Xboxlife forum

T : World of warcraft : Cataclysm 199 kr

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

T : World of warcraft : Cataclysm 199 kr

Indlægaf Syro_Str0m » 30. nov 2010 21:03

Jeg ved ikke om det er pre order eller om det er deres normale internet pris men pt. koster Cataclysm 199 hos elgiganten og spillet kommer den 7 december :) jeg venter med at købe det til jeg har en eller fler lvl 80'er :D

Men link til jer der er kamp klar den 7 december :D

http://www.elgiganten.dk/product/spil-k ... clysm-pccd
Billede
Syro_Str0m
Niveau 7
 
Indlæg: 2679


Re: T : World of warcraft : Cataclysm 199 kr

Indlægaf Jibla » 30. nov 2010 21:42

Det er egentlig en ret god pris da de fleste andre ligger omkring 239 kr. Jeg regner dog med at preorder i BB eller Gamestop, og så hente det 23:59. :)
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: T : World of warcraft : Cataclysm 199 kr

Indlægaf Syro_Str0m » 1. dec 2010 20:39

Havde jeg pengene så havde jeg købt det men, jeg har ikke travlt venter gern til januar eller febuar før jeg går igang med denne udvidelse :)
Billede
Syro_Str0m
Niveau 7
 
Indlæg: 2679


Re: T : World of warcraft : Cataclysm 199 kr

Indlægaf iDanish Soul » 1. dec 2010 20:55

Skal ud i GameStop og hente det samme med en ven, og derefter skal der bare games hele ugen! :D
iDanish Soul
Niveau 5
 
Indlæg: 1045


Re: T : World of warcraft : Cataclysm 199 kr

Indlægaf jsejrup » 1. dec 2010 21:39

Købte det online så jeg er fri for og stå i kø og skal frem og tilbage. Ready to game 00:01:)
Billede
jsejrup
Niveau 4
 
Indlæg: 416


Re: T : World of warcraft : Cataclysm 199 kr

Indlægaf Spankey103 » 4. dec 2010 16:04

Tak for tippet :)
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: T : World of warcraft : Cataclysm 199 kr

Indlægaf Clinkie » 4. dec 2010 17:46

iDanish Soul skrev:Skal ud i GameStop og hente det samme med en ven, og derefter skal der bare games hele ugen! :D


Gamestop er allerede begyndt at sælge spillet, grundet en eller anden butik, der gjorde det samme. Så det er sådan set bare at besøge den lokale Gamestop i morgen, hvis du vil være sikker på at være klar til kl. 00.01 på tirsdag.
Clinkie
Niveau 3
 
Indlæg: 292


Re: T : World of warcraft : Cataclysm 199 kr

Indlægaf Graugaard » 5. dec 2010 18:47

Clinkie skrev:
iDanish Soul skrev:Skal ud i GameStop og hente det samme med en ven, og derefter skal der bare games hele ugen! :D


Gamestop er allerede begyndt at sælge spillet, grundet en eller anden butik, der gjorde det samme. Så det er sådan set bare at besøge den lokale Gamestop i morgen, hvis du vil være sikker på at være klar til kl. 00.01 på tirsdag.


Gamestop og Blockbuster stoppede allerede søndag morgen med at sælge spillet igen. De brød releasen fordi en svensk hjemmeside solgte før tid, men i stedet for at vente så troede de at de kunne sælge også. Så nu slår Activision Blizzard hårdt ned på de to for at have brudt release date.
Billede
Billede
Billede
Graugaard
Skribent
 
Indlæg: 396


Re: T : World of warcraft : Cataclysm 199 kr

Indlægaf mr Oliver DK » 5. dec 2010 18:50

heldigt jeg nåede at hente mit igår så :)
mr Oliver DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1953



Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 49 gæster

cron