Xboxlife forum

12 måneders live, headset, PGR2: 250kr

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Indlægaf Hygom » 31. jan 2006 22:10

PGR2 mener du vel. Jeg er ikke helt sikker. Men ved heller ikke helt om jeg behøver det, tror jeg har fundet exploit til uendeligt Live ;)
Billede
Hygom
 
Indlæg: 122


Indlægaf BFix » 31. jan 2006 22:16

Hey, jeg har lige fået feedback fra ham fra EL-Giganten

Han siger at ham han snakkede med fra MS mente ikke det ikke var muligt, men at han heller ikke 100% sikker på at det ikke ville virke. Han var i det hele taget ikke specielt optimistisk.

Hvis din PES5 pakke virker Iqon kan jeg ikke se hvorfor PGR2 pakken ikke skulle virke. Er din også købt i England?

Jeg har selv lige bestilt PGR2 pakken hos play.com så har et svar på om det virker når jeg modtager den i næste uge.
Billede
BFix
Niveau 2
 
Indlæg: 126


Indlægaf Hygom » 31. jan 2006 22:18

Så må vi håbe den ikke er udsolgt inden :P
Billede
Hygom
 
Indlæg: 122


Indlægaf Iqon » 1. feb 2006 17:04

Min PES5-pakke er fra England, ja. Desuden har jeg skam hørt om andre, der har brugt både PGR2- og Halo 2-pakker til at forny deres abonnement på Xbox 360.

Hygom--> Har dit Xbox Live Exploit evt. noget at gøre med, at man kan oprette en ny bruger og derved få en måneds gratis Gold-abonnement hver gang? I længden holder det i hvert fald ikke, både fordi det er irriterende at skulle skifte bruger og fordi den gratis måned kun tilbydes i en begrænset periode - ifølge det der stod i nogle af de foldere, der fulgte med Xbox 360. Men det kan selvfølgelig godt være du har fundet på noget helt andet?
Billede
Iqon
Niveau 4
 
Indlæg: 381


Indlægaf Hygom » 1. feb 2006 19:45

hehe, måske er jeg ikke så smart alligevel. Får man altid en gratis måned når man opretter en ny bruger? Troede det var noget med første gang xbox'en startede op, tildelte den den første bruger en gratis måned. Er det for hver ny bruger? :S

Fordi så holder min teori nemlig ikke hehe
Billede
Hygom
 
Indlæg: 122


Indlægaf Gamemakerman » 1. feb 2006 20:29

Hygom skrev:hehe, måske er jeg ikke så smart alligevel. Får man altid en gratis måned når man opretter en ny bruger? Troede det var noget med første gang xbox'en startede op, tildelte den den første bruger en gratis måned. Er det for hver ny bruger? :S

Fordi så holder min teori nemlig ikke hehe


Du får 1 måneds gratis live med den første live konto du laver på din Xbox 360.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Hygom » 1. feb 2006 22:01

okay.
Billede
Hygom
 
Indlæg: 122


Indlægaf Counter Heroes » 2. feb 2006 13:40

Iqon skrev:Nu kan jeg selvfølgelig kun udtale mig om PES5-pakken, som jeg købte, men der kunne jeg i hvert fald sagtens bruge den medfølgende kode til at forny mit abonnement på min nuværende konto.

og der kommer ikke told på?
hvor lang tid tar det før man har den?
Counter Heroes
Niveau 7
 
Indlæg: 5899


Indlægaf Hygom » 2. feb 2006 17:46

Jeg skal ikke kunne sige ngoet om told da det jo bliver sendt fra jersey. Der burde ikke gå mere end en 4-5 dage max.
Billede
Hygom
 
Indlæg: 122


Indlægaf Iqon » 2. feb 2006 18:01

Gamemakerman skrev:Du får 1 måneds gratis live med den første live konto du laver på din Xbox 360.


Jeg har oprettet tre brugere på min Xbox 360 - alle har fået en måneds gratis Xbox Live Gold hver - de er blevet oprettet på forskellige tidspunkter, og deres Gold-abonnement udløb således også på forskellige tidspunkter.
Iqon
Niveau 4
 
Indlæg: 381


Indlægaf Hygom » 2. feb 2006 18:16

Iqon skrev:
Gamemakerman skrev:Du får 1 måneds gratis live med den første live konto du laver på din Xbox 360.


Jeg har oprettet tre brugere på min Xbox 360 - alle har fået en måneds gratis Xbox Live Gold hver - de er blevet oprettet på forskellige tidspunkter, og deres Gold-abonnement udløb således også på forskellige tidspunkter.


Ok.
Billede
Hygom
 
Indlæg: 122


Indlægaf Counter Heroes » 2. feb 2006 18:59

fedt :P

det skal jeg også have! :D
Counter Heroes
Niveau 7
 
Indlæg: 5899


Indlægaf Counter Heroes » 3. feb 2006 12:56

jeg køber det nu hvis i er hel sikre på at det dur :D
Counter Heroes
Niveau 7
 
Indlæg: 5899


Indlægaf BFix » 4. feb 2006 11:10

Så har jeg modtaget min pakke fra play.com med posten.

Det virker. Jeg har nu xbox live i 12 måneder plus spillet samt et headset. Headsettet virker også sammen med xbox 360, men spillet gør endnu ikke.
Billede
BFix
Niveau 2
 
Indlæg: 126


Indlægaf Goose Fraba » 4. feb 2006 11:28

Er du sikker på headsettet fra Xbox virker på en Xbox 360? :?
Goose Fraba
Niveau 4
 
Indlæg: 606


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron