Xboxlife forum

360-spiltilbud i ElGiganten i denne uge

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

360-spiltilbud i ElGiganten i denne uge

Indlægaf heinstach » 27. jun 2006 13:33

Perfect Dark Zero kr. 249
FIFA RTFWC kr. 249
NFS MW kr. 249
Fight Night 3 kr. 349
Burnout Revenge kr. 349
Battlefield 2 MC kr. 349

Desuden står der i avisen, at de sælger Project Gotham Racing 2 til den gamle xbox til kr. 99 - jeg kan dog ikke se, om det evt. skulle være inkl. et 3-måneders eller 12-måneders gold-abonnement. Det var måske værd at undersøge :-)
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf wizeguy006 » 27. jun 2006 14:24

Er det bare mig eller er det ofte nærmest umuligt at få de tilbud EL-giganten annoncerer??

Ofte er der ingen af spillene på hylderne når man kommer eller også står det ikke som tilbud.

Man får godt nok prisen når man går til kassen (hvis man er så heldig at finde spillet :roll: ) men impulskøb på deres tilbudsvarer satser de åbenbart ikke på.

Men ellers ganske gode tilbud efter min mening er Perfect Dark og FIFA Road To World Cup dog ikke meget mere end 100-150 værd...

Mon ikke også at det langt bedre FIFA World Cup falder i pris kort tid efter slutrunden

De 4 andre er virkelig gode spil til de priser
wizeguy006
Niveau 1
 
Indlæg: 64


Indlægaf Lordkluklatter » 27. jun 2006 14:31

wizeguy006 skrev:Er det bare mig eller er det ofte nærmest umuligt at få de tilbud EL-giganten annoncerer??

Ofte er der ingen af spillene på hylderne når man kommer eller også står det ikke som tilbud.

Man får godt nok prisen når man går til kassen (hvis man er så heldig at finde spillet :roll: ) men impulskøb på deres tilbudsvarer satser de åbenbart ikke på.


jeg var i el.giganten for et stykke tid siden for at købe fifa world cup, men det havde de selfølgelig ikke, så jeg blev nødt til at bestille det hjem... men efter et par uger havde de stadig ikke fået spillet, og de anede ikke hvor lang tid der ville gå, så jeg blev nød til at droppe det...... dårlig service synes jeg, men det er jo også en discount kæde....
Billede

SUPRA SOCIETATEM NEMO..!
Lordkluklatter
Niveau 6
 
Indlæg: 1597


Indlægaf Hertzblut » 27. jun 2006 14:43

Nogen af El Giganterne har nærmest ingen spil. Men Den i Fields er nok den jeg har set være bedst stocked.
Derefter kommer den på Amagerbrogade. Resten er pænt øv.
Har ikke været i den i Herlev men har hørt at det er muligt at få tilbudene der.
Så det er MEGET op og ned.
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Indlægaf Neonode » 27. jun 2006 15:20

Glostrup havde stadig 4-5 stk af fifa world cup germany da jeg var derinde i starten af sidste uge. Synes de havde en del af de fleste!
Neonode
Moderator
 
Indlæg: 2376
By: Rødovre


Indlægaf Shreik » 27. jun 2006 15:23

I Randers oplever jeg aldrig, at de er udsolgt :D
Shreik
Niveau 7
 
Indlæg: 2279
By: Aarhus


Indlægaf Marble Deviance » 27. jun 2006 15:27

Var også oppe og få NFS:MW og de havde det ikke efter en time efter åbnings ugen med tilbudene!
Signatur slettet på grund af for mange tekstlinier (12) og blanding af billeder og tekst.
Marble Deviance
Niveau 5
 
Indlæg: 1244



Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron