Xboxlife forum

Sony Playstation 3 Slim - 2489,-

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Sony Playstation 3 Slim - 2489,-

Indlægaf dakidski » 27. aug 2009 14:42

dakidski
Niveau 4
 
Indlæg: 685


Indlægaf RazorOne DK » 27. aug 2009 14:54

Damn det er fristende... Men kun for Blu-ray afspilning, virker det stadig lidt overkill.

Hmm "Final Fantasy versus XIII" / "Kingdom Hearts 3" / "Heavy Rain" er stadig et stykke fra udgivelse...

Desuden skulle jeg mene at SONY vil sænke prisen på standalone Blu-ray afspillere, i den nærmeste fremtid.
Billede
RazorOne DK
Niveau 4
 
Indlæg: 799


Indlægaf Diz- » 27. aug 2009 16:31

RazorOne DK skrev:Damn det er fristende... Men kun for Blu-ray afspilning, virker det stadig lidt overkill.

Hmm "Final Fantasy versus XIII" / "Kingdom Hearts 3" / "Heavy Rain" er stadig et stykke fra udgivelse...

Desuden skulle jeg mene at SONY vil sænke prisen på standalone Blu-ray afspillere, i den nærmeste fremtid.


mgs4, uncharted 1-2, lbp, gt5, killzone2... der er vel andre must have spil end dem du nævner hehe?
Diz-
Niveau 5
 
Indlæg: 1048


Re: Sony Playstation 3 Slim - 2489,-

Indlægaf har45 » 27. aug 2009 16:52

dakidski skrev:http://www.elgiganten.dk/product/spil-konsol/konsol/PS3CECH2000A/sony-playstation-3-slim

Ok pris for en Bluerayafspiller.


OMG du er en fanboy
har45
Niveau 1
 
Indlæg: 93


Indlægaf RazorOne DK » 28. aug 2009 07:17

Diz- skrev:
RazorOne DK skrev:Damn det er fristende... Men kun for Blu-ray afspilning, virker det stadig lidt overkill.

Hmm "Final Fantasy versus XIII" / "Kingdom Hearts 3" / "Heavy Rain" er stadig et stykke fra udgivelse...

Desuden skulle jeg mene at SONY vil sænke prisen på standalone Blu-ray afspillere, i den nærmeste fremtid.


mgs4, uncharted 1-2, lbp, gt5, killzone2... der er vel andre must have spil end dem du nævner hehe?


Jeg vil gå med til at de spil du nævner er nogen ok gode spil men LANGT fra "Must have". De eneste 3 spil jeg pt, kunne finde på at købe en PS3 for, er dem jeg har nævnt.

Jo jeg er MGS fan men efter at ha hørt fra mange om hvor dårligt det er, springer jeg MGS 4 over i første omgang altså ikke et "must have" i min bog ;)
Billede
RazorOne DK
Niveau 4
 
Indlæg: 799


Indlægaf Anastacio » 28. aug 2009 07:40

Og sådan kan vi alle se på det, vi har jo hver vores smag i spil og afgører selv, hvad der er must-haves. =)

Jeg synes Uncharted: Drake's Fortune er et rigtig godt spil, men der er ubalance i gameplay sektionerne, for mange sandbox kampe og dårligt leveldesign i form af de eksplosive tønder der står omkring.

LittleBigPlanet er et innovativt spil, der aldrig fangede mig, men som jeg gerne giver chancen. Killzone 2 er kedeligt, men klart en "blockbuster".

Gran Turismo 5 Prologue er det bedste racerspil jeg har spillet og som inkarneret hardcore Metal Gear Solid fan i mere end et årti skuffer MGS4 rigtig nok fælt og ødelægger, hvad der var lagt op til i MGS2.

Desuden har jeg en PS3 Slim på vej for 2000,-
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf JESPERCLAUSEN » 28. aug 2009 08:53

og så vi dem der køber den gamle 80 til 1kr i morgen :D:D:D! viva la coolshop!
Billede
JESPERCLAUSEN
 
Indlæg: 1104


Indlægaf MopStyle » 28. aug 2009 08:55

JESPERCLAUSEN skrev:og så vi dem der køber den gamle 80 til 1kr i morgen :D:D:D! viva la coolshop!

Ja held og lykke med det ;) Tror der er mange andre der har samme gode idé.
MopStyle
Niveau 7
 
Indlæg: 2129


Indlægaf bendix90 » 28. aug 2009 09:14

MopStyle skrev:
JESPERCLAUSEN skrev:og så vi dem der køber den gamle 80 til 1kr i morgen :D:D:D! viva la coolshop!

Ja held og lykke med det ;) Tror der er mange andre der har samme gode idé.


Kan man købe en PS3 for 1 kr imorgen? :O
bendix90
Niveau 7
 
Indlæg: 3340


Indlægaf Gosser » 28. aug 2009 09:28

Ja, hvis du står i kø ved Blockbuster i Vejle. Der er kun fem af konsollen.
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174


Indlægaf Divi » 28. aug 2009 19:50

Gosser skrev:Ja, hvis du står i kø ved Blockbuster i Vejle. Der er kun fem af konsollen.


link?
Divi
Niveau 7
 
Indlæg: 2188


Indlægaf hazzwar » 28. aug 2009 19:56

Forresten så vil jeg lige Fortælle dem der allerede ejer en almindelig PS3, som overvejer at anskaFFe en Slim, at den bruger 70% mindre strøm under standby, og 50% mindre under Bluray-aFspilning :)
hazzwar
Niveau 4
 
Indlæg: 714


Indlægaf Sterion » 28. aug 2009 19:56

Divi skrev:
Gosser skrev:Ja, hvis du står i kø ved Blockbuster i Vejle. Der er kun fem af konsollen.


link?[/quote

http://www.coolshop.dk/catalog/minisite ... ng-program
Sterion
Niveau 4
 
Indlæg: 535


Indlægaf Counter Heroes » 29. aug 2009 10:26

Anastacio skrev:Og sådan kan vi alle se på det, vi har jo hver vores smag i spil og afgører selv, hvad der er must-haves. =)

Jeg synes Uncharted: Drake's Fortune er et rigtig godt spil, men der er ubalance i gameplay sektionerne, for mange sandbox kampe og dårligt leveldesign i form af de eksplosive tønder der står omkring.

LittleBigPlanet er et innovativt spil, der aldrig fangede mig, men som jeg gerne giver chancen. Killzone 2 er kedeligt, men klart en "blockbuster".

Gran Turismo 5 Prologue er det bedste racerspil jeg har spillet og som inkarneret hardcore Metal Gear Solid fan i mere end et årti skuffer MGS4 rigtig nok fælt og ødelægger, hvad der var lagt op til i MGS2.

Desuden har jeg en PS3 Slim på vej for 2000,-


Hvor får du den for kun 2000kr ! ?
Counter Heroes
Niveau 7
 
Indlæg: 5899


Indlægaf player_2 » 30. aug 2009 02:11

Counter Heroes skrev:
Anastacio skrev:Og sådan kan vi alle se på det, vi har jo hver vores smag i spil og afgører selv, hvad der er must-haves. =)

Jeg synes Uncharted: Drake's Fortune er et rigtig godt spil, men der er ubalance i gameplay sektionerne, for mange sandbox kampe og dårligt leveldesign i form af de eksplosive tønder der står omkring.

LittleBigPlanet er et innovativt spil, der aldrig fangede mig, men som jeg gerne giver chancen. Killzone 2 er kedeligt, men klart en "blockbuster".

Gran Turismo 5 Prologue er det bedste racerspil jeg har spillet og som inkarneret hardcore Metal Gear Solid fan i mere end et årti skuffer MGS4 rigtig nok fælt og ødelægger, hvad der var lagt op til i MGS2.

Desuden har jeg en PS3 Slim på vej for 2000,-


Hvor får du den for kun 2000kr ! ?


Fra Shopto
http://www.shopto.net/PS3/HARDWARE/PS3S ... 120GB.html
player_2
Niveau 4
 
Indlæg: 461

Brugeravatar

Næste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster

cron