Xboxlife forum

Tilbud på 360 spil i Kvickly til 399,-

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Tilbud på 360 spil i Kvickly til 399,-

Indlægaf enfen » 20. maj 2006 19:16

Far Cry Instincts Predator
Tomb Raider Legend
Ghost Recon Advanced Warfighter


Det kan gå hen og blive en dyr omgang, hvis man også skal i Elgiganten og have deres tilbudsspil :cry:
enfen
Niveau 7
 
Indlæg: 2154


Indlægaf Defender LIVE » 20. maj 2006 19:19

Damn!! Skal da klart have Tomb Raider så :D...som jeg har nævnt tidligere tror jeg der er MANGE der følger trop og sætter spil ned.
Defender LIVE
Niveau 4
 
Indlæg: 412


Indlægaf PepperDude » 20. maj 2006 19:49

Det kunne fedt hvis det blev som dengang hvor PS2 udkom der blev EL Giganten og en anden butik jeg ikke kan huske navnet på tror det var Computer City
De blev bare ved med at sætte den ned så den til sidst bare var så hammer billig, håber på det samme sker med Xbox 360 spil ;D
PepperDude
Niveau 6
 
Indlæg: 1788

Brugeravatar

Indlægaf ArMaNi-PlAyEr » 20. maj 2006 19:52

jeg tror måske der går et lille stykke tid før det sker
$ Danmark Originale Big Time Bowler $
ArMaNi-PlAyEr
Niveau 6
 
Indlæg: 1329


Indlægaf Morten Skou » 20. maj 2006 19:56

Grunden til at de med fordel kunne gøre det på PlayStation 2 konsollerne er jo at man ikke kan nøjes med at købe en konsol.

Man skal som minimum bruge et memorycard og så skal man jo også lige have et spil eller to med, ellers kan man jo ikke bruge den, og så en ekstra controller - just in case :-)

De vinder ikke så meget ved at sætte spillene ned, derfor er prisnedsættelserne ofte centraltstyret. Dvs. at f.eks. Ubisoft vælger at dumpe priserne lidt.

EBgames kører pt. tilbud på 2 ubisoft titler for 798 kroner, hvilket ligner de priser som vi ser på ubisoft spil andre steder.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750



Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron