Xboxlife forum

Tråd for billige trade-in spil til Gamestops preorder tilbud

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Indlægaf bayswater » 16. feb 2010 09:51

Hvis man scroller ned på siden på thehut står der ved nogle spil flg.:
More Details
Certificate:

* PEGI 16+

Mon ikke man kan stole på det...
bayswater
Niveau 2
 
Indlæg: 102


Indlægaf pgrundl » 16. feb 2010 11:00

bayswater skrev:Hvis man scroller ned på siden på thehut står der ved nogle spil flg.:
More Details
Certificate:

* PEGI 16+

Mon ikke man kan stole på det...


Jeg kan kun anbefale at søge efter spillet på www.game.co.uk. Der har det et fint billede af logoet (enten PEGI eller BBFC) ved siden af spillets forside. De plejer at være gode til at vise det korrekte, selv om cover billedet er forkert.
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Indlægaf Cena » 16. feb 2010 11:35

Har lige bestilt Prince Of Persia og Race til 158 kr incl fragt. fra Game.co.uk

Begge PGI rated. Så kan man også lige få hevet de achievements man mangler i dem inden man bytter dem ind :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Indlægaf WikzoDK » 16. feb 2010 15:31

_THe_ KungFu_HAMSTEr_ skrev:Har lige modtaget Narnia fra thehut - og det er ikke PEGI :( . Det PG - Parental Guidance.

Det tager Gamestop vel ikk imod ?

Har også lige modtaget mit med PG på. Tror I, man kan skrive til The Hut og klage, for på deres billede er der jo et PEGI-mærke.

Billede

Jeg ved godt, at det nok kun er vejledende, men det skader vel ikke at prøve.
Billede
WikzoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 493


Indlægaf pgrundl » 16. feb 2010 15:35

WikzoDK skrev:
_THe_ KungFu_HAMSTEr_ skrev:Har lige modtaget Narnia fra thehut - og det er ikke PEGI :( . Det PG - Parental Guidance.

Det tager Gamestop vel ikk imod ?

Har også lige modtaget mit med PG på. Tror I, man kan skrive til The Hut og klage, for på deres billede er der jo et PEGI-mærke.

Billede

Jeg ved godt, at det nok kun er vejledende, men det skader vel ikke at prøve.


Spørg dig selv, hvad du vil opnå. Det koster dig garanteret næsten hele købsprisen at sende spillet retur :shock:
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Indlægaf Erroneus » 16. feb 2010 15:54

Jeg oplevede noget lignende en enkelt gang med Game.co.uk og der klagede jeg. De sagde så jeg skulle smide spillet i samme kuvert som den kom i og så bruge det retur stempel som var på. Jeg gjorde dem så yderligere opmærksom på at det næppe gik at smide den i en dansk postkasse, hvorefter de svarede at jeg så bare skulle sende den over og betale for portoen, hvor efter de vil kreditere mig, for spillet og portoen.

Jeg fik det aldrig gjort, da den flinke GS mand alligevel tog imod det.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Indlægaf Tuface_Heimdall_Angel » 16. feb 2010 18:07

Cena skrev:Har lige bestilt Prince Of Persia og Race til 158 kr incl fragt. fra Game.co.uk

Begge PGI rated. Så kan man også lige få hevet de achievements man mangler i dem inden man bytter dem ind :)


Hejsa var det Race Pro og Prince of Persia du bestilte derfra eller Race Driver grid ?
LifE's A bitCh
L.A. NOIRE, I AM ALIVE, RAGE. 2011
Tuface_Heimdall_Angel
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Indlægaf Cena » 16. feb 2010 18:28

Tuface_Heimdall_Angel skrev:
Cena skrev:Har lige bestilt Prince Of Persia og Race til 158 kr incl fragt. fra Game.co.uk

Begge PGI rated. Så kan man også lige få hevet de achievements man mangler i dem inden man bytter dem ind :)


Hejsa var det Race Pro og Prince of Persia du bestilte derfra eller Race Driver grid ?


Sorry, det var Race Pro :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Indlægaf pgrundl » 16. feb 2010 19:55

Public Service Announcement:

Hvis man skal have Race Pro alene, så er det en anelse billigere her: http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/60 ... ml?cur=258 (koster knap 80kr, imod 93kr hos Game). Dog har Game flatrate porto, så hvis der bliver købt stort ind, så kan det godt svare sig hos Game.
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Indlægaf Tuface_Heimdall_Angel » 16. feb 2010 20:17

Cena skrev:
Tuface_Heimdall_Angel skrev:
Cena skrev:Har lige bestilt Prince Of Persia og Race til 158 kr incl fragt. fra Game.co.uk

Begge PGI rated. Så kan man også lige få hevet de achievements man mangler i dem inden man bytter dem ind :)


Hejsa var det Race Pro og Prince of Persia du bestilte derfra eller Race Driver grid ?


Sorry, det var Race Pro :)


kool det var bare det damn begge spil er på min wish list bland noget andet som tit er out of stock udgået Begge spil ret billigt.
LifE's A bitCh
L.A. NOIRE, I AM ALIVE, RAGE. 2011
Tuface_Heimdall_Angel
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Indlægaf Cena » 16. feb 2010 20:20

Tuface_Heimdall_Angel skrev:
Cena skrev:
Tuface_Heimdall_Angel skrev:
Cena skrev:Har lige bestilt Prince Of Persia og Race til 158 kr incl fragt. fra Game.co.uk

Begge PGI rated. Så kan man også lige få hevet de achievements man mangler i dem inden man bytter dem ind :)


Hejsa var det Race Pro og Prince of Persia du bestilte derfra eller Race Driver grid ?


Sorry, det var Race Pro :)


kool det var bare det damn begge spil er på min wish list bland noget andet som tit er out of stock udgået Begge spil ret billigt.


Ja det er faktisk 2 rigtige gode spil til meget billige penge. Så kan lige få et glædeligt gensyn med dem inden de bruges til preorder :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Indlægaf _THe_ KungFu_HAMSTEr_ » 17. feb 2010 20:35

Jeg tænkte på.. Er der egentlig nogen af jer som har prøvet at en ekspedient hos Gamestop har nægtet at tage imod jeres spil, selvom de ikk står på ekskluderings listen? Jeg fik nemlig lige en påmindelse sidst jeg var dernede.. Han påpegede nemlig, at han til hver en tid sagtens kunne vælge at sige ''Nej Tak'' selvom de ikk stod på listen, da han godt kunne se hvad jeg havde gang i.. Citat '' Jeg ved godt at du prøver at snyde systemet og den går ikk en anden gang, men du slipper denne gang'' .. Fjols :P. Så nu må vi se hvad han siger næste gang jeg tropper op med et par nye spil hehe :)
_THe_ KungFu_HAMSTEr_
Niveau 1
 
Indlæg: 64


Indlægaf Gajda » 17. feb 2010 20:38

Hvis de ikke kan styre det hos Gamestop, så må de jo bare sørge for, at deres ekskluderingsliste er mere omfattende.
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Indlægaf Cena » 17. feb 2010 20:43

Gajda skrev:Hvis de ikke kan styre det hos Gamestop, så må de jo bare sørge for, at deres ekskluderingsliste er mere omfattende.


Kan heller ikke se idéen ved en ekskluderingsliste hvis ikke man ikke tager imod de spil, der nu engang ikke er på listen. Så er den jo ubrugelig.

Er det egentlig hver måned den opdateres eller hvordan?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Indlægaf Mitzurugi » 17. feb 2010 20:46

Cena skrev:
Gajda skrev:Hvis de ikke kan styre det hos Gamestop, så må de jo bare sørge for, at deres ekskluderingsliste er mere omfattende.


Kan heller ikke se idéen ved en ekskluderingsliste hvis ikke man ikke tager imod de spil, der nu engang ikke er på listen. Så er den jo ubrugelig.

Er det egentlig hver måned den opdateres eller hvordan?

Det er lige før :wink: Træls oplevelse du havde der Bjerre, det er godt nok en latterlig attitude han har kørende. Så må de jo bare opdatere deres ekskluderingsliste i stedet for at blive sure på kunderne! :)
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron