Xboxlife forum

GAMESTOP og GAME tilbud, rock band?

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Indlægaf Traben » 26. aug 2009 22:16

Det er simpelthen så nederen :D Det ene aften sidder jeg og siger at det ikke er trådt i kraft endnu, så kommer jeg på arbejde og ser vores Price Changes, og så er det så blevet sat ned :)
Traben
Niveau 0
 
Indlæg: 31


Indlægaf sir.auron88 » 27. aug 2009 07:28

Tweedy Todd skrev:Jeg troede ikke at RB trommerne virkede til Guitar hero world tour.
Så vidt jeg kan se på billederne, er der kun 5 "tromme-ting (med pedal)", hvor der i WT trommerne er en mere?


Er der ikke nogle der kan komme med et endeligt svar på, om man kan bruge instrumenterne til både Rock Band og Guitar Heroes?

På forhånd tak :)
sir.auron88
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Indlægaf sir.auron88 » 27. aug 2009 07:28

Tweedy Todd skrev:Jeg troede ikke at RB trommerne virkede til Guitar hero world tour.
Så vidt jeg kan se på billederne, er der kun 5 "tromme-ting (med pedal)", hvor der i WT trommerne er en mere?


Er der ikke nogle der kan komme med et endeligt svar på, om man kan bruge instrumenterne til både Rock Band og Guitar Heroes?

På forhånd tak :)
sir.auron88
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Indlægaf libolt » 27. aug 2009 09:21

er det dette du efterlyser??

http://www.rockband.com/compatibility
libolt
Niveau 0
 
Indlæg: 30


Indlægaf Foxx » 27. aug 2009 11:31

Traben skrev:Det er simpelthen så nederen :D Det ene aften sidder jeg og siger at det ikke er trådt i kraft endnu, så kommer jeg på arbejde og ser vores Price Changes, og så er det så blevet sat ned :)


Det er fordi du er slow (;
DJ Numzi
DJ AnD Lomilias23
Foxx
 
Indlæg: 2024


Indlægaf Daimon » 27. aug 2009 16:34

I den Gamestop jeg var i idag kunne man bytte 2 spil ind og få det for 99kr :D regner med at nappe det imorgen :)

Edit: så fik jeg købt det for 99kr efter at have afleveret 2 spil, jeg ved ikke om det gælder i andre butikker men de har ihvertfald det tilbud hos GameStop i Ballerup :)
Daimon
Niveau 4
 
Indlæg: 560


Indlægaf mbj1974 » 28. aug 2009 23:43

Hvad forskel er der på RB og RB 2 instrumenterne?
mbj1974
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Indlægaf Doc Polak » 28. aug 2009 23:55

sir.auron88 skrev:
Tweedy Todd skrev:Jeg troede ikke at RB trommerne virkede til Guitar hero world tour.
Så vidt jeg kan se på billederne, er der kun 5 "tromme-ting (med pedal)", hvor der i WT trommerne er en mere?


Er der ikke nogle der kan komme med et endeligt svar på, om man kan bruge instrumenterne til både Rock Band og Guitar Heroes?

På forhånd tak :)


Jeg bruger pt rock band 1 trommer til mit guitar hero world tour!
Det virker ubeklageligt. :)

Pedalen er stor trommen i sangene. Blå, Rød, Gul og Grøn er "normal" trommerne som er i hånd højde. :)

Det er et sæt rigtig gode trommer imo, er sku glad for jeg købte det til 399,- :)
Doc Polak
 


Indlægaf Doc Polak » 28. aug 2009 23:56

Daimon skrev:I den Gamestop jeg var i idag kunne man bytte 2 spil ind og få det for 99kr :D regner med at nappe det imorgen :)

Edit: så fik jeg købt det for 99kr efter at have afleveret 2 spil, jeg ved ikke om det gælder i andre butikker men de har ihvertfald det tilbud hos GameStop i Ballerup :)


Det tilbud fik jeg også.. :) Det gælder i alle GAME og GAMESTOP butikker i landet fik jeg at vide..
Doc Polak
 


Indlægaf mr Oliver DK » 4. sep 2009 22:08

var nede og hente Rock Band 2 og AC/DC LIVE idag!:D
mr Oliver DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1953


Indlægaf Casper-Blata » 4. sep 2009 23:03

Var os lige inde for at hente rock band box og RB2, men udsolgt så nu skulle de se om de kunne få det hjem :/
Værelse setup, Sharp 32" - Nintendo 64 - Xbox - Xbox 360 - Philips Hdd optager.
Casper-Blata
Niveau 2
 
Indlæg: 101


Foregående

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster

cron