Xboxlife forum

XBOX One tilbud

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Re: XBOX One tilbud

Indlægaf noZiggy » 4. okt 2018 09:53

CvKM skrev:Jeg så lige denne her annonce på Facebook, fra Elgiganten. Tog et screenshot.

Jeg fik også denne annonce, så at flere havde kommenteret på en tråd på deres facebook side.

Jeg har skrevet til Elgiganten, tænker ikke at få en One X til 1699,- men lidt rabat kunne jeg da godt tænke mig.

Afventer svar.
noZiggy
Niveau 6

Brugeravatar

Indlægaf Badstue » 4. okt 2018 15:29

Altså det står jo klart og tydeligt i annoncen, at det er en Xbox One S, man får. At de så ved en fejl har den forkerte kasse på i billedet, er jo bare sløseri i korrekturen. Man kan seriøst ikke være i god tro her og forlange en X'er.
Badstue
Niveau 2

By: Islands Brygge

Indlægaf noZiggy » 4. okt 2018 17:49

Badstue skrev:Altså det står jo klart og tydeligt i annoncen, at det er en Xbox One S, man får. At de så ved en fejl har den forkerte kasse på i billedet, er jo bare sløseri i korrekturen. Man kan seriøst ikke være i god tro her og forlange en X'er.

Jeg har nu snakket med kundeservice.

Dem der kontaktede dem i tide, har fået en One X PUBG bundle + FIFA 19 til 1699,-

Billede
noZiggy
Niveau 6

Brugeravatar

Indlægaf Badstue » 6. okt 2018 09:19

noZiggy skrev:Dem der kontaktede dem i tide, har fået en One X PUBG bundle + FIFA 19 til 1699,-

Det er alligevel vildt - I stand corrected! :shock: Der går EG sgu linen ud og tager mere end fuldt ansvar for deres lille smutter (som jeg stadig vil mene det er) =D> =D>
Badstue
Niveau 2

By: Islands Brygge

Foregående

Tilbage til Tilbud