Xboxlife forum

Gamestop preorder tilbud: 2011 - Opdtateret 23 Jan.

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Re: Gamestop preorder bytte tilbud: Q3/Q4-2010 - Opdt. 21 ok

Indlægaf Erroneus » 24. okt 2010 13:46

Jeg har meget svært ved at tro Kinect skulle være udsolgt. Det skal da nok sælge fint, men lige frem revet væk fra hylderne, ikke til den pris.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: Gamestop preorder bytte tilbud: Q3/Q4-2010 - Opdt. 21 ok

Indlægaf KIAMMI » 24. okt 2010 15:04

Erroneus skrev:Jeg har meget svært ved at tro Kinect skulle være udsolgt. Det skal da nok sælge fint, men lige frem revet væk fra hylderne, ikke til den pris.

Nye koste fejer bedst,
men glæder mig selv til at se om det kan stå op imod playstation move
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Gamestop preorder bytte tilbud: Q3/Q4-2010 - Opdt. 21 ok

Indlægaf Erroneus » 25. okt 2010 13:27

KIAMMI skrev:
Erroneus skrev:Jeg har meget svært ved at tro Kinect skulle være udsolgt. Det skal da nok sælge fint, men lige frem revet væk fra hylderne, ikke til den pris.

Nye koste fejer bedst,
men glæder mig selv til at se om det kan stå op imod playstation move

Jeg syntes ikke rigtigt man skal sammenligne de 2 ting alt for meget. Fordi de er meget forskellige i styringen, men også i de spil som vi får at se, samt de funktioner de tilbyder. F.eks. Kinect har support for stemmestyring og genkendelse af personer til login på xbox'en, men har f.eks. ikke support for mere end 2 spillere og der er nogle udfordringer med plads og at sidde ned imens man gamer.

De begrænsninger Kinect har med hensyn til præcis styring, betyder at nogle spil får vi ikke at se til Kinect. Samtidigt er der nogle Kinect spil der ikke giver mening med Move.

Jeg syntes heller man skal kigge på de spil der kommer, fordi det er her, det vigtige ligger, da uden spil giver det ingen mening. Derfor venter jeg også personligt med KInect, der er simpelthen ikke nogle interessante Kinect spil pt. og så hjælper den høje pris heller ikke, for mig personligt :)
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: Gamestop preorder bytte tilbud: Q3/Q4-2010 - Opdt. 21 ok

Indlægaf Erroneus » 29. okt 2010 16:49

Dragon Age 2 tilbuds-flyer:

Billede
(Klik for fuld størrelse)
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: Gamestop preorder bytte tilbud: Q3/Q4-2010 - Opdt. 29 ok

Indlægaf Sterion » 3. nov 2010 17:31

Har imorgen tænkt mig at bestille følgende spil fra coolshop til indbytning for kinect:

Bioshock 2
Alien Vs Predator
WarTech: Senko no Ronde
Guilty Gear 2: Overture
Supreme Commander 2

Hvis der er nogen der lige ser et spil som ikke kan indbyttes må de meget gerne skrive :D!

Og hvis i kender flere billige spil der kan byttes ind må i også gerne skrive. Selvfølgelig skal de være på lager :P
Sterion
Niveau 4
 
Indlæg: 535


Re: Gamestop preorder bytte tilbud: Q3/Q4-2010 - Opdt. 29 ok

Indlægaf TerrificFalcon » 3. nov 2010 17:34

Guilty Gear 2: Overture går ikke. Det gjorde det i hvert fald ikke her for et par måneder siden, og jeg tvivler på at de har taget det af listen, :). Tror nok at det står under O.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Gamestop preorder bytte tilbud: Q3/Q4-2010 - Opdt. 29 ok

Indlægaf Sterion » 3. nov 2010 17:45

Ah ja det kan jeg da godt se.. Vidste de gemte dem så derfor jeg spurgte her.. Mange tak :D

EDIT: Kan også se WarTech: Senko no Ronde står under S -.-
Sterion
Niveau 4
 
Indlæg: 535


Re: Gamestop preorder bytte tilbud: Q3/Q4-2010 - Opdt. 29 ok

Indlægaf Henrik_s » 5. nov 2010 20:15

Sterion skrev:Har imorgen tænkt mig at bestille følgende spil fra coolshop til indbytning for kinect:

Bioshock 2
Alien Vs Predator
WarTech: Senko no Ronde
Guilty Gear 2: Overture
Supreme Commander 2

Hvis der er nogen der lige ser et spil som ikke kan indbyttes må de meget gerne skrive :D!

Og hvis i kender flere billige spil der kan byttes ind må i også gerne skrive. Selvfølgelig skal de være på lager :P



Sidder også lige og leder efter de billigste trade-in spil :)
Henrik_s
Niveau 5
 
Indlæg: 840


Re: Gamestop preorder bytte tilbud: Q3/Q4-2010 - Opdt. 04 No

Indlægaf Haugboelle » 5. nov 2010 20:42

SBK09 kan bruges, men det ryger sikkert på snart, så hurry up :)

ca 70 kr her http://www.gamestation.co.uk/Games/Xbox ... /?s=SBK+09
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: Gamestop preorder bytte tilbud: Q3/Q4-2010 - Opdt. 04 No

Indlægaf Henrik_s » 7. nov 2010 13:25

Hey er det muligt at indleveret 2 spil inden release også indlevere de sidste når man henter kinect f.eks på fredag?
Henrik_s
Niveau 5
 
Indlæg: 840


Re: Gamestop preorder bytte tilbud: Q3/Q4-2010 - Opdt. 04 No

Indlægaf heroes » 7. nov 2010 14:19

Henrik_s skrev:Hey er det muligt at indleveret 2 spil inden release også indlevere de sidste når man henter kinect f.eks på fredag?


Nej det er senest dagen før, så sidste frist er på tirsdag.
Billede
heroes
Niveau 5
 
Indlæg: 1088


Re: Gamestop preorder bytte tilbud: Q3/Q4-2010 - Opdt. 17 No

Indlægaf Erroneus » 26. nov 2010 22:54

Så kom Gamestop julekatalog: http://www.gamestop.dk/HC2010/index.html

Der er ingen nye 1 kr tilud, der er dog en masse blandet, nogle tilbud værd at kigge på og andre ikke specielt gode. Der er bl.a. muligheden for 199 kr + 2 spil på en sjat spil der allerede er kommet ud, hvilket på nogle spil muligvis kan betale sig, hvis man ligger inde med de rigtige bytte spil.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: Gamestop preorder bytte tilbud: Q3/Q4-2010 - Opdt. 17 No

Indlægaf TerrificFalcon » 26. nov 2010 23:43

Hvis de der 10% og 20% ekstra tilbud på Trade-ins stadigvæk gælder, så skal jeg da i hvert fald ned med et par stykker i morgen - 408kr AC:B og det samme for Call of Duty: Black Ops, det kan jeg sgu ikke sige nej til.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Gamestop preorder bytte tilbud: Q3/Q4-2010 - Opdt. 17 No

Indlægaf Erroneus » 26. dec 2010 01:43

Gamestop's nye tilbuds katalog er ude: http://www.gamestop.dk/HSALE2010/index.html Det er lidt et blandt mix, nogle tilbud er ikke rigtigt noget værd, mens andre er oki.

Kataloget kan også ses her, i tilfælde af Gamestop's hjemmeside er langsom, hvilket sker ofte: http://dl.dropbox.com/u/21726/HSALE10-DK.pdf

Der er ingen nye 1 kr. tilbud og der kommer heller ikke nogle nye, ud over dem som der allerede er.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Re: Gamestop preorder bytte tilbud: Q3/Q4-2010 - Opdt. 17 No

Indlægaf xsoenx » 26. dec 2010 01:49

Erroneus skrev:Der er ingen nye 1 kr. tilbud og der kommer heller ikke nogle nye, ud over dem som der allerede er.

menes det for evigt eller bare indtil videre
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron