Xboxlife forum

T: Indbytningstilbud hos Gamestop

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Indlægaf pgrundl » 14. sep 2009 11:31

Erroneus skrev:Der står i første post:

Dog kan indbytningstitler med en værdi på 0kr ikke anvendes (hvis butikken har for mange på lager af en bestemt titel).


Dette er ikke korrekt. Hvis spillet ikke står på ekskluderings listen, så skal butikken tage imod spillet, dette gælder i ALLE butikker. Gamestop/EB butikker har ens priser over hele landet og kører via det samme system. Hvis et spil går ind til 0 kr, så er det ikke fordi den enkelte butik har mange spil, så er det fordi ekspedienten har tastet forkert eller spillet måske er svensk.



Uhmm jo, det er korrekt. Om det så ikke følger Gamestops centrale retningslinjer er en anden snak, men den diskussion er der ikke store chancer for at vinde over skranken i den lokale biks. Det er derfor det står i første post.
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Indlægaf pgrundl » 14. sep 2009 11:32

Erroneus skrev:
christianmp skrev:indtil videre er der kun denne udmelding
sakset fra første post

Det er tilsynelande gældende for alle preorders, at de kan forudbestilles for 2 spil + 199kr. Om der er nogen øvre grænser, og hvordan det forholder sig med f.eks. hardware bundles (GH etc) er stadig ukendt.


Nej der er en officiel udmelding, tilbuddet gælder på ALLE spil op til 549 kr. Jeg har fået dette bekræftet i flere butikker.


Det er ikke en officiel udmelding, fordi du har fået det at vide i flere butikker. En "udmelding" bliver meldt ud :) Det er lidt ordknepperi, det ved jeg godt. Men jeg har opdateret første post jvf. det du har postet (jeg har også selv forudbestilt 2 titler på den måde).
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Indlægaf Erroneus » 14. sep 2009 12:56

At nogle butikker vælger at opfinde deres egen regler, det er jo så den butiks fejl. Man bliver jo nød til at gå ud fra at den centrale udmelding er den som de går efter.

Det er derfor forkert at skrive det som du gør, fordi som sagt hvis et produkt kommer op til 0 kr, så er det IKKE fordi de har for mange spil i den butik, fordi det er SAMME priser over HELE landet i deres system. Og nej ens chancer er måske ikke store, hvis en butik vælger at følge sine egne regler, men det er nu meget rart at vide hvordan det faktisk hænger sammen. Så kan man jo altid prøve at overbevise klovnen om hvordan du nu rigtigt hænger sammen eller bede ham/hende tjekke den email i deres system, hvor det SPECIFIKT står at de skal tage imod spil som også har en værdi på 0 kr.

Hvis man skal skrive noget om det, så kan man skrive: Nogle butikker tager ikke i mod spil der står til 0 kr., men efter Gamestops egne regler skal de gøre det, men nu er i advaret. Hvis et spil bliver slået op til 0 kr, så kan det være fordi det er blevet tastet forkert ind eller f.eks. er svensk.

--

Der er en officiel udmelding på tilbuddet på 199 kr og 2 spil, jeg har set den udprintet email, hvor tilbuddet står beskrevet i.

PS3, Wii og 360 op til 549 kr og DS op til 399 kr.

Så jo, den er officiel.
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Indlægaf pgrundl » 14. sep 2009 15:50

Erroneus skrev:At nogle butikker vælger at opfinde deres egen regler, det er jo så den butiks fejl. Man bliver jo nød til at gå ud fra at den centrale udmelding er den som de går efter.

Det er derfor forkert at skrive det som du gør, fordi som sagt hvis et produkt kommer op til 0 kr, så er det IKKE fordi de har for mange spil i den butik, fordi det er SAMME priser over HELE landet i deres system. Og nej ens chancer er måske ikke store, hvis en butik vælger at følge sine egne regler, men det er nu meget rart at vide hvordan det faktisk hænger sammen. Så kan man jo altid prøve at overbevise klovnen om hvordan du nu rigtigt hænger sammen eller bede ham/hende tjekke den email i deres system, hvor det SPECIFIKT står at de skal tage imod spil som også har en værdi på 0 kr.

Hvis man skal skrive noget om det, så kan man skrive: Nogle butikker tager ikke i mod spil der står til 0 kr., men efter Gamestops egne regler skal de gøre det, men nu er i advaret. Hvis et spil bliver slået op til 0 kr, så kan det være fordi det er blevet tastet forkert ind eller f.eks. er svensk.

--

Der er en officiel udmelding på tilbuddet på 199 kr og 2 spil, jeg har set den udprintet email, hvor tilbuddet står beskrevet i.

PS3, Wii og 360 op til 549 kr og DS op til 399 kr.

Så jo, den er officiel.


Meget vel, jeg retter første indlæg, så din eksempel tekst står i den.

Mht. den officielle udmelding, så har jeg aldrig set den email, så jeg er nok ikke i den officielle målgruppe. Men nuvel, du har fået din vilje på begge punkter. Tak for opdateringerne.
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Indlægaf Erroneus » 14. sep 2009 16:08

Super, det var sådan set bare for at hjælpe, så folk fik de bedste betingelser :)

Den mail var en intern mail i gamestop, som jeg fik lov til at slå et kig på og ikke noget de har sendt ud. Men nogle gange kunne man godt ønske de sendte sådan noget ud til almindelige kunder også, fordi det er ikke altid deres egne medarbejdere får læst deres interne mails :P
Billede
Erroneus
Niveau 6
 
Indlæg: 1683
By: Nyborg


Indlægaf psychotic » 15. sep 2009 15:22

Nogen der kan fortælle mig om spillene man giver i bytte for pre-orders skal indleveres når man foretager sin forudbestilling, eller først når man afhenter spillet?
Billede
psychotic
Niveau 4
 
Indlæg: 583


Indlægaf Sterion » 15. sep 2009 15:27

psychotic skrev:Nogen der kan fortælle mig om spillene man giver i bytte for pre-orders skal indleveres når man foretager sin forudbestilling, eller først når man afhenter spillet?


Når man foretager sin forudbestilling :)
Sterion
Niveau 4
 
Indlæg: 535


Indlægaf caps-iii » 16. sep 2009 14:29

Hvor lang tid gælder tilbuddene i? Til dagen før realease?
Billede
caps-iii
Niveau 7
 
Indlæg: 2493


Indlægaf pgrundl » 16. sep 2009 14:39

caps-iii skrev:Hvor lang tid gælder tilbuddene i? Til dagen før realease?


Typisk ja.
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Indlægaf caps-iii » 16. sep 2009 14:43

Men, jeg har et NFL 08

Kan det bruges?
Billede
caps-iii
Niveau 7
 
Indlæg: 2493


Indlægaf Twins x Beast x » 16. sep 2009 14:53

LÆS NU BARE FØRSTE POST!!
Twins x Beast x
Niveau 4
 
Indlæg: 662


Indlægaf Beatwolf » 16. sep 2009 17:03

tja folk er sgu knapt så klog herinde nogle gange.. men sådan er det vel at være teenager og skulde bekymre sig om sine bumser og sådan. men så fik jeg sgu da lige byttet to lorte spil fra online tilbud til samlet værdi af 150 kr til brutal legend og assassins creed 2 hheh
Beatwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1354
By: Vanløse


Indlægaf SONICDK » 16. sep 2009 22:29

hva er det muligt at fx ligge 50. 100 kr oven i hvis man vil have collector edition .. jeg vil nemlig gerne have MW2 hardened
SONICDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1259


Indlægaf Syro_Str0m » 17. sep 2009 05:48

SONICDK skrev:hva er det muligt at fx ligge 50. 100 kr oven i hvis man vil have collector edition .. jeg vil nemlig gerne have MW2 hardened


Umildbart nej, kun hvis de køre med lignene tilbud på nettop Hardned edition ellers ikke :).
Billede
Syro_Str0m
Niveau 7
 
Indlæg: 2679


Indlægaf caspstorm » 17. sep 2009 06:48

Syro_Str0m skrev:
SONICDK skrev:hva er det muligt at fx ligge 50. 100 kr oven i hvis man vil have collector edition .. jeg vil nemlig gerne have MW2 hardened


Umildbart nej, kun hvis de køre med lignene tilbud på nettop Hardned edition ellers ikke :).


Forkert. Hvis du vil have en collectors edition af et spil, feks. AC2, eller MW2 så skal differencen bare betales når du kommer og henter dit spil (hvis butikken stadig har flere C.E's vel og mærke)
caspstorm
Niveau 4
 
Indlæg: 440


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 37 gæster

cron