Xboxlife forum

Dynasty Warriors 5 - 24,99 £ - hos play.com

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Dynasty Warriors 5 - 24,99 £ - hos play.com

Indlægaf Neonode » 26. jun 2006 15:23

Ja overskriften siger vist det hele :)
Neonode
Moderator
 
Indlæg: 2376
By: Rødovre


Indlægaf DNS_DK » 26. jun 2006 15:34

Yes set og ska da bestilles i August hehe ;) ikke penge pga. Ung Rejs d. 7/7 :P
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993


Indlægaf Crueltylizer » 26. jun 2006 15:36

Er det virkelig så godt? Jeg mener har det mere at byde på en f.eks. NNN?
Crueltylizer
Niveau 7
 
Indlæg: 3966


Indlægaf DNS_DK » 26. jun 2006 15:39

Crueltylizer skrev:Er det virkelig så godt? Jeg mener har det mere at byde på en f.eks. NNN?


Dunno men det ser nice ud ;) og slår sikkert Kæmpe krabben i japan til PS3 ;)
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993


Indlægaf Crueltylizer » 26. jun 2006 15:40

Haha DNS det har du sku nok ret i ;)
Crueltylizer
Niveau 7
 
Indlæg: 3966


Indlægaf HunkyDory » 26. jun 2006 15:48

7.5 Presentation
Nice built-in encyclopedia and historical elements, but they don't tie into the button-mashing gameplay whatsoever.

4.5 Graphics
Koei might as well have made the PS2 version backward compatible. Character models and such are reasonable, but the environments are pretty barren. Animations could use a lot of work as well.

4.5 Sound
Terrible voice acting and generic effects make this sub-par.

5.0 Gameplay
The fighting system is bad, but the strategic elements of the Empire mode are decent.

8.0 Lasting Appeal
Fans will spend plenty of time running through the Empire mode again and again and racking up achievments.

5.0
Meh OVERALL
(out of 10 / not an average)
7,3 Reader Average

tror måske det med krabben bliver bedre! :)


Det skal lige siges at det er IGN's review! Jeg vil jo nødigt blive beskyldt for at stjæle...lol
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf DNS_DK » 26. jun 2006 15:53

X-men til 360 fik også elendige anmeldelser, men efter at have gennemført det, så synes jeg da at spillet er underholdene og godt... Det halter lidt i starten men ellers ikke... Nogen gange er de sku også for kritiske de anmeldere ;)
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993


Indlægaf HunkyDory » 26. jun 2006 15:56

DNS_DK skrev:X-men til 360 fik også elendige anmeldelser, men efter at have gennemført det, så synes jeg da at spillet er underholdene og godt... Det halter lidt i starten men ellers ikke... Nogen gange er de sku også for kritiske de anmeldere ;)


Ja, det kan der være noget om.

Men jeg fik dog også indtrykket af at xmen 3 var et ringe spil, da jeg spillede kort med wolverine. men det kunne være man skulle give det en chance også.
Det bliver spændende at se nogle andre reviews af dynasty warriors
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Crueltylizer » 26. jun 2006 16:04

Der er da gamespots review ;)

Gameplay 7
Graphics 6
Sound 6
Value 7
Tilt 8

Overall 7.1

Og TeamXbox

Gameplay 8.4
Graphics 7.9
Audio 8.5
Longevity 6.8
Innovation 6.4

Overall 7
Crueltylizer
Niveau 7
 
Indlæg: 3966


Indlægaf Neonode » 26. jun 2006 16:31

Jeg tror også det er et okay spil til prisen. Man får hvad man betaler for :lol:
Neonode
Moderator
 
Indlæg: 2376
By: Rødovre


Indlægaf DNS_DK » 26. jun 2006 17:13

Hanniste skrev:
DNS_DK skrev:X-men til 360 fik også elendige anmeldelser, men efter at have gennemført det, så synes jeg da at spillet er underholdene og godt... Det halter lidt i starten men ellers ikke... Nogen gange er de sku også for kritiske de anmeldere ;)


Ja, det kan der være noget om.

Men jeg fik dog også indtrykket af at xmen 3 var et ringe spil, da jeg spillede kort med wolverine. men det kunne være man skulle give det en chance også.
Det bliver spændende at se nogle andre reviews af dynasty warriors


Wolverine er også den MEST kedelige at spille med hehe :D Det er fedt at upgrade Iceman feks. hans Hailstorm skud osv. bliver federe at se på når du upgrader dem :D OG KLART FORBEDRET!!

samt er Nightcrawler fed at spille med da man kan teleportere sig rundt omkring :D vildt sjovt faktisk :D

Wolverine bliver bare stærkere ellers intet.. man kan ikke rigtigt mærke det på ham, andet end at fjenderne bliver nemmere at slå ned..
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993


Indlægaf HunkyDory » 26. jun 2006 17:41

DNS_DK skrev:
Hanniste skrev:
DNS_DK skrev:X-men til 360 fik også elendige anmeldelser, men efter at have gennemført det, så synes jeg da at spillet er underholdene og godt... Det halter lidt i starten men ellers ikke... Nogen gange er de sku også for kritiske de anmeldere ;)


Ja, det kan der være noget om.

Men jeg fik dog også indtrykket af at xmen 3 var et ringe spil, da jeg spillede kort med wolverine. men det kunne være man skulle give det en chance også.
Det bliver spændende at se nogle andre reviews af dynasty warriors


Wolverine er også den MEST kedelige at spille med hehe :D Det er fedt at upgrade Iceman feks. hans Hailstorm skud osv. bliver federe at se på når du upgrader dem :D OG KLART FORBEDRET!!

samt er Nightcrawler fed at spille med da man kan teleportere sig rundt omkring :D vildt sjovt faktisk :D

Wolverine bliver bare stærkere ellers intet.. man kan ikke rigtigt mærke det på ham, andet end at fjenderne bliver nemmere at slå ned..


er spillet langt?
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf DNS_DK » 26. jun 2006 18:00

hmm det tog vel en 6 timer tror jeg... men altså man kan godt spille igen bare for at smadre nogle modstandere og upgrade characters 100% så man får alle achiewments osv...

Har dog kun gået efter at få Iceman og Nightcrawler fuldt upgraded, mangler lige wolverine og så at finde alle X-files med hver af dem :)
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993



Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster

cron