Xboxlife forum

T: Indbytningstilbud på Xbox 360 Slim

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Indlægaf DK Boss » 29. jun 2010 14:33

Gajda skrev:Jeg fik ikke at vide, hvilket nummer jeg var i køen, da jeg forudbestilte i Bruuns Galleri i Århus.


Gå altid ud fra, at du er nummer 1 - så sover man bedre om natten ;-)

Jeg kender kun mit nummer, fordi jeg spurgte om det og jeg spurgte kun fordi "manden bag disken" sagde, at de fik et begrænset antal.

Mindre end 30 enheder til butikken i Fields vil jeg dog nok kalde et _stærkt_ begrænset antal, men sådan kan verden jo se forskellig ud ;-)


/M
DK Boss ~ the official CEO of Denmark 8)

Billede
DK Boss
Niveau 2
 
Indlæg: 185


Indlægaf DK Boss » 29. jun 2010 14:33

Gajda skrev:Jeg fik ikke at vide, hvilket nummer jeg var i køen, da jeg forudbestilte i Bruuns Galleri i Århus.


Gå altid ud fra, at du er nummer 1 - så sover man bedre om natten ;-)

Jeg kender kun mit nummer, fordi jeg spurgte om det og jeg spurgte kun fordi "manden bag disken" sagde, at de fik et begrænset antal.

Mindre end 30 enheder til butikken i Fields vil jeg dog nok kalde et _stærkt_ begrænset antal, men sådan kan verden jo se forskellig ud ;-)


/M
DK Boss ~ the official CEO of Denmark 8)

Billede
DK Boss
Niveau 2
 
Indlæg: 185


Indlægaf Noga » 29. jun 2010 14:36

Jeg ved heller ikke hvilket nummer jeg er, men synes at kunne spotte kun 5-6 andre der havde forudbestilt da jeg gjorde.. Må nok lige ringe for en sikkerhedsskyld! :D

(Bestilte kun for et par dage siden)
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Indlægaf CaptainKicker » 29. jun 2010 14:46

Yay jeg er nummer 2 i Viborg, og min bror er nummer 1, og min kammerat er nr. 3. Glad for vi bestilte i god tid. Anede ikke der var kø på
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf thetof91 » 29. jun 2010 15:49

Mogwai skrev:Jeg fik ringet til GAME i Odense. Dog blev jeg nr. 50 på ventelisten. Så han mente ikke at der var en konsol til mig på launch, men nok nærmere et par dage senere. Butikken ville i hvert fald ringe.

Han spurgte mig også om hvilke spil der skulle byttes ind, så jeg var garderet imod ændringer på ekskluderingslisten.

Det lyder til at være lidt forskelligt mht. hvilken butik man har kontakt til ;)


Jeg ringede også til GAME i odense, men han sagde hvis ikke noget med hvad nummer jeg var.. Men hvis du ringede i dag så må jeg være et nummer laver end nr. 50 :)

Han fortalte bare noget med at de nok fik en hel palle hjem fyldt med dem til release date, men viste ikke om de fik mere end det..

Men jeg kan godt nok ikke kom der til release date men først dagen efter, men han sagde at han vil ringe dagen før release date og fortælle om der var en til mig :)
thetof91
Niveau 5
 
Indlæg: 1225
By: Kolding


Indlægaf Mogwai » 29. jun 2010 16:04

thetof91 skrev:
Mogwai skrev:Jeg fik ringet til GAME i Odense. Dog blev jeg nr. 50 på ventelisten. Så han mente ikke at der var en konsol til mig på launch, men nok nærmere et par dage senere. Butikken ville i hvert fald ringe.

Han spurgte mig også om hvilke spil der skulle byttes ind, så jeg var garderet imod ændringer på ekskluderingslisten.

Det lyder til at være lidt forskelligt mht. hvilken butik man har kontakt til ;)


Jeg ringede også til GAME i odense, men han sagde hvis ikke noget med hvad nummer jeg var.. Men hvis du ringede i dag så må jeg være et nummer laver end nr. 50 :)

Han fortalte bare noget med at de nok fik en hel palle hjem fyldt med dem til release date, men viste ikke om de fik mere end det..

Men jeg kan godt nok ikke kom der til release date men først dagen efter, men han sagde at han vil ringe dagen før release date og fortælle om der var en til mig :)

Jep, jeg håber også at de ringer til mig dagen inden, hvis butikken af en eller anden årsag skulle ende op mere flere konsollen end først forventet. Eller på grund af folk som ikke skal bruge deres bestilling alligevel.

Men anyway, så haster det dog ikke så meget, at jeg ikke kan vente lidt længere ^^
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf thetof91 » 29. jun 2010 16:16

Tja.. Mest fordi jeg bor 100 km fra Odense og ikke lige kommer der så tit at det er træls hvis de ikke har den når jeg kommer xD

Men jeg regner med at selv at ringe hvis de ikke ringer til mig :P
thetof91
Niveau 5
 
Indlæg: 1225
By: Kolding


Indlægaf Papand » 29. jun 2010 16:19

For lige et svare på de spørgsmål der er poppet op:

Hvordan tester i maskinen? - Vi sætter den til vores fjernsyn og tjekker med et spil, samt sikre at maskinen ikke er flashet. Vi kigger desuden på joypad og maskine, som tidligere nævnt vil vi kun have noget vi kan være bekendt at sælge videre. Så hvis maskinen er beskidt og ulækker bliver det et no-go. Det tager cirka 5 minutter at tjekke maskinen.

Kan jeg veksle mit trade-in kort til kontanter, hvis jeg indbytter inden release? - Nej, det kan du ikke. ;)

Følger der 3 måneders live med? - Ja så længe lager haves og kun til bestillinger.

Får i nok maskiner? - Der er allerede mange bestillinger, så det kan bliver svært at garentere alle en maskine ved første sending. Vi ringer selvfølgelig så snart der er en maskine klar. Der kan være folk som hopper fra, så selvom du måske er udenfor levering nu, så kan der sagtens blive en til dig på releasedagen alligevel.
Papand
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Indlægaf munckster » 29. jun 2010 16:30

Det har sikkert været oppe i tråden før, men orker ikke lige at kikke 26 sider igennem, så er der nogen der kan fortælle mig, hvad GAME skal have oven i hatten når man har en Premium med 20GB? Tæller den bare som en Arcade?

Update:

Nå jeg greb lige selv knoglen. Den talte som en Arcade, de ville ikke give noget for harddisken :(
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Indlægaf EagleConcept » 29. jun 2010 17:03

Hey Papand...

Game i Hillerød kunne ikke svare mig på det, så jeg håber du kan.

Jeg kender de her indbytningstilbud:

Xbox 360 Elite + 2 Spil + 499 kr.-
Xbox 360 60GB + 2 Spil + 799 kr.-
Xbox 360 Arcade + 2 Spil + 1049 kr.-

Men hvad med Super Eliten?? Mener det var Gamestop der havde det her tilbud: Xbox 360 Super Elite + 499 kr.- , men hvad med GAME?
UCOS Gaming™
EagleConcept
Niveau 4
 
Indlæg: 388
By: 3000 Helsingør


Indlægaf Gajda » 29. jun 2010 17:05

EagleConcept skrev:Hey Papand...

Game i Hillerød kunne ikke svare mig på det, så jeg håber du kan.

Jeg kender de her indbytningstilbud:

Xbox 360 Elite + 2 Spil + 499 kr.-
Xbox 360 60GB + 2 Spil + 799 kr.-
Xbox 360 Arcade + 2 Spil + 1049 kr.-

Men hvad med Super Eliten?? Mener det var Gamestop der havde det her tilbud: Xbox 360 Super Elite + 499 kr.- , men hvad med GAME?


I GAME tæller en Super Elite ikke for mere end en almindelig Elite. Derfor kan du ligeså godt anvende tilbuddet Gamestops trade-in tilbud.
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Indlægaf DK Boss » 29. jun 2010 18:34

Papand skrev:Vi kigger desuden på joypad og maskine, som tidligere nævnt vil vi kun have noget vi kan være bekendt at sælge videre. Så hvis maskinen er beskidt og ulækker bliver det et no-go.


Ikke at jeg er uenig eller ikke kan se logikken, men hvor er det krav formuleret i jeres trade-in-præmis?

/Mark
DK Boss ~ the official CEO of Denmark 8)

Billede
DK Boss
Niveau 2
 
Indlæg: 185


Indlægaf Papand » 29. jun 2010 19:25

Så vidt jeg husker, står der "maskinen og spil skal være i pæn stand" på plakaten med tilbudet.
Papand
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Indlægaf DK Boss » 29. jun 2010 19:27

Papand skrev:Så vidt jeg husker, står der "maskinen og spil skal være i pæn stand" på plakaten med tilbudet.


Ok, supercool, jeg har ikke set plakaten (sjovt nok heller ikke i butikken), men bare det er anbragt, så er det jo godt nok ;-)


/M
DK Boss ~ the official CEO of Denmark 8)

Billede
DK Boss
Niveau 2
 
Indlæg: 185


Indlægaf munckster » 1. jul 2010 12:35

munckster skrev:Det har sikkert været oppe i tråden før, men orker ikke lige at kikke 26 sider igennem, så er der nogen der kan fortælle mig, hvad GAME skal have oven i hatten når man har en Premium med 20GB? Tæller den bare som en Arcade?

Update:

Nå jeg greb lige selv knoglen. Den talte som en Arcade, de ville ikke give noget for harddisken :(


GAME er da til grin.

Jeg tager ind til butikken idag, for at bestille den nye Xbox, og da jeg siger jeg har en Xbox Premium 20GB, siger ekspedienten, at den ikke er en del af tilbuddet. Han fortæller mig så, at den vil de kun give 380kr for. Latterligt beløb. Deres ekspedienter har tilsyneladende ikke styr på ret meget, eftersom jeg allerede havde fået af vide, at den bare talte som en Arcade.

Nå, jeg må se om jeg kan få den solgt på DBA.
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster

cron