Xboxlife forum

Tråd for billige trade-in spil til Gamestops preorder tilbud

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Indlægaf Vestergaard » 28. jan 2010 12:52

C&C 3 er på gamestops ekskluderingsliste.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Indlægaf pgrundl » 28. jan 2010 14:23

Vestergaard skrev:C&C 3 er på gamestops ekskluderingsliste.


Husk at C&C 3 og C&C: Red Alert 3 er to forskellige spil (det er så ikke sikkert, at den lokale ekspedient ved det).
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Indlægaf _THe_ KungFu_HAMSTEr_ » 30. jan 2010 18:53

Lige et spørgsmål -

Hvad siger Gamestop egentlig til at jeg bytter 2 af samme spil i 2 forskellige tilbud? f.eks. ''Eat Lead The Return Of Matt Hazard'' + ''The Chronicles of Narnia: Prince Caspian'' + 1kr for at forudbestille Metro 2033 og så bytter de 2 samme titler for så at forudbestille Battlefiled BC 2 ? Er det iorden eller hvad?
_THe_ KungFu_HAMSTEr_
Niveau 1
 
Indlæg: 64


Indlægaf Gajda » 30. jan 2010 18:56

En Gamestop medarbejder vil nok rynke lidt på panden. Bare gør det over to gange, så sker der nok ikke noget. :)
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Indlægaf Haugboelle » 30. jan 2010 21:33

_THe_ KungFu_HAMSTEr_ skrev:Lige et spørgsmål -

Hvad siger Gamestop egentlig til at jeg bytter 2 af samme spil i 2 forskellige tilbud? f.eks. ''Eat Lead The Return Of Matt Hazard'' + ''The Chronicles of Narnia: Prince Caspian'' + 1kr for at forudbestille Metro 2033 og så bytter de 2 samme titler for så at forudbestille Battlefiled BC 2 ? Er det iorden eller hvad?


Det kan du som udgangspunkt ikke (brug af dubletter reglen) Men som Gajda siger kan du bare gøre det over 2 gange, selvom det irriterende. Personligt sørger jeg altid for ik at have dubletter, så jeg ik skal rende derned i tide og utide og kan preorder en masse samtidigt.
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf dakidski » 31. jan 2010 22:37

Tæller BBFC som PEGI? (Jeg tror godt jeg kan gætte svaret, men spørger alligevel)

Billede
dakidski
Niveau 4
 
Indlæg: 685


Indlægaf Gajda » 31. jan 2010 22:39

dakidski skrev:Tæller BBFC som PEGI? (Jeg tror godt jeg kan gætte svaret, men spørger alligevel)

Billede


Nope.
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Indlægaf dakidski » 31. jan 2010 22:44

---
Senest rettet af dakidski 31. jan 2010 23:22, rettet i alt 1 gang.
dakidski
Niveau 4
 
Indlæg: 685


Indlægaf Erroneus » 31. jan 2010 22:51

Nu står det flere steder på coveret og på selve skiven... så det er nok ikke så let,
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Indlægaf Pludderkal » 31. jan 2010 23:10

nah pegi klistermærket er nok ikke lige den bedste idé. men det med at det står på selve skiven er egentlig også sandt for nogen pegi spil. i al fald på flere af dem der er købt og betalt i gamestop, er der en BBFC rating mærkning på selve skiven og ikke skyggen af andet.
Pludderkal
Niveau 5
 
Indlæg: 801


Indlægaf dakidski » 31. jan 2010 23:15

Jeg kan forstå de ikke gider modtage NTSC-titler, men PAL BBFC burde de acceptere. Oh well, det er deres forretning.
dakidski
Niveau 4
 
Indlæg: 685


Indlægaf Mitzurugi » 1. feb 2010 07:55

Pludderkal skrev:nah pegi klistermærket er nok ikke lige den bedste idé. men det med at det står på selve skiven er egentlig også sandt for nogen pegi spil. i al fald på flere af dem der er købt og betalt i gamestop, er der en BBFC rating mærkning på selve skiven og ikke skyggen af andet.

Så kan man vel bare lave et nyt cover? ;) L4D 2 + MW2 har BBFC rating på skiverne, og de er fra GameStop.
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Indlægaf Thit » 1. feb 2010 11:01

dakidski skrev:Jeg kan forstå de ikke gider modtage NTSC-titler, men PAL BBFC burde de acceptere. Oh well, det er deres forretning.


Tjaaa, ud fra logikken at BBFC stadigvæk er fra europa, men..
Det er vel ikke kun et spørgsmål om regioner, import og kompatibilitet, men også at man som forbruger skal kunne have et ensartet ratingsystem at forholde sig til når man køber spil.
Bliver dejligt den dag PEGI er det eneste der findes på hylderne, så vi ikke skal spekulere så meget i det.
Thit
Skribent
 
Indlæg: 798


Indlægaf Gajda » 1. feb 2010 19:25

Tråden er opdateret, så den passer med den nye ekskluderingsliste. Folk må meget gerne bidrage med forslag til, hvor man kan skaffe billige trade-in spil.
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Indlægaf tue69 » 1. feb 2010 19:34

Eat Lead kan skaffes billigere fra thehut.com
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron