Xboxlife forum

Canada Goose Jakker (Men's expedition Parka) 1600 kr ? fake?

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Re: Canada Goose Jakker (Men's expedition Parka) 1600 kr ? f

Indlægaf D@nm@rk » 29. dec 2010 01:15

Der har været en del skriverier om den måde de slår ulvene ihjel på til at bruge pelsen på jakkerne. Det er alene en rigtig god grund til ikke at købe dem efter min mening, og ja de er bare blevet "hypet" af alle nu.
D@nm@rk
Niveau 4
 
Indlæg: 533


Re: Canada Goose Jakker (Men's expedition Parka) 1600 kr ? f

Indlægaf f3dtmule » 29. dec 2010 11:16

Første gang jeg så en fyr i en Canada Goose jakke troede jeg at det var en parkeringsvagt. Det runde mærke på fronten ser meget officielt ud.

Det er jeg aldrig kommet mig helt over, så jeg skal nok ikke have en :-)
f3dtmule
Niveau 2
 
Indlæg: 158


Re: Canada Goose Jakker (Men's expedition Parka) 1600 kr ? f

Indlægaf Juxer » 29. dec 2010 11:29

Jeg er generelt imod at bruge meget mere end 1000 kroner på et stykke tøj. Sæt nu der er en gren der river hul i jakken, så står man vel med håret i postkassen?
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Re: Canada Goose Jakker (Men's expedition Parka) 1600 kr ? f

Indlægaf jabu » 29. dec 2010 12:27

Juxer skrev:Jeg er generelt imod at bruge meget mere end 1000 kroner på et stykke tøj. Sæt nu der er en gren der river hul i jakken, så står man vel med håret i postkassen?

nej man står med hul i jakken, hvor kom postkassen ind i billedet?
jabu
Niveau 2
 
Indlæg: 112


Re: Canada Goose Jakker (Men's expedition Parka) 1600 kr ? f

Indlægaf Prozel » 29. dec 2010 12:30

Juxer skrev:Jeg er generelt imod at bruge meget mere end 1000 kroner på et stykke tøj. Sæt nu der er en gren der river hul i jakken, så står man vel med håret i postkassen?


Jeg spenderede selv 1400 på en Samsø jakke, kort tid efter kom der et stort hul ved armhulen. Jeg tog ned til butikken, forklarede dem situationen, og til trods for at jeg havde glemt min bon, sendte de den til reparation. Superb service, så du kan være sikker på, at hvis man smider 5 lange, er der vil en eller anden form for garanti. ;)
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Canada Goose Jakker (Men's expedition Parka) 1600 kr ? f

Indlægaf Zentix » 29. dec 2010 12:35

Der var også fuld garanti på min Peak Performance jakke da der var en der urinerede på den. Den lugtede af helvedes til
Billede
Zentix
Niveau 6
 
Indlæg: 1450


Re: Canada Goose Jakker (Men's expedition Parka) 1600 kr ? f

Indlægaf DaneMac » 1. jan 2011 07:01

D@nm@rk skrev:Der har været en del skriverier om den måde de slår ulvene ihjel på til at bruge pelsen på jakkerne. Det er alene en rigtig god grund til ikke at købe dem efter min mening, og ja de er bare blevet "hypet" af alle nu.



Siden hvornår bruger de ulve??? og den måde de gør det på er humænt!
Billede

Billede
DaneMac
Niveau 4
 
Indlæg: 629


Re: Canada Goose Jakker (Men's expedition Parka) 1600 kr ? f

Indlægaf DaneMac » 1. jan 2011 07:05

ALIE skrev:lige meget om de er mainstream, dog hader jeg de jakker syndes ikke de er særligt flotte.
min bror brugte 7000kr på en, og hvad så om de kan tage minus lorte grader som kun er på fucking grønland



Der er mange steder hvor jakken kan tage de minus grader, bla. de dage her i DK om morgnen hvor der har været -25 ville være nice og ha sådan en, ellers i Canada/USA, Rusland, Antarctis, Nord/Syd Korea, Norge, Sverige, Finland, Swize, Østrig, FØ...
Billede

Billede
DaneMac
Niveau 4
 
Indlæg: 629


Foregående

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster

cron