Xboxlife forum

XIII til 250,- set hos EB Games, Århus (Bruuns Galleri)

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

XIII til 250,- set hos EB Games, Århus (Bruuns Galleri)

Indlægaf GreenBeast DK » 2. jan 2004 22:17

-De havde også en del andre spil til "billigere penge" end normal-prisen på 5-600,-

-Og så har de et yderst imponerende udvalg af tiltler og tilbehør :-)
GreenBeast DK
 


Indlægaf Buktu » 2. jan 2004 23:13

Ja, EB Games er nu det bedste.. Jeg er helt gået over til at købe alle mine nye spil der :) Hvis de ikke har det er der ingen der har det....
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf xZyCuQtS » 3. jan 2004 03:17

Har det ikke altid været sådan ?

E.B. Games er altid fine!

Respekt for god kundeservice :!:
Drop det - jeg spiller dårligst
xZyCuQtS
Niveau 0
 
Indlæg: 10
By: Ishøj


Indlægaf d0minat0r DK » 3. jan 2004 09:45

Jep! EB games er fede nok! Men jeg har da set XIII har da altid kostet 250,-! Det har jeg da set det til i både fona og merlin! Men XIII er da slet ikke penge vær at købe! og slet ikke for online delen! sølle 4 players kan man spille og 8 over system link!
d0minat0r DK
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Indlægaf DRHooKDK » 3. jan 2004 19:07

jeg er enig dominator!! XIII er ikke særlig fedt!
Billede
DRHooKDK
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Indlægaf d0minat0r DK » 3. jan 2004 19:15

At last one!
d0minat0r DK
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Indlægaf JimPP » 4. jan 2004 11:49

XIII udmærker sig med en meget original stil, og en fin historie der gør singelplayer delen levende.

Over Live - nej så er det ikke særligt sjovt!

EB Games er seje nok - så længe man ikke skal bytte noget derinde.
JimPP
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Indlægaf d0minat0r DK » 4. jan 2004 14:03

JimPP skrev:XIII udmærker sig med en meget original stil, og en fin historie der gør singelplayer delen levende.

Over Live - nej så er det ikke særligt sjovt!

EB Games er seje nok - så længe man ikke skal bytte noget derinde.


Jep! jeg kom tilbage med et spil jeg havde købt en time før! Min maskine kunne ikke aspille spillet! jeg forklarede det men de nægtede at bytte det! :evil:
d0minat0r DK
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Indlægaf DRHooKDK » 4. jan 2004 17:05

ja de er ikke så flinke til det der bytte noget!! Den jeg fik var riset( fordi der er jo ikek noget min dell ikke kan køre!). jeg fik den dog byttet men jeg stod inde i den ondsvage butik en time(vrede overdriver måske lidt)fordi de først skulel teste den o.s.v.

p.s. jeg er den eneste der pt. har en rang som liver :D
p.s.s. jeg tror også ham i eb games var bøsse!
Billede
DRHooKDK
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Indlægaf d0minat0r DK » 4. jan 2004 18:57

hehe! får os en dell dimension 2400 på onsdag eller torsdag! Når men tilbage til Toppic!

Nævn aldrig XIII igen! det er en skandale for kryds boxen!
d0minat0r DK
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Indlægaf JimPP » 9. jan 2004 20:47

Dominator... Det lyder som om du har fået lidt for mange klask i omtalte titel.

Det ´kan udover det godt betale sig at smutte forbi EB, der er en del brugte spil, for mange mangler penge i Januar, plus der har en del tilbud i de forskellige forretninger,
JimPP
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Indlægaf Ryo » 17. jan 2004 23:07

Kan ikke forstå det der med at EB ikke bytter, jeg har da byttet spil op til 3 gange uden spørgsmål, selv om jeg havde spillet dem et par dage.

Reglen er dog: max 3 byt inden for 7 dage. Også selvom du har spillet dem, det er det de har sagt til mig ude i City Vest og nede i Vestergade. Og det passer indtil videre.

Dette gælder for Xbox, jeg har ikke erfaring med at bytte til andre formater.
Ryo
Niveau 4
 
Indlæg: 322


Indlægaf Rebelheart » 18. jan 2004 03:54

EB Games er generelt for dyre :!:
Rebelheart
Niveau 0
 
Indlæg: 39

Brugeravatar

Indlægaf Cointreau » 21. nov 2004 20:45

Ryo skrev:Kan ikke forstå det der med at EB ikke bytter, jeg har da byttet spil op til 3 gange uden spørgsmål, selv om jeg havde spillet dem et par dage.

Reglen er dog: max 3 byt inden for 7 dage. Også selvom du har spillet dem, det er det de har sagt til mig ude i City Vest og nede i Vestergade. Og det passer indtil videre.

Dette gælder for Xbox, jeg har ikke erfaring med at bytte til andre formater.

Jeg har sgu byttet op til 5 titler på en gang i EB Games, den ene gang nævnte ekspedienten dog at man "lige skulle undersøge lidt om spillene inden man købte så mange og om man virkelig kunne lide dem" men han tog dem tilbage. Min lillebror havde købt Spiderman 2 dernede men han brød sig ikke om det så byttede det igen men han kunne kun bytte det til et andet spil af en eller anden grund, han fik så Burnout i stedet for, ved ikke om de generelt forsøger at snyde/presse mindre børn med de har aldrig sagt noget til mig, nok også fordi jeg nærmest tager spillene ud med en silkehandske og de derfor altid er i perfekt stand når en skive eller 2 bliver sendt retur :wink:
Cointreau, aka "Coin" i Halo 2 på XBL :)
Cointreau
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Buktu » 21. nov 2004 23:34

Du har netop svaret på et spørgsmål der blev stillet den 18. Januar :roll:
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Næste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster

cron