Xboxlife forum

T: Bourne Conspiracy i EBgames

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Indlægaf sehested » 2. jun 2008 14:34

Er der nogen som ved om det er muligt at bytte 2 xbox360 spil, også få ps3 versionen istedet?
sehested
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Indlægaf pgrundl » 2. jun 2008 16:56

sehested skrev:Er der nogen som ved om det er muligt at bytte 2 xbox360 spil, også få ps3 versionen istedet?


Der har før (i tråden) været en påstand (det passer sikkert, ved det ikke) om at man kunne bytte spillet til et gavekort. Hvis det er tilfældet, så kan man vel få PS3 versionen, hvis den koster det samme (eller selv spæde til med forskellen).
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Indlægaf heinstach » 2. jun 2008 18:38

Har netop forudbestilt i EB i Aalborg. Købte PDZ og PES 06 for kr. 79/stk. og byttede dem i samme håndevending. I alt kr. 158 for Bourne Conspiracy!

Tilbuddet var desværre begrænset til 1 stk. pr. person (til dem, der skulle ønske at købe for andre).
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf christianmp » 2. jun 2008 20:17

heinstach skrev:Har netop forudbestilt i EB i Aalborg. Købte PDZ og PES 06 for kr. 79/stk. og byttede dem i samme håndevending. I alt kr. 158 for Bourne Conspiracy!

Tilbuddet var desværre begrænset til 1 stk. pr. person (til dem, der skulle ønske at købe for andre).

Det er da kun deres MGS4 der er begrænset til én per kunde.
Jeg fik da smidt 4 x bourne cons. i nakken i samme butik i samme handel

Til den med xbox bytte til ps3. Så nej, man bytter xbox spil til xbox udgaven og det samme gælder ps3 udgaven, hvis man så bytter spillet ind igen til gavekort, kan man som skrevet købe spillet til den anden konsol.
christianmp
Niveau 7
 
Indlæg: 2347


Indlægaf heinstach » 2. jun 2008 20:35

christianmp skrev:
heinstach skrev:Har netop forudbestilt i EB i Aalborg. Købte PDZ og PES 06 for kr. 79/stk. og byttede dem i samme håndevending. I alt kr. 158 for Bourne Conspiracy!

Tilbuddet var desværre begrænset til 1 stk. pr. person (til dem, der skulle ønske at købe for andre).

Det er da kun deres MGS4 der er begrænset til én per kunde.
Jeg fik da smidt 4 x bourne cons. i nakken i samme butik i samme handel

...


Hmm, det må have været en anden ekspedient, eller også har de ændret politik.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf christianmp » 3. jun 2008 05:01

De har nok ændret politik så, for jeg har også hørt fra andre brugere at de forskellige butikker er begyndt at sige nej til pre-orders.

Men det lykkedes BÅDE i lyngby og i city2 for mit vedkommende, dog på to vidt forskellige måder.
Den ene hvor spillene blev alfeveret med det samme, og den anden hvor jeg først skal aflevere spillene på release og samtidig smide dep på 50 kr/spil
christianmp
Niveau 7
 
Indlæg: 2347


Indlægaf Slimjay DK » 3. jun 2008 08:14

Som jeg skrev i en anden tråd :

Hvis folk fortsætter på den måde, ender det jo nok med at "trade in" deal'en bliver lavet gevaldigt om, så vi ikke kan komme med titler der er ældre end 2007 osv. Men indtil det sker, er det da godt at der er nogle der nyder godt af deres tilbud, eller misbruger dem på det groveste

Smart eller grådig ?
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Indlægaf Hertzblut » 3. jun 2008 08:53

Slimjay DK skrev:Som jeg skrev i en anden tråd :

Hvis folk fortsætter på den måde, ender det jo nok med at "trade in" deal'en bliver lavet gevaldigt om, så vi ikke kan komme med titler der er ældre end 2007 osv. Men indtil det sker, er det da godt at der er nogle der nyder godt af deres tilbud, eller misbruger dem på det groveste

Smart eller grådig ?


Synes også det grænser til det klamme den måde folk er ved at kører trade-in mulighederne i sænk for folk som ikke går op i hvor meget man kan tjene på det...

Brug det som en service...
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Indlægaf christianmp » 3. jun 2008 09:01

Det er selvfølgelig op til én selv at vurdere hvornår det bliver klamt/grovt osv.
Jeg synes selv at jeg kan gå fra butikkerne med en god smag i munden, jeg føler ikke at jeg udnytter butikkerne for groft. Det sagt, så skal jeg jeg da blankt indrømme at jeg ikke er bleg for at benytte mig af tilbudende i et sådan omfang jeg selv har samvittighed til.

Mht GTAIV tilbuddet, tjente jeg da også "en god sag" i og med at jeg skaffede spillet en sjat billigere til de folk der købte af mig, og de samtidig ikke skulle vente på at butikkerne "re-stockede" til en højere pris.

Fidus eller ej, det må I afgøre, men faktum er vel at der sidder nogle høje herrer på et hovedkontor og har sørget for at stort set ligegyldig hvad så ender butikken med et givtigt overskud når alt kommer til alt.
christianmp
Niveau 7
 
Indlæg: 2347


Indlægaf sehested » 3. jun 2008 17:01

Syntes der er lidt blandede forlydner om, om man kan lave flere pre-orders. Er der nogen som har nærstuderet plakaten i de butikker den nu hænger og læst om der står noget med max 1 pre-order pr kunde?
sehested
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Indlægaf Haugboelle » 3. jun 2008 17:36

Slimjay DK skrev:Som jeg skrev i en anden tråd :

Hvis folk fortsætter på den måde, ender det jo nok med at "trade in" deal'en bliver lavet gevaldigt om, så vi ikke kan komme med titler der er ældre end 2007 osv. Men indtil det sker, er det da godt at der er nogle der nyder godt af deres tilbud, eller misbruger dem på det groveste

Smart eller grådig ?


Nu har de efterhånden kørt med de preorder tilbud i over et år, hvis ik længere, der er løbende blevet justeret titler som ikke kan bruges, 07 kommer sikkert snart uanset. At de så laver et tilbud hvor man kan bruge alle spil, det da bare fedt. Det må jo være fordi de tjener på de spil somehow siden de ikke er udelukket.
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf sehested » 6. jun 2008 15:22

Jeg var idag forbi EBgames og fik købt PES 06 og PDZ hvorefter jeg tog vidre til en anden EBgames for at bytte dem til bourne conspiracy. Underligt nok fik jeg lov at bytte xbox360 spil til en PS3 udgave at spillet hvilket passede mig fint da jeg ikke har en xbox360. Jeg spurgte så om det var muligt at pre-ordre flere kopier også bytte dem ind til et gavekort bagefter. Det mente han ikke var tilfældet da man hvis man byttede spillet bagefter fik de 2 spil tilbage som man havde pre-ordret med. Ekspedienten var ret ny så han sagde han ikke vidste så meget om det, men passer det at hvis man nu pre-ordrede 4 kopier af bourne conspiracy og byttede dem igen når man fik dem at man så ville få sine 8 spil og 4 kr tilbage istedet for 4 gavekort på 449 kr stk?
sehested
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Indlægaf christianmp » 6. jun 2008 16:18

Det ville være for forvirrende. De har jo landsdækkende bytteserive, så hvis jeg nu f.eks. byttede (uden om deres pre-orders) 10-12 spil ind og fik 3 med mig hjem, og finder ud af jeg vil indlevere dem igen, ville de muligvis have solgt nogle af de spil jeg fik sendt ind. Så det ville være alt for uoverskueligt.

JEg tror som std at de bare smider gavekort i nakken på dig.
christianmp
Niveau 7
 
Indlæg: 2347


Indlægaf frostwolf » 17. jun 2008 23:53

Det er 100% sikkert at man kan få byttet til gavekort?
frostwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1404


Indlægaf christianmp » 18. jun 2008 06:21

nej
christianmp
Niveau 7
 
Indlæg: 2347


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron