Xboxlife forum

T: RockSmith 2014 inkl guitar

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

T: RockSmith 2014 inkl guitar

Indlægaf Haugboelle » 25. sep 2013 21:25

Hey

Så lige at Amazon havde en pre order pris på 127 pund inkl porto og moms, ialt 1125 kr.

Er det ikke rimelig billigt for den nye udgave med spil, kabel og guitar?
Har ihvertfald smidt en pre order, glæder mig da jeg aldrig fik købt det første.

http://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B00CMJ1 ... X110_SY165
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: T: RockSmith 2014 inkl guitar

Indlægaf Competa » 25. sep 2013 23:54

Det er da billigt, men jeg ved ikke hvor god guitaren er. Til prisen er den vel ok.
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: T: RockSmith 2014 inkl guitar

Indlægaf Haugboelle » 26. sep 2013 05:33

Ok har ikke den store guitar kendskab, men ja omkring 1700 kr herhjemme
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: T: RockSmith 2014 inkl guitar

Indlægaf Helvedeshunden » 26. sep 2013 08:26

Epiphone plejer historisk at lave nogle OK guitarer. Før i tiden lå de typisk i midtersegmentet med priser. Jeg har faktisk aldrig set, at man kan få en Epiphone til 1125 kroner for sig selv. Medmindre de virkelig er gået ned ad bakke, så er det lidt af et røverkøb.
Helvedeshunden
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Re: T: RockSmith 2014 inkl guitar

Indlægaf Haugboelle » 26. sep 2013 10:03

Helvedeshunden skrev:Epiphone plejer historisk at lave nogle OK guitarer. Før i tiden lå de typisk i midtersegmentet med priser. Jeg har faktisk aldrig set, at man kan få en Epiphone til 1125 kroner for sig selv. Medmindre de virkelig er gået ned ad bakke, så er det lidt af et røverkøb.


Fedt, glæder mig helt vildt.
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: T: RockSmith 2014 inkl guitar

Indlægaf Zt3pH » 26. sep 2013 14:03

Helvedeshunden skrev:Epiphone plejer historisk at lave nogle OK guitarer. Før i tiden lå de typisk i midtersegmentet med priser. Jeg har faktisk aldrig set, at man kan få en Epiphone til 1125 kroner for sig selv. Medmindre de virkelig er gået ned ad bakke, så er det lidt af et røverkøb.


De laver nogle ganske gode og fine standard guitarer - Dem går man stadig ikke helt galt i byen med.
De var dog noget dyere / og bedre før i tiden. Men stadig rigtig god value for money. Og rigtig fin begynder spade.

Den kan man roligt købe :)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: T: RockSmith 2014 inkl guitar

Indlægaf Competa » 27. sep 2013 07:19

Zt3pH skrev:
Helvedeshunden skrev:Epiphone plejer historisk at lave nogle OK guitarer. Før i tiden lå de typisk i midtersegmentet med priser. Jeg har faktisk aldrig set, at man kan få en Epiphone til 1125 kroner for sig selv. Medmindre de virkelig er gået ned ad bakke, så er det lidt af et røverkøb.


De laver nogle ganske gode og fine standard guitarer - Dem går man stadig ikke helt galt i byen med.
De var dog noget dyere / og bedre før i tiden. Men stadig rigtig god value for money. Og rigtig fin begynder spade.

Den kan man roligt købe :)

Men de kan altså også godt lave crap nogle gange.
Men jeg har ikk erfaringer med guitarer som kun har 1 humbucker. Så jeg kan ikke sige noget der...
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: T: RockSmith 2014 inkl guitar

Indlægaf KIAMMI » 27. sep 2013 15:43

Der var en herinde der købte sidste års Rocksmith med guitar bundle, prøv at søg på efter rocksmith tråden,
ham kunne du spørge.

Grundlæggende, hvis du aldrig har spillet guitar før, så ved du ikke om det er en dårlig eller god guitar før du har
spillet guitar et stykke tid, og til den tid, har du måske haft den et års tid eller mere.

jeg vil også mene det er noget af en røverkøb
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø



Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster

cron