Xboxlife forum

T : Elgiganten.dk tilbud

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Indlægaf Lancheis » 26. jun 2010 19:51

Har de fået en talblind medarbejder på Elgiganten eller hvad? Men tusinde tak for tippet.. Bioshock 2 hermed bestilt. ;)
Lancheis
Niveau 4
 
Indlæg: 409
By: Randers


Indlægaf Gajda » 26. jun 2010 19:54

Lancheis skrev:Har de fået en talblind medarbejder på Elgiganten eller hvad? Men tusinde tak for tippet.. Bioshock 2 hermed bestilt. ;)


Det skulle man tro... Men ind i mellem kommer der nogle ret gode tilbud hos dem... Tror måske de kan hive nogle gode priser hjem på ved at købe store partier hjem.
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Indlægaf Gajda » 26. jun 2010 19:56

Det ser ud til, at der er udsolgt nu. Lad os håbe, at de får flere hjem, så alle der gerne vil have spillet kan få et eksemplar.
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Indlægaf Gamemakerman » 26. jun 2010 21:29

Gajda skrev:
Gamemakerman skrev:
Gajda skrev:
paNk skrev:Forstår man Bioshock 2 uden at spille 1'eren?


Ja, spillene følger to forskellige historier, så ja det kan du sagtens. :) Go for it ;)


Vil sige at det er ret vigtigt at spille etteren først, så man forstår alle elementerne bag toerens historie.

Dog super billigt, tror jeg napper Forza.


Du behøves ikke at spille 1éren for at kunne forstå 2'eren.


Man behøver ikke, men vil sige det er ganske vigtigt at vide hvem Andrew Ryan helt præcis er, da netop så meget af historien jo er baseret på hans magtkamp med Frank Fontaine, noget som visse dele af Bioshock 2 netop kommer ind på og giver en større forståelse over hvad for et sted Rapture er.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Nasty Beaver » 26. jun 2010 21:44

Kan man ikke bruge prisgaranti på CoolShop?
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf alex prip » 26. jun 2010 21:47

Jo, men det ender sikkert med at de gør produktet til "kan midlertidigt ikke bestilles"
Billede
alex prip
Niveau 4
 
Indlæg: 481


Indlægaf Gajda » 26. jun 2010 22:15

Nasty Beaver skrev:Kan man ikke bruge prisgaranti på CoolShop?


Ja - det kunne man godt, hvis det var på lager... Men pas på med prisgaranti hos Coolshop.... de jo bare spillet til en bundle ligesom med den nye Xbox..
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Indlægaf Henrik_s » 27. jun 2010 16:37

Gajda skrev:
Nasty Beaver skrev:Kan man ikke bruge prisgaranti på CoolShop?


Ja - det kunne man godt, hvis det var på lager... Men pas på med prisgaranti hos Coolshop.... de jo bare spillet til en bundle ligesom med den nye Xbox..


Ja Bioshock 1 & 2 som bundle til 599,- hahahaha kunne ligne dem!
Henrik_s
Niveau 5
 
Indlæg: 840


Indlægaf Tuface_Heimdall_Angel » 28. jun 2010 01:53

Fedt spilne Forza 3 og Bioshock 2 ikke er på lager mere så igen Forza 3 til mig sgu typisk så mange Forza 3 eller Bioshock 2 kan de da næppe ha' haft på deres lager når skide være med det GEARS 2 goty nået jeg da efter 2-3 uger efter alle andre.

håber sgu bare de få Forza 3 tilbage
LifE's A bitCh
L.A. NOIRE, I AM ALIVE, RAGE. 2011
Tuface_Heimdall_Angel
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Indlægaf VEJL » 28. jun 2010 01:56

Tuface_Heimdall_Angel skrev:Fedt spilne Forza 3 og Bioshock 2 ikke er på lager mere så igen Forza 3 til mig sgu typisk så mange Forza 3 eller Bioshock 2 kan de da næppe ha' haft på deres lager når skide være med det GEARS 2 goty nået jeg da efter 2-3 uger efter alle andre.

håber sgu bare de få Forza 3 tilbage

jeg ved ikke om du har forstand på det, men jeg har bestilt et forza3 spil for nogle dage siden og brugte deres tilbud 99,- (fredags) vil det så sige jeg ikke kan få det eller skal jeg bare vente?? :(
har fået en Kvittering så pengene er gået ind.
Billede
VEJL
 
Indlæg: 58


Indlægaf NimaAKaJoJo » 28. jun 2010 02:30

Tuface_Heimdall_Angel skrev:Fedt spilne Forza 3 og Bioshock 2 ikke er på lager mere så igen Forza 3 til mig sgu typisk så mange Forza 3 eller Bioshock 2 kan de da næppe ha' haft på deres lager når skide være med det GEARS 2 goty nået jeg da efter 2-3 uger efter alle andre.

håber sgu bare de få Forza 3 tilbage


Du kan stadig købe det ;) her er Forza 3, bare sørg for at du klikker på køb knappen og ikke trykker på selve Forza billedet. http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSH ... ggest=true

Samme med Bioshock 2 http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSH ... oshock&go=
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Indlægaf NimaAKaJoJo » 28. jun 2010 02:32

VEJL skrev:
Tuface_Heimdall_Angel skrev:Fedt spilne Forza 3 og Bioshock 2 ikke er på lager mere så igen Forza 3 til mig sgu typisk så mange Forza 3 eller Bioshock 2 kan de da næppe ha' haft på deres lager når skide være med det GEARS 2 goty nået jeg da efter 2-3 uger efter alle andre.

håber sgu bare de få Forza 3 tilbage

jeg ved ikke om du har forstand på det, men jeg har bestilt et forza3 spil for nogle dage siden og brugte deres tilbud 99,- (fredags) vil det så sige jeg ikke kan få det eller skal jeg bare vente?? :(
har fået en Kvittering så pengene er gået ind.


Du har bestilt og fået din kvittering, dit eksemplar af Forza 3 er sikret ven.. ;) Dit spil bliver sendt i morgen.. Burde mit i hvertfald..
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Indlægaf Nerotana » 28. jun 2010 03:12

Rimelig godt tilbud på Bioshock 2, elskede 1'eren!
Håber tilbudet gælder til Nibe festivalen er slut :)
Nerotana
Niveau 5
 
Indlæg: 1254


Indlægaf VEJL » 28. jun 2010 03:18

NimaAKaJoJo skrev:
VEJL skrev:
Tuface_Heimdall_Angel skrev:Fedt spilne Forza 3 og Bioshock 2 ikke er på lager mere så igen Forza 3 til mig sgu typisk så mange Forza 3 eller Bioshock 2 kan de da næppe ha' haft på deres lager når skide være med det GEARS 2 goty nået jeg da efter 2-3 uger efter alle andre.

håber sgu bare de få Forza 3 tilbage

jeg ved ikke om du har forstand på det, men jeg har bestilt et forza3 spil for nogle dage siden og brugte deres tilbud 99,- (fredags) vil det så sige jeg ikke kan få det eller skal jeg bare vente?? :(
har fået en Kvittering så pengene er gået ind.


Du har bestilt og fået din kvittering, dit eksemplar af Forza 3 er sikret ven.. ;) Dit spil bliver sendt i morgen.. Burde mit i hvertfald..

jamen det er super! mange tak, så kan jeg endelig gå til ro :lol:
Billede
VEJL
 
Indlæg: 58


Indlægaf iDanish Soul » 28. jun 2010 04:41

Så er BioShock 2 hermed bestilt, takker mange gange for tippet. ;)
iDanish Soul
Niveau 5
 
Indlæg: 1045


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster

cron