Xboxlife forum

T: XBOX ONE inkl. Ass. Creed Unity + Black Flag + ... 2999,-

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Re: T: XBOX ONE inkl. Ass. Creed Unity + Black Flag + ... 29

Indlægaf Twinkling » 6. nov 2014 23:14

Reptyl skrev:Jeg tror også på det er rigtig rigtig godt hvis man ønsker sig de spil. Så nu har jeg tænkt mig at se en video om Assassins Creed 1 (orkede ikke det spil og er blevet anbefalet at spille 2'eren) for at genoplive interessen for de spil :D Får jeg success med det tror jeg sku lige jeg nupper sådan en xbox one her!


Hold dig fra 2eren for guds skyld. Spring frem til Brotherhood og tag den derfra. 2eren virker fint, ikke rigtig nogle glitches, men når det skal gå stærkt og præcist er det næste umuligt at holde den kurs man vil, da ens karakter ahr det med at springe i en uventet retning. Udover det, og det er værst, men når "pick up weapon" og "spring ud af din nærkamp" er på den samme knap... #-o

propagandapanda skrev:Synes personligt AC spillene er lidt "meh...". Behøver ikke flere af de "stik-i-rend-dreng"-spil med elendige danske oversættelser.

Havde det været en pakke med Alien Isolation og Forza Horizon 2, så havde jeg været hooked.

Væbner mig med tålmodighed lidt endnu - hvem ved om der måske kunne dukke et lækkert tilbud op på en af de udenlandske sider i forbindelse med Black Friday...

Altså den hvide X1 med Sunset Overdrive kan stærkt anbefales, SO er virkelig underholdende. https://www.komplett.dk/xbox-one-sunset ... dle/825284
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: T: XBOX ONE inkl. Ass. Creed Unity + Black Flag + ... 29

Indlægaf Slimjay DK » 14. nov 2014 17:41

Set i El-giganten's Tilbudsavis for næste uge.

Samme pakke til 2799 ,- .. Surt hvis man lige har købt :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Foregående

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron