Xboxlife forum

Amped 3, DOA 4, GUN mm.

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Indlægaf Masto30 » 7. jun 2006 14:36

Det kunne jo tænkes at play-away har sat spillene ned, fordi at det er nogle af de første titler der kom på gaden da Xbox 360 udkom. Så er der sikkert ikke så meget salg i dem længere. Jeg har købt spil hos dem 2 gange og har kun været tilfreds. Jeg har sågar bestilt et spil kl. 21.00 og havde spillet næste dag.
Masto30
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Indlægaf enfen » 7. jun 2006 14:38

Sjovt nok er to af personerne, der har købt på sitet helt nye herinde med hver 1 indlæg.

Jeg siger ikke, at der er noget muggent ved Play-away.
enfen
Niveau 7
 
Indlæg: 2154


Indlægaf SubNinja30 » 7. jun 2006 15:49

Masto30 skrev: Jeg har sågar bestilt et spil kl. 21.00 og havde spillet næste dag.


Undskyld jeg lyder skeptisk, men hvordan kan det lade sig gøre, da ingen posthuse har åbent på det tidspunkt. :?
Billede
SubNinja30
Niveau 4
 
Indlæg: 400


Indlægaf Frederik H » 7. jun 2006 15:51

Nogle postkasser bliver først afhentet så sent.
Frederik H
Niveau 6
 
Indlæg: 1864

Brugeravatar

Indlægaf Cerialbox » 7. jun 2006 15:52

SubNinja30 skrev:
Masto30 skrev: Jeg har sågar bestilt et spil kl. 21.00 og havde spillet næste dag.


Undskyld jeg lyder skeptisk, men hvordan kan det lade sig gøre, da ingen posthuse har åbent på det tidspunkt. :?


Ja tænkte jeg også lige.
Jaed.
Cerialbox
Niveau 7
 
Indlæg: 2031


Indlægaf SubNinja30 » 7. jun 2006 15:57

Frederik H skrev:Nogle postkasser bliver først afhentet så sent.


Jo men hvis det først bliver bestilt kl 21, så skal de jo lige have fundet spillet, pakket det og hvad de nu ellers gør. + de skal fragte det til postkassen, og så er kl. ikke længere 21.
Billede
SubNinja30
Niveau 4
 
Indlæg: 400


Indlægaf Cerialbox » 7. jun 2006 15:59

Måske er www.play-away.dk's ejer i virkligheden Superman, og det er derfor priserne er så lave og mht. til fragt, ja så flyver han sku da bare selv hen med spillene til dem der har bestilt det.

Så fik vi lige opklaret det mysterie.
Jaed.
Cerialbox
Niveau 7
 
Indlæg: 2031


Indlægaf Vinterbird » 7. jun 2006 16:20

Cerialbox skrev:Måske er www.play-away.dk's ejer i virkligheden Superman, og det er derfor priserne er så lave og mht. til fragt, ja så flyver han sku da bare selv hen med spillene til dem der har bestilt det.

Så fik vi lige opklaret det mysterie.


Og måske skulle man lave seriøse indlæg?
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf Frederik H » 7. jun 2006 16:38

Folkens, Lad være med at købe hvis I ikke tror på priserne. Så er der flere gode tilbud til os andre. Er overbevist om at siden er helt reel.
Frederik H
Niveau 6
 
Indlæg: 1864

Brugeravatar

Indlægaf PA-Owner » 7. jun 2006 17:04

Da jeg kan se, at der har været en del polemik, omkring min webshop Play-away.dk, kan jeg ikke lade være med at tage bladet fra munden. Grunden til de nævnte priser på udvalgte spil- som mange af indlæggene har omhandlet - skyldes ene og alene, at vi rydder op på lageret. Derudover er jeg ikke Superman(som nogen gisner om :lol: ), men hovedpostkontorets postkasse i KBH tømmes først 22.30.
PA-Owner
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Indlægaf Frederik H » 7. jun 2006 17:13

PA-Owner skrev:Da jeg kan se, at der har været en del polemik, omkring min webshop Play-away.dk, kan jeg ikke lade være med at tage bladet fra munden. Grunden til de nævnte priser på udvalgte spil- som mange af indlæggene har omhandlet - skyldes ene og alene, at vi rydder op på lageret. Derudover er jeg ikke Superman(som nogen gisner om :lol: ), men hovedpostkontorets postkasse i KBH tømmes først 22.30.


Så fik vi vist alt på plads ;) så noobsne også forstår det :P
Frederik H
Niveau 6
 
Indlæg: 1864

Brugeravatar

Indlægaf MirageDK » 7. jun 2006 17:15

PA-Owner skrev:Da jeg kan se, at der har været en del polemik, omkring min webshop Play-away.dk, kan jeg ikke lade være med at tage bladet fra munden. Grunden til de nævnte priser på udvalgte spil- som mange af indlæggene har omhandlet - skyldes ene og alene, at vi rydder op på lageret. Derudover er jeg ikke Superman(som nogen gisner om :lol: ), men hovedpostkontorets postkasse i KBH tømmes først 22.30.


Sådan så fik vi afklaret det.. glæder mig at se lidt mere konkurrence på konsol markedet.
Billede
Clansite: ucos.dk www.ucos.dk
United Concept Of Styphon
MirageDK
Niveau 7
 
Indlæg: 2026


Indlægaf SubNinja30 » 7. jun 2006 17:24

PA-Owner skrev: men hovedpostkontorets postkasse i KBH tømmes først 22.30.


Ja men så kan jeg jo kun beklage mit andet indlæg. Sorry!!
Billede
SubNinja30
Niveau 4
 
Indlæg: 400


Indlægaf Xavier-X » 8. jun 2006 09:50

Der er utrolig så skeptiske folk er herinde, bare fordi man er "newbie" ...Grunden til at det lige var i denne tråd jeg startede min karrier som indlægsskribent, var at jeg havde haft en god oplevelse med play-away og tråden handlede ligesom om dem.....beklager hvis det vækkede nogens mistro!!! :?
Xavier-X
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Indlægaf snoopy » 8. jun 2006 10:25

snoopy skrev:Så har jeg netop bestilt GUN. Skal nok give besked når det er modtaget.


Spillet er netop ankommet i god behold. play-away.dk kan altså godt anbefales af mig.
snoopy
Niveau 7
 
Indlæg: 2576
By: Roskilde


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster