Xboxlife forum

UPDATE! Xbox One trade-in tilbud

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Re: UPDATE! Xbox One trade-in tilbud

Indlægaf Danny Beyer » 3. sep 2014 11:02

Iøvrigt så jeg da jeg var dernede, at de havde særlige tilbud på spil i forbindelse med forudbestilling af en Xbox One, heriblandt Assassins Creed Unity til 249,-. Det er en god pris synes jeg.
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Re: UPDATE! Xbox One trade-in tilbud

Indlægaf maagaard90 » 3. sep 2014 12:03

Drengene i Bispensgade har jeg kun haft gode erfaringer med. Nogle gange skal de lige søge lidt, men hvis man ikke er alt for utålmodig, så kan man altså opleve noget af verdens bedste gamerservice.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: UPDATE! Xbox One trade-in tilbud

Indlægaf Danny Beyer » 3. sep 2014 19:47

Jeg fik endelig byttet min Xbox360 til en xbox one med destiny. Det krævede alle mulige kald til distriktchefer og andre men det lykkedes. Morten, butikschefen, fra Gamestop Amagercentret er virkelig en fin fyr, og virker reelt interesseret i at give kunden en god oplevelse.
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Re: UPDATE! Xbox One trade-in tilbud

Indlægaf Brandstrup » 3. sep 2014 20:06

Danny Beyer skrev:Jeg fik endelig byttet min Xbox360 til en xbox one med destiny. Det krævede alle mulige kald til distriktchefer og andre men det lykkedes. Morten, butikschefen, fra Gamestop Amagercentret er virkelig en fin fyr, og virker reelt interesseret i at give kunden en god oplevelse.


Sådan, det er kundepleje!
Hellere få en glad mand sent hjem, end en sur mand tidligt hjem
Billede
Brandstrup
Niveau 4
 
Indlæg: 442


Re: UPDATE! Xbox One trade-in tilbud

Indlægaf Henrik_s » 3. sep 2014 20:21

Danny Beyer skrev:Iøvrigt så jeg da jeg var dernede, at de havde særlige tilbud på spil i forbindelse med forudbestilling af en Xbox One, heriblandt Assassins Creed Unity til 249,-. Det er en god pris synes jeg.


Det er hvis en fejl, det Black Flag man kan købe til de 249,-
Henrik_s
Niveau 5
 
Indlæg: 840


Re: UPDATE! Xbox One trade-in tilbud

Indlægaf iDanish Soul » 3. sep 2014 21:49

Er det i alle butikker at der er særlige tilbud på udvalgte spil ved forudbestilling af Xbox One?
iDanish Soul
Niveau 5
 
Indlæg: 1045


Re: UPDATE! Xbox One trade-in tilbud

Indlægaf Henrik_s » 4. sep 2014 09:30

iDanish Soul skrev:Er det i alle butikker at der er særlige tilbud på udvalgte spil ved forudbestilling af Xbox One?


Det er i alle Gamestop butikker ja ;)
Henrik_s
Niveau 5
 
Indlæg: 840


Re: UPDATE! Xbox One trade-in tilbud

Indlægaf Aaliyahchili » 4. sep 2014 14:38

Nogen der ved hvilke spil......???
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Re: UPDATE! Xbox One trade-in tilbud

Indlægaf Danny Beyer » 4. sep 2014 14:55

Den Gamestop i amagercentret pillede deres plakater omkring dette tilbud ned igår morges, så jeg tror ikke det gælder mere. Jeg husker dog spillene som værende; Thief, Black Flag (selvom Unity var afbillediget) Forrza, Murdered Souls, Ghosts og enkelte andre. Altså ikke nogen nye titler.
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Re: UPDATE! Xbox One trade-in tilbud

Indlægaf Aaliyahchili » 4. sep 2014 15:17

Takker for Info :)
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Re: UPDATE! Xbox One trade-in tilbud

Indlægaf SvAmP » 4. sep 2014 21:01

nogle som henter deres i gamestop aalborg i nat :)?
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Re: UPDATE! Xbox One trade-in tilbud

Indlægaf ComputedKM » 5. sep 2014 09:24

Hey!

Er der nogen der ved, om det også er muligt at bytte en Xbox 360 Modern Warfare 2 edition med 250 gb? Har først mulighed for at besøge min lokale Gamestop på mandag, så hvis der er en herinde, der allerede ved om man kan, ville det være super.

På forhånd tak! :-)
ComputedKM
Niveau 1
 
Indlæg: 60
By: Silkeborg


Re: UPDATE! Xbox One trade-in tilbud

Indlægaf Twinkling » 6. sep 2014 01:17

Dettror jeg de vil være mere end interesseret i. Så længe det er en slim - og special udgaverne er nok endnu mere efterspurgt, ergo kan de sælge den for en højnet pris. Bare vær varsom. Siden det er en special ed. ville jeg dog forsøge at ligge den op i en salgstråd herinde eller på din foretrukne salgssite, da du kan få mere ud af det.

edit; anbefaler du får en pris fra gamestop først (inkl bytning til xbox one + deres medlemskortfordele), og se om du kan få flere penge ved egensalg.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: UPDATE! Xbox One trade-in tilbud

Indlægaf Slimjay DK » 6. sep 2014 08:13

Modern Warfare modellen er ikke slim, så jeg tror ikke du skal forvente at få det samme som en 250GB Slim. Men har din lokale gamestop ikke en telefon ? så er det jo bare at ringe derned og høre ;)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: UPDATE! Xbox One trade-in tilbud

Indlægaf Rabit » 27. sep 2014 23:14

Hej er der nogen der ved hvornår der trade in tilbud slutter, eller er de sluttet?
Rabit
Niveau 1
 
Indlæg: 78


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron