Xboxlife forum

T: Indbytningstilbud på Xbox 360 Slim

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Indlægaf Jakabov » 20. jun 2010 12:29

Når elgiganten kan lave sådan en god pris, så køber jeg hellere fremfor trade-in, virker til at det bedre kan svare sig.
Billede
Jakabov
Niveau 7
 
Indlæg: 4917
By: Vodskov


Indlægaf Butcher » 20. jun 2010 12:34

Nu orker jeg ikke at læse hele tråden igennem, men har et lille bitte spørgsmål:

Jeg har en ca. 2 mdr. gammel arcade maskine, som nu har min gamle Elite HDD på.
Vil den gå som det trade-in alle snakker om, eller skal det være en sort maskine, en ELITE Maschine, eller kan en næsten ny box med 120 GB HDD og alt det løse også gælde som trade-in.

Håber der er nogen som ved det, ellers må jeg jo bare ringe ind :lol:
Billede
Butcher
Niveau 7
 
Indlæg: 4999


Indlægaf CaptainKicker » 20. jun 2010 12:43

Spørg kun fordi jeg aldrig har brugt Trade-in i GAME, da vi ikke har en i Silkeborg.

Men hvis jeg tager vil Viborg og bytter spil ind og får lidt penge på et gavekort, så kan de vel godt bruges, sammen med kontanter til den nye Xbox?
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf Chaui » 20. jun 2010 12:43

Mailo skrev:Det vil jeg gøre :)


Det er sjældent el-giganten kan finde på at sælge det til samme pris i butikken, da internet hjemmesiden er fra sverige, og de folk man kender i butikken kalder deres egen hjemmeside for "konkurrenten", hvorfor ved jeg ikke, men man skulle tro det var forskellige firmaer.

Men det kan vel os være lige meget om du køber den via nettet eller butikken ? der er samme gode service begge steder.
Billede
Chaui
Niveau 6
 
Indlæg: 1800


Indlægaf Mailo » 20. jun 2010 12:55

Chaui skrev:
Mailo skrev:Det vil jeg gøre :)


Det er sjældent el-giganten kan finde på at sælge det til samme pris i butikken, da internet hjemmesiden er fra sverige, og de folk man kender i butikken kalder deres egen hjemmeside for "konkurrenten", hvorfor ved jeg ikke, men man skulle tro det var forskellige firmaer.

Men det kan vel os være lige meget om du køber den via nettet eller butikken ? der er samme gode service begge steder.


Ja, men det er bare mig.. Er lidt gammeldags når det kommer til at købe fysiske ting over nettet :)
I'm an ALIEN... From SPace!

Klan: Donkey Kongs (DK)
Mailo
Niveau 4
 
Indlæg: 685


Indlægaf cappy » 20. jun 2010 13:05

Counter Heroes skrev:
Mailo skrev:
Counter Heroes skrev:
Mailo skrev:
Counter Heroes skrev:
Mailo skrev:
Counter Heroes skrev:Det er et godt tilbud af Elgiganten, men da de ikke tjener synderligt meget på Xboxen pga. den lave pris, er det ligemeget om den købes af Elgiganten/Coolshop.


Men var der nogen der vidste om prisen var den samme i butikkerne?


Det er sjældent at vi i Elgiganten har samme pris på nettet og i butikkerne, det har noget af gøre med mængden af personaleomkostningerne i butikkerne, mens det er meget billigere at have internet-lager.
I visse tilfælde kan du dog få det til internet prisen, det kommer an på vores mængde af varen på lageret i den enkelte butik :)


Hvornår finder i så ud af prisen i de fysiske butikker?


Det er med at spørge dem oppe i butikken, ellers er der vist gratis fragt fra Elgiganten.dk :wink:


Ja, men køber ikke sådan nogle ting over nettet det ska helst købes i en fysisk butik


Det kunne du ellers sagtens gøre, det er sikkert nok :), men i hvert fald, prøv at hør dem nærmere om du kan få den til samme pris, altså nede i butikken.



De ting i køber på elgiganten.dk kan man sagtens lave reklamationer på i selve butikken hvis det er det i er nervøse for.. Det har jeg gjort flere gange uden problemer. Det er endda lykkedes mig at klage over et produkt i en af de svenske elgiganter (elkjøb mener jeg det hedder) hvor de så tog den ind i butikken deroppe selvom den var købt i dk..
cappy
Niveau 2
 
Indlæg: 152


Indlægaf Chaui » 20. jun 2010 13:05

okay, det er da et forsøg værd at høre dem i el-giganten. ved bare at dem jeg kender i den lokale el-giganten altid beklager sig over kunder der kommer og ikke kan forstå de ikke kan få det til internet prisen :)
Billede
Chaui
Niveau 6
 
Indlæg: 1800


Indlægaf Henrik_s » 20. jun 2010 13:06

Haha kig på elgigantens side http://www.elgiganten.dk/product/spil-k ... -360-250gb også inde under "specifikationer" også under producenten står der "nintendo" :D
Henrik_s
Niveau 5
 
Indlæg: 840


Indlægaf Major Oblivious » 20. jun 2010 13:53

Butcher skrev:Nu orker jeg ikke at læse hele tråden igennem, men har et lille bitte spørgsmål:

Jeg har en ca. 2 mdr. gammel arcade maskine, som nu har min gamle Elite HDD på.
Vil den gå som det trade-in alle snakker om, eller skal det være en sort maskine, en ELITE Maschine, eller kan en næsten ny box med 120 GB HDD og alt det løse også gælde som trade-in.

Håber der er nogen som ved det, ellers må jeg jo bare ringe ind :lol:

Mener det står et eller andet sted i tråden nogle havde ringet, og en arkade med 120 GB går som elite. En arkade giver vist en 100 seddel
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf Butcher » 20. jun 2010 13:59

Major Oblivious skrev:
Butcher skrev:Nu orker jeg ikke at læse hele tråden igennem, men har et lille bitte spørgsmål:

Jeg har en ca. 2 mdr. gammel arcade maskine, som nu har min gamle Elite HDD på.
Vil den gå som det trade-in alle snakker om, eller skal det være en sort maskine, en ELITE Maschine, eller kan en næsten ny box med 120 GB HDD og alt det løse også gælde som trade-in.

Håber der er nogen som ved det, ellers må jeg jo bare ringe ind :lol:

Mener det står et eller andet sted i tråden nogle havde ringet, og en arkade med 120 GB går som elite. En arkade giver vist en 100 seddel


Tak for hurtigt svar, men fatter hat af hvad du skriver med: en 100 seddel????
Billede
Butcher
Niveau 7
 
Indlæg: 4999


Indlægaf TerrificFalcon » 20. jun 2010 14:08

At en Arcade-model (uden harddisk og det hele), giver de kun 100kr for - ikke at du har brug for at vide det, men jeg går ud fra at det var det der blev ment, :).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Major Oblivious » 20. jun 2010 15:23

Lige præcis ;) Er stadig lidt i chock over at den Xbox Pro som jeg gav 1.800 for sidste år er faldet til 299 kr værdimæssigt, på en måde forståeligt de ikk vil ligge inde med gamle boxe, når den nye kommer.. Men alligevel ;)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf TU I Raven » 20. jun 2010 15:39

Jeg beholder sku den gode gamle elite, også når den ikke kan mere kan jeg købe en ny, for jeg syntes at de tilbud som er kommet fra game og gamestop er til grin, at de ikke gir mere for de gamle maskiner.
TU I Raven
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Indlægaf Henrik_s » 20. jun 2010 15:43

Nogen der ved om man skal aflevere sin gamle box, til GAME når man reservere en af de nye? eller skal man bare tage den med på release dagen?
Henrik_s
Niveau 5
 
Indlæg: 840


Indlægaf Henrik_s » 20. jun 2010 15:45

Nogen der ved om man skal aflevere sin gamle box, til GAME når man reservere en af de nye? eller skal man bare tage den med på release dagen?
Henrik_s
Niveau 5
 
Indlæg: 840


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 49 gæster

cron