Xboxlife forum

Halo: ODST til 249 kr i El-giganten

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Indlægaf Blodbad » 9. sep 2009 07:47

Keras skrev:Vil det være værd at købe Halo 3, bare for campaign?


Til den pris man kan få det til nu? Ja! Absolut. Du burde kunne finde det til en 100-mand eller deromkring.
Jeg er ikke kæmpefan af spillet, men det er ok.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Indlægaf masterjacog5 » 17. sep 2009 18:07

Er bestilt :D
masterjacog5
Niveau 2
 
Indlæg: 133


Indlægaf XboxGeek » 18. sep 2009 16:51

Så er det bestilt. Der er lang tid til Tirsdag! :)
XboxGeek
 


Indlægaf TerrificFalcon » 18. sep 2009 17:19

Der er lang tid til onsdag, ;). Så vidt jeg husker SENDER de spillet på udgivelsesdatoen, ;D!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Competa » 18. sep 2009 17:20

De sender det dagen før, så du for det tirsdag :)
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Indlægaf TerrificFalcon » 18. sep 2009 17:26

Tja, der står at de forventer at have det på lageret d.22, og medmindre at flere personer er 100% sikker på at Elgiganten sender alle spil så du får dem på udgivelsesdatoen, når du forudbestiller, så forholder jeg mig skeptisk, ;)
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Psychotic nUb » 18. sep 2009 17:35

Der går rygter om at det er ude i dag? :O tothegame har det feks vist til udgivelse den 18....

Er det sandt?? :O
Psychotic nUb
Niveau 4
 
Indlæg: 309


Indlægaf kofoed » 18. sep 2009 17:37

Psychotic nUb skrev:Der går rygter om at det er ude i dag? :O tothegame har det feks vist til udgivelse den 18....

Er det sandt?? :O


Gad jeg også godt og vide, tror jeg ringer til den GameStop hvor jeg har pre-order og høre om de vil give det til mig imorgen! :)
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf XboxGeek » 18. sep 2009 17:38

TerrificFalcon skrev:Der er lang tid til onsdag, ;). Så vidt jeg husker SENDER de spillet på udgivelsesdatoen, ;D!

Selvfølgelig vil jeg godt have den på udgivelsesdatoen, men det betyder nu heller ikke så meget hvis jeg får den efter. :)
XboxGeek
 


Indlægaf TerrificFalcon » 18. sep 2009 18:31

kofoed skrev:
Psychotic nUb skrev:Der går rygter om at det er ude i dag? :O tothegame har det feks vist til udgivelse den 18....

Er det sandt?? :O


Gad jeg også godt og vide, tror jeg ringer til den GameStop hvor jeg har pre-order og høre om de vil give det til mig imorgen! :)


Den lokale GameStop havde i hvert fald ikke hørt andet end at det var på tirsdag, tidligere da jeg var forbi, :)
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf bitfreakrus » 18. sep 2009 18:57

Mht. levering så husker jeg tydeligt hvordan de fuckede op omkring GTV4... Det var intet mindre end en farce. Jeg bestilte telefonisk hos dem og blev lovet 100% jeg ville have det på udgivelsesdagen... Ellers havde jeg købt det et andet sted... Det kom så dumpende 4 dage senere :(

Så vil du have noget på dagen skal du IKKE handle hos elmutanten... Jo, hvis du henter i en butik, ellers ikke!
bitfreakrus
Niveau 4
 
Indlæg: 481


Indlægaf XboxGeek » 18. sep 2009 19:47

bitfreakrus skrev:Mht. levering så husker jeg tydeligt hvordan de fuckede op omkring GTV4... Det var intet mindre end en farce. Jeg bestilte telefonisk hos dem og blev lovet 100% jeg ville have det på udgivelsesdagen... Ellers havde jeg købt det et andet sted... Det kom så dumpende 4 dage senere :(

Så vil du have noget på dagen skal du IKKE handle hos elmutanten... Jo, hvis du henter i en butik, ellers ikke!


Bare fordi dit spil blev forsinket, er det jo ikke sikkert at det er alles spil.
XboxGeek
 


Indlægaf Slimjay DK » 20. sep 2009 09:12

Så skal det da lige nævnes, at hvis man bestiller her i weekenden, så er der fri fragt på alt :)

Så 249 kr leveret til døren, må siges at være en god pris :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Indlægaf kapslund » 20. sep 2009 09:21

der har også været fri fragt på spil og film de sidste par uger...
kapslund
Niveau 4
 
Indlæg: 547


Indlægaf Spartan117 » 20. sep 2009 11:19

Lækkert tilbud, det er hermed bestilt.
Spartan117
Niveau 7
 
Indlæg: 2676


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron