Xboxlife forum

Billig ekstern harddisk

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Re: Billig ekstern harddisk

Indlægaf angak » 19. okt 2015 09:49

Ikke endnu
angak
Niveau 4
 
Indlæg: 704
By: Låsby


Re: Billig ekstern harddisk

Indlægaf angak » 19. okt 2015 11:47

Så har jeg fået en "desværre"-mail :(
Men det var jo egentlig forventet
angak
Niveau 4
 
Indlæg: 704
By: Låsby


Re: Billig ekstern harddisk

Indlægaf JohnH » 19. okt 2015 11:55

angak skrev:Så har jeg fået en "desværre"-mail :(
Men det var jo egentlig forventet


Samme her :wink:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Billig ekstern harddisk

Indlægaf Firephreakk » 19. okt 2015 13:49

Hvorfor egentlig?

Det kan vel bestrides, at der er tale om ond tro?

Jeg synes, der er så mange af disse sager, som bliver afgjort til begge sider.
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Re: Billig ekstern harddisk

Indlægaf Pivertvw » 19. okt 2015 17:41

jeg har ikke modtaget noget endnu :) men den er nok på vej :P
Xbox 360 Slim 250 GB Dual Nand
Xbox One 1TB
PS3 120GB
Pivertvw
Niveau 2
 
Indlæg: 167
By: Odense



Re: Billig ekstern harddisk

Indlægaf JohnH » 20. okt 2015 16:24

BulletEyeDk skrev:http://ekstrabladet.dk/kup/forbrug/kunder-raser-gode-tilbud-var-for-gode-til-at-vaere-sande/5786660

http://www.version2.dk/artikel/it-forha ... ejl-420565


Folk kan da ikke brokke sig, de fleste kunne da let se at det var en fejl og firmaet har jo taget forbehold for trykfejl,der er ikke noget at komme efter, så de bør spise en tudekiks eller to.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Billig ekstern harddisk

Indlægaf CvKM » 20. okt 2015 16:44

Jeg har selv skrevet en svada til de evnesvage folk der opretter hadegrupper, truer med sager og generelt bare skaber sig. Går den så går den, men det er den tydeligvis ikke gjort her og alligevel går der rød stue i den, alle hyler, der lugter af lort og ingen har fået deres frugt (varerne). Jeg er på nippet til at oprette et direkte modsvar til den gruppe der findes på Facebook, simpelthen fordi det kunne være så dejligt at se den blive smadret og jordet totalt så de kunne se hvor dumme de er.
Senest rettet af CvKM 20. okt 2015 16:46, rettet i alt 1 gang.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Billig ekstern harddisk

Indlægaf TerrificFalcon » 20. okt 2015 16:46

Tja - de har reklameret med vanvittige priser, og så synes jeg ikke, at 90% rabat er komplet urealistisk og en klar fejl. Jeg synes, at det moralsk korrekte her er, at lade det være en tabt sag, men tror samtidig at Dustinhome har meget svært ved at vise, at der er tale om handel i ond tro netop grundet blandt andet reklamen, hvis man vælger at stikke dem fingeren og forsøge at få varen til den vanvittige pris.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741

+2

Re: Billig ekstern harddisk

Indlægaf JohnH » 20. okt 2015 16:59

TerrificFalcon skrev:Tja - de har reklameret med vanvittige priser, og så synes jeg ikke, at 90% rabat er komplet urealistisk og en klar fejl. Jeg synes, at det moralsk korrekte her er, at lade det være en tabt sag, men tror samtidig at Dustinhome har meget svært ved at vise, at der er tale om handel i ond tro netop grundet blandt andet reklamen, hvis man vælger at stikke dem fingeren og forsøge at få varen til den vanvittige pris.


Lidt dyrt at skulle i retten for det, beløbet er jo ikke højt nok til at andre vil tage sig af det , nåh ja hvis man nu har bestilt 15-20 af de bille externe hd'er måske :wink:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Billig ekstern harddisk

Indlægaf YCSMS » 20. okt 2015 16:59

TerrificFalcon skrev:Tja - de har reklameret med vanvittige priser, og så synes jeg ikke, at 90% rabat er komplet urealistisk og en klar fejl. Jeg synes, at det moralsk korrekte her er, at lade det være en tabt sag, men tror samtidig at Dustinhome har meget svært ved at vise, at der er tale om handel i ond tro netop grundet blandt andet reklamen, hvis man vælger at stikke dem fingeren og forsøge at få varen til den vanvittige pris.


Ej
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: Billig ekstern harddisk

Indlægaf TerrificFalcon » 20. okt 2015 17:21

JohnH skrev:
TerrificFalcon skrev:Tja - de har reklameret med vanvittige priser, og så synes jeg ikke, at 90% rabat er komplet urealistisk og en klar fejl. Jeg synes, at det moralsk korrekte her er, at lade det være en tabt sag, men tror samtidig at Dustinhome har meget svært ved at vise, at der er tale om handel i ond tro netop grundet blandt andet reklamen, hvis man vælger at stikke dem fingeren og forsøge at få varen til den vanvittige pris.


Lidt dyrt at skulle i retten for det, beløbet er jo ikke højt nok til at andre vil tage sig af det , nåh ja hvis man nu har bestilt 15-20 af de bille externe hd'er måske :wink:


Du skal jo nok heller ikke i retten for det - kan man ikke klage til Forbrugerombudsmanden eller sådan noget i sådan et tilfælde? Er det den pris, som varen er sat ned til, der gælder, således at at det er under en bagatelgrænse?
Jeg synes i hvert fald ikke at denne sag er så klar, som dengang at Komplett eller lignende satte deres PS3-konsoller ned til en 5'er stykket.

@YCSMS: Prøv lige at bidrage til diskussionen, hvis du vil skrive noget - to bogstaver kommer man altså ikke langt med :)
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Billig ekstern harddisk

Indlægaf angak » 20. okt 2015 17:22

Jeg tror Dustin får svært ved at bevise ond tro, med mindre folk har bestilt mange af hver slags produkt.
Specielt eftersom de reklamerer med Weekend Rush og kampagnepriser.
angak
Niveau 4
 
Indlæg: 704
By: Låsby


Re: Billig ekstern harddisk

Indlægaf JohnH » 20. okt 2015 17:35

angak skrev:Jeg tror Dustin får svært ved at bevise ond tro, med mindre folk har bestilt mange af hver slags produkt.
Specielt eftersom de reklamerer med Weekend Rush og kampagnepriser.


Ja det tror jeg også de får problemer med, de havde jo flere ting med over 60% rabat.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Billig ekstern harddisk

Indlægaf angak » 20. okt 2015 17:44

De har dog en "fordel" overfor de små salg. Prisen skal være minimum 1000 kr før forbrugerklagenævnet vil gå ind i sagen. I det tilfælde er der rettens vej, som nok bliver lidt dyrt, eller klage til e-mærket.
Jeg er virkelig spændt på hvordan det her udvikler sig
angak
Niveau 4
 
Indlæg: 704
By: Låsby


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron