Xboxlife forum

Billige spil i Merlin :D

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Indlægaf Furious JT » 5. maj 2006 10:16

heinstach skrev:Har lige været i Merlin i Aalborg Storcenter.

De havde 1 stk. Gun, 5 stk. Quake 4 og 3 stk. NBA Live '06 tilbage, alle til kr. 199,95 stykket.


crap!!! jeg kommer næsten lige derude fra og jeg kunne da godt have brugt nba til kun 199!! troede kun det var merlin på sjælland der var billige spil :cry:
Furious JT
Niveau 7
 
Indlæg: 2866


Indlægaf heinstach » 5. maj 2006 10:55

Furious JT skrev:
heinstach skrev:Har lige været i Merlin i Aalborg Storcenter.

De havde 1 stk. Gun, 5 stk. Quake 4 og 3 stk. NBA Live '06 tilbage, alle til kr. 199,95 stykket.


crap!!! jeg kommer næsten lige derude fra og jeg kunne da godt have brugt nba til kun 199!! troede kun det var merlin på sjælland der var billige spil :cry:


Har lige været derude igen, da de havde glemt at lægge skiven i coveret!

De havde stadig spillene.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf Furious JT » 5. maj 2006 11:16

Kanon. så må jeg lige prøve at tage derud senere:)
Furious JT
Niveau 7
 
Indlæg: 2866


Indlægaf ZenBrain » 5. maj 2006 11:55

Har lige været i Merlin i Århus (Stor Center Nord) for at se om de også skulle have tilbud. Da jeg spurgte om de også havde Quake til 200 kr så ekspedienten ud som om jeg have påstået jorden var flad og hev deres tilbudskatalog frem for at bevise denne fysiske umulighed at der skulle kunne være andre Merlin butikker som havde det til 200 :) ØV
ZenBrain
Niveau 4
 
Indlæg: 559


Indlægaf enfen » 5. maj 2006 12:02

Det gælder jo alle Merlin butikker. Du kunne have fået ham til at ringe til en anden Merlin butik for at kontrollere ;)
enfen
Niveau 7
 
Indlæg: 2154


Indlægaf ZenBrain » 5. maj 2006 12:11

Tja, var henne og kigge på spilhylden inden og de havde ikke nogen af spillene overhovedet, så ville alligevel ikke kunne have fået et med derfra.
Som en tidligere skrev kunne det tyde på at det er noge oprydningsudsalg og denne butik bare ikke havde flere da tilbuddet gik i gang.
Desuden hader jeg at diskutere med ekspedienter, selvom de siger noget jeg ved er direkte løgn siger jeg bare "nå", "aha" og skrider så hurtigt som muligt :)
ZenBrain
Niveau 4
 
Indlæg: 559


Indlægaf Hertzblut » 5. maj 2006 12:35

Jeps det er ren oprydningsudsalg.

De får ikke nogen af titlerne tilbage igen.

Det er sku cool af folk (i det her tilfælde Defender) lige smider en tråd herinde om den slags.

Thumbs Up!
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Indlægaf enfen » 5. maj 2006 12:35

Raider skrev:De havde Quake 4 og Tony Hawk i Stenløse til 200kr. Jeg spurgte om Gun, og det havde de et enkel eksemplar tilbage af i Frederikssund. Ville gerne have haft det, men gad ikke lige at tage dertil.


Jeg har fået mig et eksemplar af Quake4 og Gun fra Frederikssund afdelingen. Fik en kammerat til at hente det for mig :)
enfen
Niveau 7
 
Indlæg: 2154


Indlægaf heinstach » 5. maj 2006 12:42

HertzBlut skrev:Det er sku cool af folk (i det her tilfælde Defender) lige smider en tråd herinde om den slags.

Thumbs Up!


Enig, ellers havde jeg nok aldrig kigget i Merlin.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf enfen » 5. maj 2006 12:55

Heller ikke mig :D
enfen
Niveau 7
 
Indlæg: 2154


Indlægaf NB » 5. maj 2006 13:20

Merlin har faktisk RIGTIGT tit billige spil, så det er helt sikkert værd at tjekke udvalget ud ind imellem!!
NB
Niveau 5
 
Indlæg: 944


Indlægaf heinstach » 5. maj 2006 13:22

NB skrev:Merlin har faktisk RIGTIGT tit billige spil, så det er helt sikkert værd at tjekke udvalget ud ind imellem!!


Det vil jeg huske, NB!
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf ZenBrain » 5. maj 2006 15:47

Merlin på Ryesgade (Århus) har et eksemplar af henholdvis Madden og NBA tilbage hvis nogen skulle være interesserede.
ZenBrain
Niveau 4
 
Indlæg: 559


Indlægaf Furious JT » 7. maj 2006 11:31

Vil bare lige informere jer om at merlin i aalborg storcenter stadig har et par eksemplare af gun og nba. Jeg nappede lige et stk nba her i formiddags:) De har søndagsåben til kl 17
Furious JT
Niveau 7
 
Indlæg: 2866


Indlægaf Defender LIVE » 7. maj 2006 12:43

Det kan NÆSTEN altid betale sig at kigge i Merlin engang imellem! De har for det meste også RIGTIG billige spil til den gamle xbox (half life, doom 3 col ed, path of neo, hulk ultimate destruction, fahrenheit, burnout revenge osv) til 99 kr. og nu er de så oz begyndt med xbox 360 spillene. Eftersigende er det fordi konkurrencen er for hård (når der både ligger en fona, eb games, game, og merlin butik i samme center, omegn) men det er jo kun til glæde for os forbrugerer :D

Thumbs Up :D

BTW, Game butikkerne sælger brugte spil til xbox 360 til ca. 299kr (Kameo, king kong, PDZ)
Defender LIVE
Niveau 4
 
Indlæg: 412


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster

cron