Xboxlife forum

T: Indbytningstilbud på Xbox 360 Slim

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Indlægaf Thit » 21. jun 2010 19:15

xsoenx skrev:vil måske bruge dette tilbud men hved ikke om de vil tag imod min box.
min xbox er en pro (den med 20GB.) Men solgte min hardisk, og har smidt en 120 oven på den. Så ville de tage den ind som en Arcade,Pro eller Elite???


Så er det en elite. Det er harddisk størrelsen der afgør det :)

Selvom konsollen ikke har den 'rigtige' farve.. Det tror jeg ikke de vil gå op i. Men man ved selvfølgelig aldrig. Ellers kan du altid bytte den ind som en arcade og en løs 120 gb hdd.
Thit
Skribent
 
Indlæg: 798


Indlægaf XboxGeek » 21. jun 2010 21:31

Syro_Str0m skrev:Aaaah så fik mig og en mate forudbestilt en slim :D

Jeg bytter en 120GB gammel elite 2 spil og 1 controller og får en slim til 699

Og min kammerat bytter en 20Gb xbox uden hdmi og skal give 1049

Gode priser syntes jeg :D

Jeg fik et andet svar da jeg ringede, men det kan da være at jeg har misforstået noget. Hvor forudbestilte i den henne? (Butik og Shoppingcenter).
XboxGeek
 


Indlægaf Mailo » 21. jun 2010 22:00

Nogen der ved hvad man ska give for en slim hvis man bytter sin xbox 360 60GB med HDMI?

I gamestop.
Senest rettet af Mailo 21. jun 2010 22:03, rettet i alt 1 gang.
I'm an ALIEN... From SPace!

Klan: Donkey Kongs (DK)
Mailo
Niveau 4
 
Indlæg: 685


Indlægaf CaptainKicker » 21. jun 2010 22:02

Mailo skrev:Nogen der ved hvad man ska give for en slim hvis man bytter sin xbox 360 60GB med HDMI?


900,- hos Game.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Mailo » 21. jun 2010 22:04

CaptainKicker skrev:
Mailo skrev:Nogen der ved hvad man ska give for en slim hvis man bytter sin xbox 360 60GB med HDMI?




900,- hos Game.


Det ska være gamestop
I'm an ALIEN... From SPace!

Klan: Donkey Kongs (DK)
Mailo
Niveau 4
 
Indlæg: 685


Indlægaf Syro_Str0m » 22. jun 2010 07:15

XboxGeek skrev:
Syro_Str0m skrev:Aaaah så fik mig og en mate forudbestilt en slim :D

Jeg bytter en 120GB gammel elite 2 spil og 1 controller og får en slim til 699

Og min kammerat bytter en 20Gb xbox uden hdmi og skal give 1049

Gode priser syntes jeg :D

Jeg fik et andet svar da jeg ringede, men det kan da være at jeg har misforstået noget. Hvor forudbestilte i den henne? (Butik og Shoppingcenter).


Jeg gik disse priser hos GAME i Bruuns galleri i århus :)
Billede
Syro_Str0m
Niveau 7
 
Indlæg: 2679


Indlægaf Noga » 22. jun 2010 09:27

Noga skrev:Prøvede lige at "lege" lidt med det der USB-overførsel.. Men når man overfører noget til USB-enheden, får man denne besked:

"You may need to transfer the licenses for some of your content before you can use it. To do this, visit "www.xbox.com/drm"

Hvad mener den med det? Hvis man nu først recover sit gamertag på sin nye Xbox, også derefter overføre alle saved games, behøver man så at skulle transer licenses? :)


Bump'er lige mit spørgsmål, da jeg gerne vil vide det, inden jeg køber en ny Xbox :)
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Indlægaf Slimjay DK » 22. jun 2010 09:58

Noga skrev:
Noga skrev:Prøvede lige at "lege" lidt med det der USB-overførsel.. Men når man overfører noget til USB-enheden, får man denne besked:

"You may need to transfer the licenses for some of your content before you can use it. To do this, visit "www.xbox.com/drm"

Hvad mener den med det? Hvis man nu først recover sit gamertag på sin nye Xbox, også derefter overføre alle saved games, behøver man så at skulle transer licenses? :)


Bump'er lige mit spørgsmål, da jeg gerne vil vide det, inden jeg køber en ny Xbox :)


Hvor er svært er det at følge det microsoft skriver på det link du selv har posted : www.xbox.com/drm

Så er du på den sikre side ..
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Indlægaf Ronin DK » 22. jun 2010 10:05

Som der står http://www.xbox.com/da-DK/support/drm/ så handler det med licenserne om det indhold du eventuelt har købt via Xbox Live Marketplace.

Nedenstående er taget fra deres "Ofte stillede spørgsmål"
"Hvad er licensoverførselsværktøjet?
Med licensoverførselsværktøjet på Xbox.com kan du samle alle licenserne til dit hentede indhold på én konsol. Hvis du f.eks. har hentet indholdsemner fra Xbox LIVE® Marketplace på én konsol og derefter købt en anden konsol og hentet mere indhold med den nye konsol, vil dit indhold være licenseret til to konsoller. Med dette værktøj kan du overføre dine ældre licenser til indhold til din nye konsol."
Ronin DK
Niveau 2
 
Indlæg: 193
By: Valby


Indlægaf Noga » 22. jun 2010 10:15

Ronin DK skrev:Som der står http://www.xbox.com/da-DK/support/drm/ så handler det med licenserne om det indhold du eventuelt har købt via Xbox Live Marketplace.

Nedenstående er taget fra deres "Ofte stillede spørgsmål"
"Hvad er licensoverførselsværktøjet?
Med licensoverførselsværktøjet på Xbox.com kan du samle alle licenserne til dit hentede indhold på én konsol. Hvis du f.eks. har hentet indholdsemner fra Xbox LIVE® Marketplace på én konsol og derefter købt en anden konsol og hentet mere indhold med den nye konsol, vil dit indhold være licenseret til to konsoller. Med dette værktøj kan du overføre dine ældre licenser til indhold til din nye konsol."


Okay. Men det vil så sige, at den Xbox jeg afleverer til Game, kan stadig bruges til at hente de ting jeg har købt på Marketplace, men kun hvis det altså er mit Gamertag der bliver brugt? Altså, SKAL man overføre licenser, eller KAN man bare gøre det, så man har det hele samlet et sted?

Jeg vil gerne lige være HELT sikker :)
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Indlægaf Gajda » 22. jun 2010 10:27

Noga skrev:
Ronin DK skrev:Som der står http://www.xbox.com/da-DK/support/drm/ så handler det med licenserne om det indhold du eventuelt har købt via Xbox Live Marketplace.

Nedenstående er taget fra deres "Ofte stillede spørgsmål"
"Hvad er licensoverførselsværktøjet?
Med licensoverførselsværktøjet på Xbox.com kan du samle alle licenserne til dit hentede indhold på én konsol. Hvis du f.eks. har hentet indholdsemner fra Xbox LIVE® Marketplace på én konsol og derefter købt en anden konsol og hentet mere indhold med den nye konsol, vil dit indhold være licenseret til to konsoller. Med dette værktøj kan du overføre dine ældre licenser til indhold til din nye konsol."


Okay. Men det vil så sige, at den Xbox jeg afleverer til Game, kan stadig bruges til at hente de ting jeg har købt på Marketplace, men kun hvis det altså er mit Gamertag der bliver brugt? Altså, SKAL man overføre licenser, eller KAN man bare gøre det, så man har det hele samlet et sted?

Jeg vil gerne lige være HELT sikker :)


Du kan bare recover dit gamertag på den nye Xbox og hente alle dine ting igen. Du kan dog kun spille spillene, hvis du er online på Xbox Live. Hvis du vil spille tingene offline kan over overføre din licens til din nye konsol. Det kan gøres her: [url]http://www.xbox.com/en-us/support/systemuse/xbox360/licensemigration/
[/url]
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Indlægaf Noga » 22. jun 2010 10:31

Gajda skrev:
Noga skrev:
Ronin DK skrev:Som der står http://www.xbox.com/da-DK/support/drm/ så handler det med licenserne om det indhold du eventuelt har købt via Xbox Live Marketplace.

Nedenstående er taget fra deres "Ofte stillede spørgsmål"
"Hvad er licensoverførselsværktøjet?
Med licensoverførselsværktøjet på Xbox.com kan du samle alle licenserne til dit hentede indhold på én konsol. Hvis du f.eks. har hentet indholdsemner fra Xbox LIVE® Marketplace på én konsol og derefter købt en anden konsol og hentet mere indhold med den nye konsol, vil dit indhold være licenseret til to konsoller. Med dette værktøj kan du overføre dine ældre licenser til indhold til din nye konsol."


Okay. Men det vil så sige, at den Xbox jeg afleverer til Game, kan stadig bruges til at hente de ting jeg har købt på Marketplace, men kun hvis det altså er mit Gamertag der bliver brugt? Altså, SKAL man overføre licenser, eller KAN man bare gøre det, så man har det hele samlet et sted?

Jeg vil gerne lige være HELT sikker :)


Du kan bare recover dit gamertag på den nye Xbox og hente alle dine ting igen. Du kan dog kun spille spillene, hvis du er online på Xbox Live. Hvis du vil spille tingene offline kan over overføre din licens til din nye konsol. Det kan gøres her: [url]http://www.xbox.com/en-us/support/systemuse/xbox360/licensemigration/
[/url]


Okay, tak! :)

Gajda, jeg kan se at du nok også skal have Slim. Overføre du dine licenser, eller lader du være?

(Og jeg er jo altid på LIVE når jeg spiller Xbox, så det behøver jeg vel ikke?)
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Indlægaf Gajda » 22. jun 2010 10:35

Jeg overfører kun alle mine savegames til en USB. Når jeg modtager den nye Slim recover jeg mit gamertag og gendownloader alle de arcadespil mm. (skriver en liste med alt jeg ejer). Først herefter overføre jeg alle mine licenser. Jeg bruger alligevel aldrig min Xbox 360 offline, så det kan næsten være lige meget med overførsel af licenser.
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Indlægaf JazzAss » 22. jun 2010 10:54

Gajda skrev:(skriver en liste med alt jeg ejer)

MS har været så søde at lave listen til dig allerede - den hedder Download History :)

Det er den klart nemmeste måde at genhente programmer etc efter en licensoverførsel.
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København


Indlægaf Gajda » 22. jun 2010 10:58

JazzAss skrev:
Gajda skrev:(skriver en liste med alt jeg ejer)

MS har været så søde at lave listen til dig allerede - den hedder Download History :)

Det er den klart nemmeste måde at genhente programmer etc efter en licensoverførsel.


Smart! :)
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster

cron