Xboxlife forum

GOW2 til 68,-

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

GOW2 til 68,-

Indlægaf jimmidlx » 3. apr 2011 16:32

Handelskommentarer på pslife..
http://www.pslife.dk/profile/4505/ratings
jimmidlx
Niveau 2
 
Indlæg: 192


Re: GOW2 til 68,-

Indlægaf xsoenx » 3. apr 2011 17:06

tror ikke det er en side man kan stole på
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Re: GOW2 til 68,-

Indlægaf Lowlandet » 3. apr 2011 17:26

xsoenx skrev:tror ikke det er en side man kan stole på


Jeg skulle da mene, at ejeren af siden, også bruger XBL. Han søgte ihvertfald et par, til at bedømme siden, og da fik vi da et gratis spil i belønning :D
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: GOW2 til 68,-

Indlægaf Elgaard » 3. apr 2011 20:11

Kan ikke se hvorfor butikken ikke er til at stole på, men dog står der ikke noget om det er GOTY Edition af GOW2, dvs. det er det formentlig ikke.

Så er det nok bedre at snuppe GOTY fra f.eks. dvd.co.uk. GOTY Edition indeholder al den DLC der findes til spillet, så er klart værd at betale en lille smule ekstra for.
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Re: GOW2 til 68,-

Indlægaf kofoed » 3. apr 2011 20:22

Elgaard skrev:Kan ikke se hvorfor butikken ikke er til at stole på.


Den er ret let, de er ikke godkendt ved PBS endnu, derfor har du ingen sikkerhed, så de kan så let som ingenting tage røven på dig, uden der rigtig sker noget.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Re: GOW2 til 68,-

Indlægaf Elgaard » 3. apr 2011 20:38

kofoed skrev:
Elgaard skrev:Kan ikke se hvorfor butikken ikke er til at stole på.


Den er ret let, de er ikke godkendt ved PBS endnu, derfor har du ingen sikkerhed, så de kan så let som ingenting tage røven på dig, uden der rigtig sker noget.


Dankortbetaling er da en mulighed når man ligger varer i kurven. Derudover tilbyder de også at man kan hente spillet hos dem og betale kontant, ikke ligefrem den mest oplagte måde at snyde folk på....
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Re: GOW2 til 68,-

Indlægaf Gamemakerman » 3. apr 2011 20:54

Jeg må give ret i at manglen på en PBS Godkendelse er et meget stort minus som skræmmer mig fra at bruge sider såsom denne, men derudover så hjælper et dårligt amatøragtigt design heller ikke på at skabe den tillid der skal til før jeg tør smide penge hos en "virksomhed" som denne. Derudover så synes jeg heller ikke det er voldsomt gode tilbud der findes på siden.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Re: GOW2 til 68,-

Indlægaf DaneMac » 3. apr 2011 22:37

Tja, Nye spil er også billigere end nogle af de brugte spil, så virker sq heller ikke så seriøst :P
Billede

Billede
DaneMac
Niveau 4
 
Indlæg: 629



Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron