Xboxlife forum

Billig ekstern harddisk

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Re: Billig ekstern harddisk

Indlægaf Firephreakk » 21. okt 2015 07:57

Som jeg skrev ovenfor, så synes jeg ikke, dette er sådan en klokkeklar sag, som det ellers kan være nogen gange.

De reklamerer med "WEEKEND RUSH" og sætter en masse varer ned for at lokke kunder til. Samtidigt bøvler de så med prissætningen.

Hende kvinden, der brokkede sig til ekstrabladet er måske et lidt dårligt eksempel at bruge i artiklen, da det for mig lugter lidt af ond tro, at hun bestiller først 16 og dernæst 8 harddiske til sine børn.

Jeg bryder mig ikke om de oprettede hadegrupper, og jeg korser mig over mange af dem, der får ekstrabladet på krogen ved at brokke sig over de mest latterlige ting i verden. Jeg mener bare ikke, at denne sag er en af dem.

Da Power åbnede var der meget vilde tilbud - Man kunne få en kaffemaskine til 99 kr sat ned fra 799/899. Det er jo rabatter i den størrelsesorden, som Dustin selv reklamerer med - åbningstilbud eller ej.

Forbrugerne får jo tudet ørerne fulde af ting som "elektronikkrig" og "det har aldrig været billigere at købe elektronik end nu" osv.
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331

+1

Re: Billig ekstern harddisk

Indlægaf angak » 3. maj 2017 20:35

Så fik jeg min disk fra Dustin. Det tog kun cirka 1,5 år
angak
Niveau 4
 
Indlæg: 704
By: Låsby

+2

Re: Billig ekstern harddisk

Indlægaf Morten Skou » 3. maj 2017 21:42

angak skrev:Så fik jeg min disk fra Dustin. Det tog kun cirka 1,5 år


Hvordan pokker lykkedes det dig? De anullerede min ordre :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Billig ekstern harddisk

Indlægaf angak » 3. maj 2017 22:06

Det gjorde de også med min. Den gik en tur gennem Forbrugerklagenævnet, som var enige i min udlægning af sagen
angak
Niveau 4
 
Indlæg: 704
By: Låsby

+1

Foregående

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster