Xboxlife forum

Tilbud slut....

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Re: Er rettet ...

Indlægaf Michelve » 17. sep 2013 11:22

Fik den her besked i går

Hej m.....

Tak for dit køb hos gucca.dk. Vi giver dig besked, når varerne afsendes

Vi har registreret følgende omkring dit køb:

DIN BESTILLING:
49,95 DKK - Nhl 14 (Nordic)


Hvad skal jeg siger til dem for at få min varer til den 49 kr?

Er da dum af dem at lyve at PBS er problemet og ikke deres fejl??
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: Er rettet ...

Indlægaf angak » 17. sep 2013 11:52

De har sendt en mail til mig med emnet "Kvittering for ordre XXXXXX"
Dvs. det er ikke en ordrebekræftelse.
Derudover står der også "Tak for dit køb"

Dog er der et stort problem. Man er dårligt stillet hvis man køber i "ond tro". Og ærlig talt, så er der vist ingen herinde der forventer et launch-spil til 80 kroner ;)
angak
Niveau 4
 
Indlæg: 704
By: Låsby


Re: Er rettet ...

Indlægaf Stjerne » 17. sep 2013 11:53

Michelve skrev:Er da dum af dem at lyve at PBS er problemet og ikke deres fejl??

Sådan noget svineri.

De kunne da bare sende en mail, hvor der står at de har lavet en fejl og beklager. :evil:
Stjerne
Niveau 4
 
Indlæg: 677


Re: Er rettet ...

Indlægaf Muggs » 17. sep 2013 12:09

Jeg har intet hørt fra dem endnu
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Er rettet ...

Indlægaf JohnH » 17. sep 2013 12:16

angak skrev:De har sendt en mail til mig med emnet "Kvittering for ordre XXXXXX"
Dvs. det er ikke en ordrebekræftelse.
Derudover står der også "Tak for dit køb"

Dog er der et stort problem. Man er dårligt stillet hvis man køber i "ond tro". Og ærlig talt, så er der vist ingen herinde der forventer et launch-spil til 80 kroner ;)


Det er da ikke spor ond tro, de skrev selv Spot Tilbud , og jeg har da købt en del nye spil til 19,- kr hos Elmutanten m.m. , så de kan bare sende de spil til dem der har bestilt til prisen...
Jeg nåede desværre ikke selv at bestille :wink:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Er rettet ...

Indlægaf Muggs » 17. sep 2013 12:28

JohnH skrev:Det er da ikke spor ond tro, de skrev selv Spot Tilbud , og jeg har da købt en del nye spil til 19,- kr hos Elmutanten m.m. , så de kan bare sende de spil til dem der har bestilt til prisen...
Jeg nåede desværre ikke selv at bestille :wink:

Præcis..
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Er rettet ...

Indlægaf Davor » 17. sep 2013 12:36

angak skrev:De har sendt en mail til mig med emnet "Kvittering for ordre XXXXXX"
Dvs. det er ikke en ordrebekræftelse.
Derudover står der også "Tak for dit køb"

My bad - vidste ikke der var forskel. Det er en kvittering for ordren, jeg har modtaget. Ikke en ordrebekræftelse.
...the diet coke of evil!
Davor
Niveau 4
 
Indlæg: 500


Re: Tilbud slut....

Indlægaf JohnH » 17. sep 2013 13:04

Hvis de ikke afleverer de spil der er bestilt/købt til deres gode tilbudspris, så skal de da bare have så meget Bad Rep at de kan mærke det ;-)
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Tilbud slut....

Indlægaf Michelve » 17. sep 2013 13:36

JohnH skrev:Hvis de ikke afleverer de spil der er bestilt/købt til deres gode tilbudspris, så skal de da bare have så meget Bad Rep at de kan mærke det ;-)


Hvordan??
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: Tilbud slut....

Indlægaf Morten Skou » 17. sep 2013 15:27

Jeg betalte med PayPal , så der kan de ikke bruge undskyldningen med stjålent kreditkort :D Men jeg tror nu alligevel at de annullerer ordren. Der stod ganske rigtigt "spotpris" - men jeg har ikke hørt noget endnu.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Tilbud slut....

Indlægaf Cowrider » 17. sep 2013 15:53

Morten Skou skrev:Jeg betalte med PayPal , så der kan de ikke bruge undskyldningen med stjålent kreditkort :D Men jeg tror nu alligevel at de annullerer ordren. Der stod ganske rigtigt "spotpris" - men jeg har ikke hørt noget endnu.


Man har vel handlet i god tro når der nu står spotpris;)
Og hvis man ikke kender så meget til spillet så kunne det være man tænke det mød som en go pris :p
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Re: Tilbud slut....

Indlægaf Michelve » 17. sep 2013 17:03

Cowrider skrev:
Morten Skou skrev:Jeg betalte med PayPal , så der kan de ikke bruge undskyldningen med stjålent kreditkort :D Men jeg tror nu alligevel at de annullerer ordren. Der stod ganske rigtigt "spotpris" - men jeg har ikke hørt noget endnu.


Man har vel handlet i god tro når der nu står spotpris;)
Og hvis man ikke kender så meget til spillet så kunne det være man tænke det mød som en go pris :p



Nemlig, kender ikke så meget om spillet, men vil gerne prøver den, tror at den kan være sjov I multiplayer
Har sendt dem en mail tilbage, poster deres svar herinde....så kan vi se om de har en god kundeservice og om vi skal holder bedre øje med deres hjemmesiden eller ikke.
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: Tilbud slut....

Indlægaf Cowrider » 17. sep 2013 17:28

Michelve skrev:
Cowrider skrev:
Morten Skou skrev:Jeg betalte med PayPal , så der kan de ikke bruge undskyldningen med stjålent kreditkort :D Men jeg tror nu alligevel at de annullerer ordren. Der stod ganske rigtigt "spotpris" - men jeg har ikke hørt noget endnu.


Man har vel handlet i god tro når der nu står spotpris;)
Og hvis man ikke kender så meget til spillet så kunne det være man tænke det mød som en go pris :p



Nemlig, kender ikke så meget om spillet, men vil gerne prøver den, tror at den kan være sjov I multiplayer
Har sendt dem en mail tilbage, poster deres svar herinde....så kan vi se om de har en god kundeservice og om vi skal holder bedre øje med deres hjemmesiden eller ikke.


Fik fat på en ven imoges som jeg ved gerne ville have spillet. jeg bestilte for ham mens jeg sad ved computeren
han har fået denne mail:
Han har ikke fået noget andet afvide fra dem endnu...

(Den blev bestilt kl. 04:18 imorges ca.)

Hej Kasper ********

Tak for dit køb hos gucca.dk. Vi giver dig besked, når varerne afsendes

Vi har registreret følgende omkring dit køb:

Ordrenr.: 6*****

BETALERS ADRESSE:
Kasper ********
*********************
2000 Frederiksberg
Danmark

LEVERINGSADRESSE:
Kasper ********
*********************
2000 Frederiksberg
Danmark

DIN BESTILLING:
49,95 DKK - Nhl 14 (Nordic)
1,39 DKK - Transaktionsomkostninger
29,95 DKK - forsendelse
81,29 DKK - I alt

Hvis du har spørgsmål til ovenstående, er du velkommen til at kontakte kundeservice på kundeservice@gucca.dk

Med venlig hilsen
Gucca - Nye tilbud hver dag på www.gucca.dk

----------------------------------------------------------------------
Levering:
Under hver enkelt vare ser du, hvornår du kan forvente at modtage varen. Har du bestilt flere varer med forskellige leveringstider, bliver de leveret enkeltvist så hurtigt som muligt. Det kan forekomme, at en enkel vare har en længere leveringstid end angivet. Ifølge dansk lovgivning har du ret til at hæve købet, hvis hele din bestilling ikke er nået frem efter 30 dage.

Reklamation:
Ifølge dansk lovgivning har du 2 års reklamationsret, der løber fra den dag, du modtager varen. Ved reklamation sender du blot den mangelfulde vare til Gucca.dk, Bredgade 27-33, 7400 Herning, Danmark, samt ordrenr. og beskrivelse af manglen. Vi refunderer rimelige forsendelsesomkostninger ved returforsendelsen.

Fortrydelsesret:
Ifølge dansk lovgivning har du 14 dages fortrydelsesret, der løber fra den dag, du modtager varen. Varen skal returneres i samme stand og mængde, som du modtog den i. Ved brug af fortrydelsesretten sender du blot varen samt ordrenr. til Gucca.dk, Bredgade 27-33, 7400 Herning, Danmark.
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Re: Tilbud slut....

Indlægaf angak » 17. sep 2013 20:17

Har lige fået en mail om at mit er blevet afsendt :D
angak
Niveau 4
 
Indlæg: 704
By: Låsby


Re: Tilbud slut....

Indlægaf sorbits5 » 17. sep 2013 20:25

Samme her, mail om at spillet er afsendt.... :D
sorbits5
Niveau 0
 
Indlæg: 26


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron