Xboxlife forum

T: Dj Hero for 2 spil + 399kr hos Gamestop

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

T: Dj Hero for 2 spil + 399kr hos Gamestop

Indlægaf pgrundl » 3. nov 2009 12:23

Link til kampagne: http://www.ebgames.dk/pdf/DJhero_oct_A3.pdf
Link til ekskluderingsliste: http://www.ebgames.dk/pdf/Exclusion_DK.pdf

Til dem, der ikke nåede at forudbestille, så er her samme tilbud (blot 100kr dyrere).
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Indlægaf Esano » 4. nov 2009 20:53

Det er satme også et godt tilbud alligevel på trods af at den er blevet 100 kr. dyrer. Man skal bare lige finde de rigtige brugte spil.
Jeg forudbestilte selv hos gamestop hvor jeg købte 2 brugte spil hos blockbuster til 150 kr + 299 kontant så 450 kr. alt i alt for et spil der koster knap 900 kr. :lol:
Esano
Niveau 3
 
Indlæg: 246


Indlægaf propagandapanda » 4. nov 2009 21:28

900 kr for et spil er jo osse vanvittigt, taget i betragtning af at en ny Xbox kan fåes for ca. 300 kr mere...
propagandapanda
Niveau 6
 
Indlæg: 1561


Indlægaf Michael Jensen » 4. nov 2009 21:35

Jeg har lige et spørgsmål til den kampagne. Ifølge filnavnet, så har tilbuddet kørt fra engang i oktober (derfor "oct" i navnet). Da jeg var i Gamestop Kolding i mandags, købte jeg DJ Hero for godt og vel 450 kroner, efter at have byttet to PS3-spil og to DS-spil. Jeg var en smule for sent på den til at tage del i pre-order tilbuddet og på trods af at jeg spurgte om det tilbud stadig gjorde sig gældende, så fik jeg fortalt at der ingen tilbud var på DJ Hero længere, så jeg måtte punge de 450,-.

Spørgsmålet er så:
Bør jeg ikke kunne gå ned med min kvittering og "forlange" (stærkt ordbrug) de to DS-spil tilbage og evt. de 50 kroner? De 50 kroner er jeg ret ligeglad med, men de to DS-spil ville da være dejligt at få tilbage.
Michael Jensen
Niveau 1
 
Indlæg: 57


Indlægaf kofoed » 4. nov 2009 21:42

Det vil jeg ikke mene du kan, altså der var ikke noget om tilbudet da du købt det, nu er der så kommet noget, jeg vil ikke ligge for meget i navnet på PDF'en.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf Michael Jensen » 4. nov 2009 21:48

Problemet ligger jo i, at jeg ikke kan vide hvornår tilbuddet er begyndt. Nederst på "folderen" står at tilbuddet gælder t.o.m. 30. november, ikke hvornår det begynder. Så mit eneste spor må jo være filnavnet.
Michael Jensen
Niveau 1
 
Indlæg: 57


Indlægaf kofoed » 4. nov 2009 22:36

Michael Jensen skrev:Problemet ligger jo i, at jeg ikke kan vide hvornår tilbuddet er begyndt. Nederst på "folderen" står at tilbuddet gælder t.o.m. 30. november, ikke hvornår det begynder. Så mit eneste spor må jo være filnavnet.


Eller om det var i butikken, som det jo ikke var da du købt det, men kun GameStop kan give dig et svar.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf NimaAKaJoJo » 5. nov 2009 18:42

Hvad koster det nu? 400 eller 500?

og kan disse to titler gå ind, som bytte?

The Golden Compass
The Spiderwick Chronicles
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Indlægaf suneproductions » 5. nov 2009 19:29

NimaAKaJoJo skrev:Hvad koster det nu? 400 eller 500?

og kan disse to titler gå ind, som bytte?

The Golden Compass
The Spiderwick Chronicles


Det koster 399 kr. tjek øverst på siden om dine spil kan gå ind ;)
suneproductions
Niveau 4
 
Indlæg: 362


Indlægaf NimaAKaJoJo » 5. nov 2009 19:35

Super tak. ^^
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183



Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron