Slimjay DK skrev:Lowlandet skrev:McFarmer skrev:Wow, ikke dumt.
Der er vel ingen mulighed for at MS efterfølgende kommer forbi og giver én et rap over nallerne, vel?
Hvorfor skulle de? Du har jo ikke gjort noget forkert.
Jo, du har løjet om din nationalitet og en masse andet
Status code: 80153003
To fix status code 80153003, try the following solutions:
Solution 1: Clear your Marketplace system cache
The Xbox 360 console also stores temporary files for Xbox LIVE Marketplace. Clearing the Marketplace cache may fix this problem. Follow these steps:
On your console, go to Settings, and then select System.
Select Storage, and then select your storage device.
Select System Items.
Select Marketplace System Data.
Select Delete.
Restart your console.
Try downloading the item again from Xbox LIVE.
If you get the same 80153003 status code, try the next solution.
Solution 2: Clear your system cache
The system cache contains temporary files that are used by the Xbox 360 console. Clearing the system cache may fix this problem. Follow these steps:
Clear your Xbox 360 system cache.
Restart your console.
Try downloading the item again.
If you get the same 80153003 status code, contact Xbox Support. See the Assistance section at the bottom of this page for contact information.
TerrificFalcon skrev:Det føromtalte Online Pass er pt. helt fjernet fra den Argentiske marketplace. Det er nok derfor, at du får en error code. Serveren kan simpelthen ikke finde det, du skal downloade, fordi at det ikke eksisterer.
Rasbred skrev:kan det passe det ikke virker mere ?
jeg kan godt logge ind med min anden profil hvor jeg fik seasonpass. og kan se jeg har det.. men når jeg henter dem og de bliver installeret..
så logger jeg ud af min bruger.. og ind på min normale xbox bruger.. også er det væk.. ???
Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster