Xboxlife forum

XBOX One tilbud

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Re: XBOX One tilbud

Indlægaf Badstue » 21. nov 2019 08:22

Ved ikke lige om nogen bruger EUR gavekort på X1, men hvis det er tilfældet, kan de pt købes med 20-25% rabat hos nokeys.com. Man sparer ca. 80 DKK på et 50 EUR gavekort.
Badstue
Niveau 3
 
Indlæg: 220
By: Islands Brygge


Re: XBOX One tilbud

Indlægaf Badstue » 3. apr 2020 09:56

Seagate 2TB ekstern HDD til X1 - 549 kr hos Elmutanten. Den er hvid og brandet med Xbox logo.
Badstue
Niveau 3
 
Indlæg: 220
By: Islands Brygge


Re: XBOX One tilbud

Indlægaf OmarE » 10. apr 2020 14:40

Der er 6 måneders gamepass Ultimate til 299 hos Elgiganten. Det er køb 3 måneder og få 3 måneder oven i.
https://www.elgiganten.dk/product/gamin ... lsrc=aw.ds
OmarE
Niveau 0
 
Indlæg: 38
By: København N

+4

Re: XBOX One tilbud

Indlægaf Vestergaard » 11. apr 2020 19:27

Det lyder da helt ok, OmarE, hvordan fungerer det? Får man to koder tilsendt?
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3332
By: Esbjerg


Re: XBOX One tilbud

Indlægaf S3 Synaptic » 12. apr 2020 08:58

Vestergaard skrev:Det lyder da helt ok, OmarE, hvordan fungerer det? Får man to koder tilsendt?


Jeg ved ikke om det har fungeret for andre. Men jeg har kun modtaget en enkelt kode, med 3 måneder.
Købte det i går morges og har endnu ikke modtaget mere. Skal vist have fat i dem og høre hvor de ekstra 3 bliver af.
Daylight is the enemy!
S3 Synaptic
Niveau 1
 
Indlæg: 93


Re: XBOX One tilbud

Indlægaf xsoenx » 12. apr 2020 13:15

S3 Synaptic skrev:
Vestergaard skrev:Det lyder da helt ok, OmarE, hvordan fungerer det? Får man to koder tilsendt?


Jeg ved ikke om det har fungeret for andre. Men jeg har kun modtaget en enkelt kode, med 3 måneder.
Købte det i går morges og har endnu ikke modtaget mere. Skal vist have fat i dem og høre hvor de ekstra 3 bliver af.

Jeg fik min nr 2 kode i min elektroniske kvittering mail fra dem.
Den anden kode er under Ordrehistorik
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Re: XBOX One tilbud

Indlægaf S3 Synaptic » 12. apr 2020 17:54

xsoenx skrev:
S3 Synaptic skrev:
Vestergaard skrev:Det lyder da helt ok, OmarE, hvordan fungerer det? Får man to koder tilsendt?


Jeg ved ikke om det har fungeret for andre. Men jeg har kun modtaget en enkelt kode, med 3 måneder.
Købte det i går morges og har endnu ikke modtaget mere. Skal vist have fat i dem og høre hvor de ekstra 3 bliver af.

Jeg fik min nr 2 kode i min elektroniske kvittering mail fra dem.
Den anden kode er under Ordrehistorik


—Update—
Undskyld jeg har kørt denne lidt af sporet. Men til info, numodtog jeg lige en kvittering mere fra elgiganten med den ekstra kode. Godt nok halvanden dag senere, men man modtager en ekstra kode på en pdf.


—original—
Underligt, min kvittering indeholder kun link til ordrehistorikkem hvor den ene er. Er der listet mere end et produkt på din kvittering? Der står intet om nogen ekstra noget sted for mig, andet end på selve produktet til bestilling fra deres side.
Daylight is the enemy!
S3 Synaptic
Niveau 1
 
Indlæg: 93


Re: XBOX One tilbud

Indlægaf Vestergaard » 16. apr 2020 07:02

S3 Synaptic skrev:
xsoenx skrev:
S3 Synaptic skrev:Jeg ved ikke om det har fungeret for andre. Men jeg har kun modtaget en enkelt kode, med 3 måneder.
Købte det i går morges og har endnu ikke modtaget mere. Skal vist have fat i dem og høre hvor de ekstra 3 bliver af.

Jeg fik min nr 2 kode i min elektroniske kvittering mail fra dem.
Den anden kode er under Ordrehistorik


—Update—
Undskyld jeg har kørt denne lidt af sporet. Men til info, numodtog jeg lige en kvittering mere fra elgiganten med den ekstra kode. Godt nok halvanden dag senere, men man modtager en ekstra kode på en pdf.


—original—
Underligt, min kvittering indeholder kun link til ordrehistorikkem hvor den ene er. Er der listet mere end et produkt på din kvittering? Der står intet om nogen ekstra noget sted for mig, andet end på selve produktet til bestilling fra deres side.


Jeg havde kun fundet den kode, som er inde på elgigantens egen hjemmeside. Det er nødvendigt at oprette en bruger for at komme derind.
Efter lige nu at have læst jeres kommentarer fandt jeg den ekstra kode på .pdf kvitteringen. Det er godt nok en lidt speciel måde at gøre det på også fuldstændig uden instruktioner.

Billede
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3332
By: Esbjerg


Re: XBOX One tilbud

Indlægaf nonameneo » 19. apr 2020 21:20

Der står at Elgigantens tilbud kun gælder nye kunder - er der nogle af jer andre der har købt, som har kunnet indløse på jeres eksisterende konti?
nonameneo
Niveau 4
 
Indlæg: 413


Re: XBOX One tilbud

Indlægaf Badstue » 20. apr 2020 13:56

Vestergaard skrev:Efter lige nu at have læst jeres kommentarer fandt jeg den ekstra kode på .pdf kvitteringen. Det er godt nok en lidt speciel måde at gøre det på også fuldstændig uden instruktioner.


Det samme er tilfældet her - dog efter at have været i kontakt med deres kundeservice og fået gensendt kvitteringen.
Altså - 1 kode under ordrehistorik på Elmutatens hjemmeside
Og - 1 kode i pdf-en med kvittering for købet

nonameneo skrev:Der står at Elgigantens tilbud kun gælder nye kunder - er der nogle af jer andre der har købt, som har kunnet indløse på jeres eksisterende konti?


Mht. redeem af koderne, så fungerede det i hvert fald fint for mig med begge koder, selvom jeg i forvejen havde Gamepass abonnement til udløb i marts 2021.
Badstue
Niveau 3
 
Indlæg: 220
By: Islands Brygge


Re: XBOX One tilbud

Indlægaf Vestergaard » 21. apr 2020 06:35

Badstue skrev:
nonameneo skrev:Der står at Elgigantens tilbud kun gælder nye kunder - er der nogle af jer andre der har købt, som har kunnet indløse på jeres eksisterende konti?


Mht. redeem af koderne, så fungerede det i hvert fald fint for mig med begge koder, selvom jeg i forvejen havde Gamepass abonnement til udløb i marts 2021.

Jeg har samme oplevelse. Jeg kunne også fint forlænge.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3332
By: Esbjerg


Re: XBOX One tilbud

Indlægaf Unklemac » 21. apr 2020 10:19

Er tilbudet med 3 måneders game pass + 3 mdr stadig aktuelt? Synes ikke jeg kan finde det :?
Unklemac
Niveau 5
 
Indlæg: 1066


Re: XBOX One tilbud

Indlægaf angak » 21. apr 2020 15:48

Tilbuddet er slut
angak
Niveau 4
 
Indlæg: 704
By: Låsby

+1

Re: XBOX One tilbud

Indlægaf Badstue » 23. aug 2020 12:34

Hvis ikke man har set det, er der altså stadig to dage tilbage af Ultimate Game Sale kampagnen på M$-storen.
Der er en oversigt på spil og discounts her :mrgreen:

Handler man i US-shoppen og skal bruge billige dollars, er der god value for money hos cdkeys og deres $25 gift cards =D>
Badstue
Niveau 3
 
Indlæg: 220
By: Islands Brygge

+1

Re: XBOX One tilbud

Indlægaf Badstue » 18. nov 2021 17:49

Skal man bruge rat og pedaler til sit nye Forza Horizon 5, så sælger Elgiganten Logitechs G920 sæt til 1.399,- under Black Friday. Kan købes på web fra i morgen kl. 08.00.
Badstue
Niveau 3
 
Indlæg: 220
By: Islands Brygge

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron