Xboxlife forum

T: Billige forudbestillinger i GameStop

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Re: T: Billige forudbestillinger i GameStop

Indlægaf thetof91 » 3. okt 2012 13:42

Forstod det bare som om du havde betalt for AC også :)
thetof91
Niveau 5
 
Indlæg: 1225
By: Kolding


Re: T: Billige forudbestillinger i GameStop

Indlægaf Danny Beyer » 3. okt 2012 15:16

thetof91 skrev:Forstod det bare som om du havde betalt for AC også :)


Det har jeg på sin vis også. 280 kr. er betalt.
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Re: T: Billige forudbestillinger i GameStop

Indlægaf TerrificFalcon » 3. okt 2012 15:39

Skar Forza 4 og Sleeping Dogs 280kr hver af Dishonored og Assassin's Creed 3? Hvordan hænger det sammen?
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: T: Billige forudbestillinger i GameStop

Indlægaf PhilipChrs » 5. okt 2012 10:12

Listen er opdateret! Rigtig mange spil er blevet fjernet. Det kan nu ikke længere betale sig at indkøbe spil til det længere, efter min mening. Jeg nåede da at indbytte 8 spil. :)
PhilipChrs
Niveau 0
 
Indlæg: 36


Re: T: Billige forudbestillinger i GameStop

Indlægaf fneribyen » 5. okt 2012 10:17

Der er da stadig mange titler som man kan finde billigt i england, så mener da stadig at det er godt tilbud, selvom mange titler er blevet fjernet.
Senest rettet af fneribyen 5. okt 2012 11:00, rettet i alt 1 gang.
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Re: T: Billige forudbestillinger i GameStop

Indlægaf TerrificFalcon » 5. okt 2012 10:18

Ridge Racer Unbounded, Rise of Nightmares og Forza 4 er dog stadigvæk på listen, så helt urimeligt er det ikke.
Bid mærke i, at der nu også er flere 3DS-titler på listen, som man jo ligeledes også kan inddrage, når man skal have fat i et 360-spil. De er ofte billigere end spil til hjemmekonsollerne, specielt fordi at de titler til 3DS'en tit er nogle af de lidt ældre, som dog er yderst populære (Mario-spil, fx). Der er sikkert nogen der kan finde et par gode deals på et eller flere af de spil, så man lige kan få forudbestilt alt det, der er brug for, resten af efteråret.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: T: Billige forudbestillinger i GameStop

Indlægaf Slimjay DK » 5. okt 2012 10:18

Er det mig eller er listen opdateret med spil der ikke er udkommet endnu :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: T: Billige forudbestillinger i GameStop

Indlægaf Haugboelle » 5. okt 2012 11:04

nogen der kan linke til listen direkte, kan af en eller anden grund ik finde den via min mobil.
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: T: Billige forudbestillinger i GameStop

Indlægaf Erroneus » 5. okt 2012 11:07

Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: T: Billige forudbestillinger i GameStop

Indlægaf Haugboelle » 5. okt 2012 11:34

takker :) var lige bange for at de nyligt bestilte spil i england var røget af, men de er der heldigvis stadigvæk.
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: T: Billige forudbestillinger i GameStop

Indlægaf PhilipChrs » 5. okt 2012 13:33

Det kommer an på hvad man betragter som et godt tilbud. Jeg sammenligner med at man kan købe et forudbestilt spil til 400,- i UK. Hvis man betaler 100,- pr. spil, dvs. 200,- for 2 spil + de 100,- = 300,- i alt. Det er 100,- besparelse ifht. UK, hvilket er fair, men hvis man kommer over 100 kr. pr. spil, så kan det imo ikke betale sig.
PhilipChrs
Niveau 0
 
Indlæg: 36


Re: T: Billige forudbestillinger i GameStop

Indlægaf Haugboelle » 5. okt 2012 15:05

PhilipChrs skrev:Det kommer an på hvad man betragter som et godt tilbud. Jeg sammenligner med at man kan købe et forudbestilt spil til 400,- i UK. Hvis man betaler 100,- pr. spil, dvs. 200,- for 2 spil + de 100,- = 300,- i alt. Det er 100,- besparelse ifht. UK, hvilket er fair, men hvis man kommer over 100 kr. pr. spil, så kan det imo ikke betale sig.


Kan bestemt stadig betale sig, har lige fået spil ind af døren fra england. 2 stk som er på listen til ialt 140 kr med fragt = 240 kr ialt for nyt spil
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: T: Billige forudbestillinger i GameStop

Indlægaf PhilipChrs » 5. okt 2012 16:00

Haugboelle skrev:
PhilipChrs skrev:Det kommer an på hvad man betragter som et godt tilbud. Jeg sammenligner med at man kan købe et forudbestilt spil til 400,- i UK. Hvis man betaler 100,- pr. spil, dvs. 200,- for 2 spil + de 100,- = 300,- i alt. Det er 100,- besparelse ifht. UK, hvilket er fair, men hvis man kommer over 100 kr. pr. spil, så kan det imo ikke betale sig.


Kan bestemt stadig betale sig, har lige fået spil ind af døren fra england. 2 stk som er på listen til ialt 140 kr med fragt = 240 kr ialt for nyt spil


Jeg er godt klar over at Rise of Nightmare og Binary Domain stadig er på listen, og uden at have tjekket alle priserne, så vil jeg vove pelsen :D og påstå at det er de eneste 2 spil der kan fås til under 100 kr. Lur mig ikke om de fleste allerede har indkøbt disse 2, ellers kom igang! :wink:
PhilipChrs
Niveau 0
 
Indlæg: 36


Re: T: Billige forudbestillinger i GameStop

Indlægaf Danny Beyer » 5. okt 2012 16:11

TerrificFalcon skrev:Skar Forza 4 og Sleeping Dogs 280kr hver af Dishonored og Assassin's Creed 3? Hvordan hænger det sammen?


Jeg fik 560 for Forza 4 og Sleeping Dogs til sammen. Det brugte jeg så på at skære 280 af en forudbestilling på henholdsvis Dishonored og Assasins Creed 3.
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Re: T: Billige forudbestillinger i GameStop

Indlægaf Haugboelle » 5. okt 2012 17:28

PhilipChrs skrev:
Haugboelle skrev:
PhilipChrs skrev:Det kommer an på hvad man betragter som et godt tilbud. Jeg sammenligner med at man kan købe et forudbestilt spil til 400,- i UK. Hvis man betaler 100,- pr. spil, dvs. 200,- for 2 spil + de 100,- = 300,- i alt. Det er 100,- besparelse ifht. UK, hvilket er fair, men hvis man kommer over 100 kr. pr. spil, så kan det imo ikke betale sig.


Kan bestemt stadig betale sig, har lige fået spil ind af døren fra england. 2 stk som er på listen til ialt 140 kr med fragt = 240 kr ialt for nyt spil


Jeg er godt klar over at Rise of Nightmare og Binary Domain stadig er på listen, og uden at have tjekket alle priserne, så vil jeg vove pelsen :D og påstå at det er de eneste 2 spil der kan fås til under 100 kr. Lur mig ikke om de fleste allerede har indkøbt disse 2, ellers kom igang! :wink:


Præcis, men så det jo også stadigt yderst attraktivt! :)
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron