re: T: Åbningstilbud Elgiganten Herlev

Indlægaf BulletEyeDk » 2. nov 2015 12:38

bendix90 skrev:Nu har jeg søgt og søgt, og kan ikke finde en måde hvorpå jeg kan se om der skulle være flere Xbox Ones til 1499 tilbage.
Redman DK eller nogen af jer andre som måske ved det, gider I evt. dele et link så jeg ikke tager hele vejen fra Odense forgæves? :)


Prøv da og gi' dem et kald -> ElGiganten Herlev 70 80 70 70
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: T: Åbningstilbud Elgiganten Herlev

Indlægaf Anastacio » 2. nov 2015 12:45

bendix90 skrev:Nu har jeg søgt og søgt, og kan ikke finde en måde hvorpå jeg kan se om der skulle være flere Xbox Ones til 1499 tilbage.
Redman DK eller nogen af jer andre som måske ved det, gider I evt. dele et link så jeg ikke tager hele vejen fra Odense forgæves? :)

Jeg fik fat i en Xbox One da køen var væk i går aftes. Der var nok omkring 10 stk tilbage, da jeg forlod butikken.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Næste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron