Xboxlife forum

Hitman Bloodmoney

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Indlægaf POWER-XBOX360 » 17. maj 2006 06:39

Gamereactor de er ikke for gode til at anmeddele efter min mening
POWER-XBOX360
Niveau 7
 
Indlæg: 3701

Brugeravatar

Indlægaf Kayniel » 17. maj 2006 07:44

Gamereactor sucks ;O

når de laver konkurencer, beholder de selv tingene
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Indlægaf Etnad » 17. maj 2006 10:04

Kan du ikke uddybe lidt, Kayniel ?

Det er altid nem at komme med postulater, men troværdigheden er ikke så stor, når du ikke forklarer historien bag.

Gamereactor er gode til at karaktergive, og de forsøger en anderledes journalistisk en den sædvanlige opsummering af gameplay, grafik, lyd, overall. Det er en chance at tage, da ikke alle kan li' den måde at anmelde på. At de så ikke altid er konkrete nok er en vurderingssag.
Billede
Etnad
 
Indlæg: 1390


Indlægaf Lightyear dk » 17. maj 2006 10:49

Jeg synes at Gamereactor er okay til hygge læsning, men som en konkret anmeldelse er den imo ikke til særlig god brug.

Har f.eks i årenes løb set utallige kæmpe fejl, hvor de beskriver ting som ikke er der, men alligevel er der og omvendt.

Det har for mig gjort mig mistænkelig over for om de virkelig spiller spil igennem, og når de gør, gør de det så på en hurtig nem deadline måde.

Det er selvfølgelig klart hvis de er nød til at gennemgå spil super hurtigt, pga af deadlines mm, men det gør dem imo en anelse uprofessionelle i forhold til sider, som bruger den tid det tager.
Lightyear dk
Niveau 4
 
Indlæg: 390


Indlægaf Crueltylizer » 17. maj 2006 11:01

Jeg synes at når man tænker på at det er et gratis blad man får i hånden at anmeldelserne er gode nok at læse til at få lidt informationer om spillet.

Men som Lightyear siger så er der mange gange fejl og mangler i deres anmeldelser som gør at jeg ikke føler de er særlig troværdige.

Men som informations læsning er det et godt glad.
Crueltylizer
Niveau 7
 
Indlæg: 3966


Indlægaf ThePatriot » 17. maj 2006 14:11

@Crueltilizer
GR gør jo netop meget ud af, at ikke levere informationslæsning. De beskriver som en oplevelse.

Men du er vel uenig.
Billede
ThePatriot
Niveau 5
 
Indlæg: 1286


Indlægaf Lightyear dk » 17. maj 2006 14:59

Jeg vil høre om spillet, ikke om anmelderen blev ophidset, eller det mindede ham om en barndoms minde eller andet i den dur.

Men det er vel også derfor jeg stadigvæk holder på at Gamereactor er okay som hyggelæsning, men som en informativ anmeldelse om et spil, ja så hælder det til et 03 imo.

En ting de gør rigtigt godt i min bog, er de mange artikler om forskellige emner, områder indefor spil generelt.
Lightyear dk
Niveau 4
 
Indlæg: 390


Indlægaf Crueltylizer » 17. maj 2006 15:02

ThePatriot skrev:@Crueltilizer
GR gør jo netop meget ud af, at ikke levere informationslæsning. De beskriver som en oplevelse.

Men du er vel uenig.


Tror faktisk jeg kom til at forklare mit indlæg helt forkert.. :P

Men sådan mere nyhederne osv som informationskilder.. (Altså bladet generelt) ikke så meget anmeldelserne jeg tænkte på der.
Crueltylizer
Niveau 7
 
Indlæg: 3966


Indlægaf Kayniel » 17. maj 2006 15:33

Etnad skrev:Kan du ikke uddybe lidt, Kayniel ?

Det er altid nem at komme med postulater, men troværdigheden er ikke så stor, når du ikke forklarer historien bag.

Gamereactor er gode til at karaktergive, og de forsøger en anderledes journalistisk en den sædvanlige opsummering af gameplay, grafik, lyd, overall. Det er en chance at tage, da ikke alle kan li' den måde at anmelde på. At de så ikke altid er konkrete nok er en vurderingssag.


well, for mange lyder det nok utroværdigt, hvilket jeg vil give dig ret i. Dog har jeg mine kilder jeg af gode grunde ikke kan nævne her.

men jeg synes selv de gør det ret tydeligt. For et par måneder siden udlovede de en DS i en eller anden konkurrence. Dog nægtede de at offentliggøre vinderens navn, hvilket jeg finder ret mystisk.
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Indlægaf Saltefanden » 17. maj 2006 15:37

Det kunne jo være at vinderen af en eller anden grund ville være anonym...?
Saltefanden
Niveau 6
 
Indlæg: 1388


Indlægaf Gamemakerman » 17. maj 2006 16:15

De er ikke gode til konkurrencer da jeg vandt derinde og måtte vente 2 måneder før jeg fik mine ting hvilket er ret dårligt.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Panacea73 » 17. maj 2006 16:18

Efter minimum 15 rykkere samt et utal af e-mails, er det endnu ikke lykkeds mig at modtage den t-shirt jeg skulle have haft - det er nu over 1 år siden!
Har ikke den mindste respekt for de mennesker! nul og nix! Nada.
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 4963


Indlægaf EvilNinjaMoby » 17. maj 2006 16:30

Tak for tippet, psychotic - hermed bestilt...

BEKLAGER ON TOPIC. ;) :D
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 5814


Indlægaf expose » 17. maj 2006 17:18

Undskyld hvis jeg bryder topic fuldstændigt, men hvad er jeres erfaringer med coolshop? er de troværdige? og får jeg mit spil til tiden?
*Transformator IpodBattle champ 2009*
expose
Niveau 7
 
Indlæg: 2755


Indlægaf Marble Deviance » 17. maj 2006 17:27

Ja har købt Oblivion der kan sagtens anbefale mange herinde fra har købt der jeg fik mir rimeligt sent fordi de ikke havde på lager men hvis de har det på lager skulle du gerne få det inden 2 dage ca.
Signatur slettet på grund af for mange tekstlinier (12) og blanding af billeder og tekst.
Marble Deviance
Niveau 5
 
Indlæg: 1244


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron