Xboxlife forum

Dark Souls - billigst hvor?

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Dark Souls - billigst hvor?

Indlægaf Whiskey Snaps » 5. okt 2011 13:05

Lige nu kan man købe Limited Edition til 299 på game.dk når man benytter sig af rabatkoden GAMEDANMARK
Er der steder man kan finde det billigere?
Whiskey Snaps
Niveau 1
 
Indlæg: 54


Re: Dark Souls - billigst hvor?

Indlægaf Jibla » 5. okt 2011 14:02

299 lyder faktisk rigtig billigt. Jeg havde slet ikke overvejet en dansk butik, så jeg har bestilt det fra shopto.net for omkring 360 kr, da det var billigste jeg kunne finde.

Så, øv til mig, men jeg tror godt at du roligt kan bestille det fra game. :)
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Dark Souls - billigst hvor?

Indlægaf Cerialbox » 5. okt 2011 15:31

Billigt nok til mig, tak for tippet :)
Jaed.
Cerialbox
Niveau 7
 
Indlæg: 2031


Re: Dark Souls - billigst hvor?

Indlægaf Blodbad » 5. okt 2011 18:18

Tak for tippet.

Edit: Hold fest mand, rabatkoden virkede også til Skyrim (skulle jo lige prøve). Så er den også i posen :D
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: Dark Souls - billigst hvor?

Indlægaf TerrificFalcon » 6. okt 2011 10:19

Rabatkoden giver faktisk 100krs rabat på alle ordrer på 399 eller derover - det er altså muligt at score en hel del ting billigere end normalt.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Dark Souls - billigst hvor?

Indlægaf livekiller92 » 6. okt 2011 10:29

Ja det mega nice :D Tak for tippet fik driver til 299 kr :D
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: Dark Souls - billigst hvor?

Indlægaf krig » 6. okt 2011 16:30

livekiller92 skrev:Ja det mega nice :D Tak for tippet fik driver til 299 kr :D



samme her...
det tilbud kunne ikke modstås
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Dark Souls - billigst hvor?

Indlægaf DanniSemperfi » 7. okt 2011 02:10

Så kan man sgu bestille alle de kommende spil ved dem :)
DanniSemperfi
Niveau 5
 
Indlæg: 847
By: Viborg


Re: Dark Souls - billigst hvor?

Indlægaf dakidski » 11. okt 2011 15:09

Nu satte de til gengæld spilprisen op til 449.-
dakidski
Niveau 4
 
Indlæg: 685


Re: Dark Souls - billigst hvor?

Indlægaf Mogwai » 11. okt 2011 15:46

Hvordan er Game.dk i forhold til at levere deres spil på releasedagen (ved nethandel)?
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Dark Souls - billigst hvor?

Indlægaf Blodbad » 11. okt 2011 16:26

Mogwai skrev:Hvordan er Game.dk i forhold til at levere deres spil på releasedagen (ved nethandel)?

Ikke videre imponerende. Har stadig ikke fået mit dark souls. Der skete også en fejl da jeg bestilte en gears of war konsol så jeg fik den noget senere.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: Dark Souls - billigst hvor?

Indlægaf Jenslyn87 » 11. okt 2011 17:17

Tror ikke, de havde planlagt at komme til at sælge spillet til 299,-! Men min ordre er da gået igennem. Den blev afsendt i dag.

Blodbad: Hvis du bestilte i fredags som mig, er dit spil sikkert også lige blevet sendt. De skriver på sitet, at bestiller foretaget kun bliver afsendt samme dag, hvis bestillingen falder inden kl. 10... det gjorde min jo ikke, og i weekenden sker der ikke en pind, så derfor sendes spillet først i dag. Håber at have det i morgen og kan slet ikke vente :D

Edit: Nå for søren, du bestilte helt tilbage i onsdags! Så er de sgu lidt sløve. Der står forresten, at leveringstiden typisk er to dage efter afsendelse... så de sender ikke fra DK :/ Håber at have mit i løbet af ugen så.
Jenslyn87
Niveau 5
 
Indlæg: 894


Re: Dark Souls - billigst hvor?

Indlægaf Mogwai » 11. okt 2011 20:25

Blodbad skrev:
Mogwai skrev:Hvordan er Game.dk i forhold til at levere deres spil på releasedagen (ved nethandel)?

Ikke videre imponerende. Har stadig ikke fået mit dark souls. Der skete også en fejl da jeg bestilte en gears of war konsol så jeg fik den noget senere.

Hmm, så må jeg bare håbe at butikken har en god dag den dag mit Arkham City skal sendes afsted ;)
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Dark Souls - billigst hvor?

Indlægaf Danny Beyer » 11. okt 2011 20:46

bum!
299 for Skyrim. Tusind tak for info :)
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Re: Dark Souls - billigst hvor?

Indlægaf Blodbad » 12. okt 2011 07:21

Jenslyn87 skrev:Tror ikke, de havde planlagt at komme til at sælge spillet til 299,-! Men min ordre er da gået igennem. Den blev afsendt i dag.

Blodbad: Hvis du bestilte i fredags som mig, er dit spil sikkert også lige blevet sendt. De skriver på sitet, at bestiller foretaget kun bliver afsendt samme dag, hvis bestillingen falder inden kl. 10... det gjorde min jo ikke, og i weekenden sker der ikke en pind, så derfor sendes spillet først i dag. Håber at have det i morgen og kan slet ikke vente :D

Edit: Nå for søren, du bestilte helt tilbage i onsdags! Så er de sgu lidt sløve. Der står forresten, at leveringstiden typisk er to dage efter afsendelse... så de sender ikke fra DK :/ Håber at have mit i løbet af ugen så.

Fik besked fredag om at den var afsendt så det er vist ikke verdens hurtigste levering de bruger. Kan måske forklare det hvis det skal sendes fra Sverige men jeg synes det er sløvt de først sender en preorder på udgivelsesdagen. Hvis de er to dage om at levere det må de vel sende det to dage før.
Skal lige siges at de først trækker pengene EFTER de skriver de HAR sendt til dig, og går der noget galt med betalingen har de sørme ikke sendt det alligevel, det går der så noget tid med at finde ud af når man undrer sig over hvor pakken bliver af. Det var det der skete med min konsol fordi de havde sænket prisen og derfor ikke kunne trække beløbet (hvorfor ved jeg ikke). Jeg skulle selv ringe og finde ud af det hvorefter jeg kunne lave en ny ordre (svensk telefonsupport).
De er billige, men det med leveringen kan de godt øve sig lidt på efter min mening, det er 2 ud a 2 gange hvor det har været mindre end optimalt.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Næste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron