Xboxlife forum

CDON - 100 kr rabatkode.

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Re: CDON - 100 kr rabatkode.

Indlægaf Jakabov » 25. nov 2013 07:19

Det kan godt være at de æder tabet men de tjener ikke penge på det, der er en fornuftig procentmæssig fortjeneste på spil generelt men der er ikke på maskinen.

Jeg håber dog også, jeg nåede osse at bestille en Xbox One.
Billede
Jakabov
Niveau 7
 
Indlæg: 4917
By: Vodskov


Re: CDON - 100 kr rabatkode.

Indlægaf Panacea73 » 25. nov 2013 13:15

Jakabov skrev:.. der er en fornuftig procentmæssig fortjeneste på spil generelt men der er ikke på maskinen.


True
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 4963


Re: CDON - 100 kr rabatkode.

Indlægaf Slimjay DK » 25. nov 2013 22:48

Fra PSlife :

thomsen83 skrev:
Jeg snakkede med en Dennis fra deres kundeservice idag, og han siger at CDON har valgt at æde fejlen og gøre deres kunder glade.


Så det lyder til i får jeres bestillinger ;)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: CDON - 100 kr rabatkode.

Indlægaf Jakabov » 25. nov 2013 23:05

Fedt nok! Så skulle jeg have taget nogle spil og ekstra controller også. Men det kan jeg nok fange i UK til billigere penge inden da med kommende Black Friday, jul og januar-udsalg. :-)
Billede
Jakabov
Niveau 7
 
Indlæg: 4917
By: Vodskov


Re: CDON - 100 kr rabatkode.

Indlægaf zarGoth » 26. nov 2013 11:12

Konge! Så er der jo ikke andet at gøre end at glæde sig :-)
zarGoth - founder of SoA, HTTP://www.facebook.com/SpiritOfAmiga
zarGoth
Niveau 3
 
Indlæg: 266
By: Malmø


Re: CDON - 100 kr rabatkode.

Indlægaf zarGoth » 27. nov 2013 20:10

Nogen der har oplevet at deres ordre er blevet annulleret? Jeg kender ingen men min kammerat informerer mig omkring at det nu er 4 på pslife der siger at deres ordre er blevet annulleret sf cdon...
zarGoth - founder of SoA, HTTP://www.facebook.com/SpiritOfAmiga
zarGoth
Niveau 3
 
Indlæg: 266
By: Malmø


Re: CDON - 100 kr rabatkode.

Indlægaf Slimjay DK » 27. nov 2013 20:32

Ja, det ser ud til dem med Xbox One og PS4 konsoller i bestillingen har fået annulleret deres ... Der er ihvertfald en del derinde der ikke er tilfredse :-)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: CDON - 100 kr rabatkode.

Indlægaf zarGoth » 27. nov 2013 20:35

Min ordre med en XB1 er stadig ikke annulleret, så må bare håbe på at de holdet hvad de har lovet (min makker talte med deres kundeservice der informerer om at de har opmærksomme på fejlen og havde besluttet at æde tabet og slippe for den dårlige omtale...
zarGoth - founder of SoA, HTTP://www.facebook.com/SpiritOfAmiga
zarGoth
Niveau 3
 
Indlæg: 266
By: Malmø


Re: CDON - 100 kr rabatkode.

Indlægaf Slimjay DK » 27. nov 2013 21:29

zarGoth skrev:Min ordre med en XB1 er stadig ikke annulleret, så må bare håbe på at de holdet hvad de har lovet (min makker talte med deres kundeservice der informerer om at de har opmærksomme på fejlen og havde besluttet at æde tabet og slippe for den dårlige omtale...


Det må tiden vise, der er ihvertfald en del der har fået annulleret....
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: CDON - 100 kr rabatkode.

Indlægaf Jakabov » 27. nov 2013 23:04

Min XB1 ordre er heller ikke annulleret, kan være de æder den nu hvor jeg ikke bestilte andet. Jeg bliver pissed hvis de annullerer nu, så skulle de have gjort det langt tidligere.
Billede
Jakabov
Niveau 7
 
Indlæg: 4917
By: Vodskov


Re: CDON - 100 kr rabatkode.

Indlægaf zarGoth » 27. nov 2013 23:17

Jakabov skrev:Min XB1 ordre er heller ikke annulleret, kan være de æder den nu hvor jeg ikke bestilte andet. Jeg bliver pissed hvis de annullerer nu, så skulle de have gjort det langt tidligere.


Helt enig. Og specielt nu hvor de har fortalt at de acceptere den fejl de har lavet.. Det kan jo være at det har noget at høre med hvor meget man har bestilt for..
zarGoth - founder of SoA, HTTP://www.facebook.com/SpiritOfAmiga
zarGoth
Niveau 3
 
Indlæg: 266
By: Malmø


Re: CDON - 100 kr rabatkode.

Indlægaf Jakabov » 29. nov 2013 10:39

Meget spændende at følge med i, min Xbox One ordre står stadig som en fuldstændig normal ordre. Ligesom ens mail er jeg inde og kigge konstant. :-)
Billede
Jakabov
Niveau 7
 
Indlæg: 4917
By: Vodskov


Re: CDON - 100 kr rabatkode.

Indlægaf Jakabov » 18. dec 2013 14:47

Nu er snart gået en måned siden jeg bestilte og min ordre er stadig aktiv, så den er vist god nok nu. :-) Så mangler vi bare en releasedato på Xbox One.
Billede
Jakabov
Niveau 7
 
Indlæg: 4917
By: Vodskov


Re: CDON - 100 kr rabatkode.

Indlægaf zarGoth » 18. dec 2013 17:07

Min er også aktiv endnu, så virket til at de holder hvad de lover.. Min kammerat der talte med deres Kundeservice har også modtaget den ps4 han købte med rabatten :)

Så nu skal vi blot glæde os og vente :-)
zarGoth - founder of SoA, HTTP://www.facebook.com/SpiritOfAmiga
zarGoth
Niveau 3
 
Indlæg: 266
By: Malmø


Re: CDON - 100 kr rabatkode.

Indlægaf S3 Synaptic » 18. dec 2013 21:09

Daylight is the enemy!
S3 Synaptic
Niveau 1
 
Indlæg: 93


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster

cron