Xboxlife forum

T: Indbytningstilbud på Xbox 360 Slim

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Indlægaf Nasty Beaver » 1. jul 2010 12:40

Man burde sagtens kunne få solgt den til mere privat, end i GAME/Gamestop. :) Deres priser er jo til grin!
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf DK Boss » 1. jul 2010 12:40

Jeg ved ikke om de er til grin, men jeg synes det er blevet så bøvlet (det er sikkert bare mig som har været uheldig), at jeg nok dropper upgraden og laver mig et guitarherorum i kælderen, med kæmpeforstærker og nogle ordentlige MF-højtalere og smider min gamle box derned og så køber en ny hos el-mutanten .........


/Mark
DK Boss ~ the official CEO of Denmark 8)

Billede
DK Boss
Niveau 2
 
Indlæg: 185


Indlægaf iDanish Soul » 1. jul 2010 12:56

Jeg solgte min box (60 GB) privat, og jeg fik 700 for. Forudbestilte så den nye på GAME hvor jeg fik 3 mdrs. guld med oven i hatten for 1890.
Alt i alt har jeg betalt 1190 for den nye, hvilket må siges at være en udemærket pris.
iDanish Soul
Niveau 5
 
Indlæg: 1045


Indlægaf Mike DK 360 » 1. jul 2010 13:16

Nogen der ved om man skal aflevere den i original kasse når man bytter hos game, eller er det ligemeget? Jeg tror sgu min er røget til storskrald :-)
[url=http://www.xboxlife.dk/gamerpoints][img]http://gamercard.xboxlife.dk/mike+dk+360.jpg[/img][/url]
Mike DK 360
Niveau 4
 
Indlæg: 561


Indlægaf Papand » 1. jul 2010 14:23

Kassen er lige meget.

munckster-> Har din maskine HDMI? Hvis ja, hvilken butik talte du så med? Hvis den har HDMI, så burde det ikke være noget problem.

Indbytnings priserne på Xbox 360 vil falde voldsomt, med mindre i benytter kampagnen. En Xbox 360 20GB uden HDMI vil være usælgelig for os. Derudover gives der jo garanti når vi videresælger dem og med fejlraten på disse maskiner kan det blive en dyr fornøjelse.

Jeg håber det sætter de 380,- lidt i relief.
Papand
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Indlægaf TerrificFalcon » 1. jul 2010 14:31

Hmm, Papand, hvor meget sælger I egentligt en brugt Arcade-maskine for? Det kan da umuligt ende i et overskud, med de her indbytningstilbud, kan det?
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Papand » 1. jul 2010 14:32

Nasty Beaver skrev:Man burde sagtens kunne få solgt den til mere privat, end i GAME/Gamestop. :) Deres priser er jo til grin!


Se eventuelt indlægget ovenfor. For lige at uddybe priserne hvis du bestiller en Xbox 360 Slim

XB360 ELITE + 2 XB360 games: XB360 SLIM for 499kr (Du får 1390,- for maskine og spil)

XB360 60GB + 2 XB360 games: XB360 SLIM for 799kr (Du får 1090,- for maskine og spil)

XB360 ARCADE + 2 XB360 games: XB360 SLIM for 1049kr (Du får 840,- for maskine og spil)

Jeg kan ikke se hvad der er til grin ved disse priser?

Folk skal også huske, at vi er en forretning. Vi er her jo altså for at tjene penge. Indbytning er en del af vores service, så det vil sige du kan komme af med stortset alle dine spil - også dem som ellers ville være usælgelige. Når vi så videresælger gøres det med garanti, så vi pålægges altså også en potientel udgift der.

Jeg skal være den første til at indrømme, at man sagtens kan sælge sine mest populære spil til en bedre pris privat. Men derfra og så til at kalde vores priser til grin - der er jeg ikke helt enig.
Papand
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Indlægaf munckster » 1. jul 2010 14:32

Papand skrev:Kassen er lige meget.

munckster-> Har din maskine HDMI? Hvis ja, hvilken butik talte du så med? Hvis den har HDMI, så burde det ikke være noget problem.

Indbytnings priserne på Xbox 360 vil falde voldsomt, med mindre i benytter kampagnen. En Xbox 360 20GB uden HDMI vil være usælgelig for os. Derudover gives der jo garanti når vi videresælger dem og med fejlraten på disse maskiner kan det blive en dyr fornøjelse.

Jeg håber det sætter de 380,- lidt i relief.


Den er godt nok uden HDMI, men 380kr er stadigt en latterlig pris efter min mening. Så vil jeg hellere smide den ud fra 4. sal og grine lidt af det :P
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf Papand » 1. jul 2010 14:37

munckster-> Så har vores personale fint styr på det. Maskiner uden HDMI kan som tidligere nævnt ikke bruges i tilbudet.

Det ville da være ærgeligt at kaste den ud, når den nu er 380,- værd. Men jeg vil bliver overrasket, hvis du finder en privat der vil betale 380,- for den? 20GB uden HDMI - den holder vel højst 1 år endnu?
Papand
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Indlægaf munckster » 1. jul 2010 14:41

Papand skrev:munckster-> Så har vores personale fint styr på det. Maskiner uden HDMI kan som tidligere nævnt ikke bruges i tilbudet.

Det ville da være ærgeligt at kaste den ud, når den nu er 380,- værd. Men jeg vil bliver overrasket, hvis du finder en privat der vil betale 380,- for den? 20GB uden HDMI - den holder vel højst 1 år endnu?


Det har de da ikke, når jeg ringede ind først og spurgte, hvor de sagde den gjaldt som en Arcade.

Tag det heller ikke bogstaveligt, 380kr er så lidt, at jeg hellere vil give den væk til en ven.

Ah mon ikke. Den har fået skiftet bundkort og DVD-drev for et års tid siden ved rep. Så det er sådan set samme hardware der sidder i den, som i de første elites bare uden HDMI.
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf Papand » 1. jul 2010 14:43

TerrificFalcon skrev:Hmm, Papand, hvor meget sælger I egentligt en brugt Arcade-maskine for? Det kan da umuligt ende i et overskud, med de her indbytningstilbud, kan det?


Vi taber på tilbudet nu og her - uden tvivl. Jeg ved ikke hvad vi skal sælge dem for, men det bliver garanteret mindre end vi giver for dem nu.

Finten ved tilbud som disse, er jo at trække en masse nye kunder ind. Vi er de små i forhold til GameStop i Danmark, så det er vigtigt at vi regelmæssigt laver super gode tilbud. I vores sidste katalog kunne man bytte 1 spil og få Mass Effect 2 / Dantes Inferno til 1 kr. - det er samme type strategi.

Vi må så bare krydse fingre for, at i køber et spil eller noget tilbehør når i laver jeres trade-in. ;)
Papand
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Indlægaf Papand » 1. jul 2010 14:47

munckster skrev:
Papand skrev:munckster-> Så har vores personale fint styr på det. Maskiner uden HDMI kan som tidligere nævnt ikke bruges i tilbudet.

Det ville da være ærgeligt at kaste den ud, når den nu er 380,- værd. Men jeg vil bliver overrasket, hvis du finder en privat der vil betale 380,- for den? 20GB uden HDMI - den holder vel højst 1 år endnu?


Det har de da ikke, når jeg ringede ind først og spurgte, hvor de sagde den gjaldt som en Arcade.


Fik du sagt at den ikke har HDMI?
Papand
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Indlægaf munckster » 1. jul 2010 14:52

Papand skrev:
munckster skrev:
Papand skrev:munckster-> Så har vores personale fint styr på det. Maskiner uden HDMI kan som tidligere nævnt ikke bruges i tilbudet.

Det ville da være ærgeligt at kaste den ud, når den nu er 380,- værd. Men jeg vil bliver overrasket, hvis du finder en privat der vil betale 380,- for den? 20GB uden HDMI - den holder vel højst 1 år endnu?


Det har de da ikke, når jeg ringede ind først og spurgte, hvor de sagde den gjaldt som en Arcade.


Fik du sagt at den ikke har HDMI?


Sagde at det var en launch model, så det giver vel det samme.
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf Papand » 1. jul 2010 14:55

Tjaa, så bunder det vel i bund og grund på en misforståelse. Men derfra og så til at kalde os til grin... :?
Papand
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Indlægaf munckster » 1. jul 2010 15:26

Papand skrev:Tjaa, så bunder det vel i bund og grund på en misforståelse. Men derfra og så til at kalde os til grin... :?


Tjah, kan godt se at du skal forsvare din arbejdsplads, men kan ikke umiddelbart se, hvorfor en Arcade er så meget mere værd, bare pga et HDMI stik der ikke gør nogen forskel overhovedet. Hvorimod man ved en premium får en HDD med.

But oh well.. Jeres andre tilbud er helt fine :) Jeg må bare købe den i Elgiganten i stedet.
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron