Xboxlife forum

T: Bourne Conspiracy i EBgames

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Indlægaf Ahmed » 1. jun 2008 08:41

Okay. Imorgen har jeg en forudbestilling på The Bourne Conspiracy :twisted:

Jeg spurgte fordi, henne i Viborg, der har Ebgames ikke noget skilt med tilbuddet.
Ahmed
Niveau 6
 
Indlæg: 1781


Indlægaf christianmp » 1. jun 2008 08:49

Og jeg flippede fordi jeg tidligere skrev
christianmp skrev:Det virker i KBH, tåstrup, lyngby, ballerup, fields og fisketorvet.
Det er en landsdækkende kampagne, kan bare være at butikken er lidt langsom (de ansatte) til at opdatere sig med tilbuddene samt at få smidt plakaterne op i butikken.

mit råd:
Spørg ved kassen, det er en genial måde at få informationer på.
christianmp
Niveau 7
 
Indlæg: 2347


Indlægaf Ahmed » 1. jun 2008 08:52

christianmp skrev:Og jeg flippede fordi jeg tidligere skrev
christianmp skrev:Det virker i KBH, tåstrup, lyngby, ballerup, fields og fisketorvet.
Det er en landsdækkende kampagne, kan bare være at butikken er lidt langsom (de ansatte) til at opdatere sig med tilbuddene samt at få smidt plakaterne op i butikken.

mit råd:
Spørg ved kassen, det er en genial måde at få informationer på.


Okay, okay, undskyld. Nu har jeg fattet det :P
Ahmed
Niveau 6
 
Indlæg: 1781


Indlægaf PWS » 1. jun 2008 09:53

Regner med jeg skal ud og bytte mig til GH:A og Bourne spillet i dag. Kan man godt aflevere to PDZ spil, et til hver preorder. Eller er de ikke så glade for det?
PWS
Niveau 2
 
Indlæg: 107
By: Aalborg


Indlægaf Ahmed » 1. jun 2008 09:54

Jo et til hver pre order kan du sagtens
Senest rettet af Ahmed 1. jun 2008 10:53, rettet i alt 1 gang.
Ahmed
Niveau 6
 
Indlæg: 1781


Indlægaf christianmp » 1. jun 2008 10:51

PWS skrev:Regner med jeg skal ud og bytte mig til GH:A og Bourne spillet i dag. Kan man godt aflevere to PDZ spil, et til hver preorder. Eller er de ikke så glade for det?

Hvis du er snu læser du lige mit indlæg på forrige side mht GH:A. Ved at bytte til bourne og derefter "returnere" spillet til gavekort, kan du få dine penge til at række længere.
christianmp
Niveau 7
 
Indlæg: 2347


Indlægaf TerrificFalcon » 1. jun 2008 11:19

Nu skal jeg jo også lige have fat i nogle let-tjente penge - Jeg har en EB Games, en GAME og en Blockbuster til rådighed - og jeg skal have fat i to meget billige brugte spil - nogen forslag?
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf caps-iii » 1. jun 2008 11:22

BB har tit billige brugte spil ^
Billede
caps-iii
Niveau 7
 
Indlæg: 2493


Indlægaf Ahmed » 1. jun 2008 11:33

BB eller Ebgames
Ahmed
Niveau 6
 
Indlæg: 1781


Indlægaf TerrificFalcon » 1. jun 2008 11:39

Jamen så må jeg da lige tage et smut forbi den lokale BB imorgen, efter skole - mange tak for svarene!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Ahmed » 1. jun 2008 11:54

Så lidt. Men hvis du ikke finder noget der så gå hen til Ebgames. Der plejer altid og være noget Prey eller PDZ :D
Ahmed
Niveau 6
 
Indlæg: 1781


Indlægaf Slimjay DK » 1. jun 2008 12:27

christianmp skrev:
Ahmed skrev:Hjælp!

Kan jeg godt gi' Forza 2 + Prey for The Bourne Conspiracy til xbox 360?

Det er i Viborg. Der står ikke at man kan, men kan man godt????

Ja!

Hvad sker der for folk, er man helt holdt op med at læse? Det står op til flere gange i denne tråd hvilke spil der kan bruges, hvilke der er ekskluderede og at det er landsdækkende.
Så kan man bruge prey og pdz i riberhus' ebgames, kan det vel ligeså sagtens lade sig gøre alle andre af landets butikker. (vel at mærke: ebgames)


@slimjay: Hvorfor smed du ikke titlerne fra aerosmith over i bourne tilbuddet.

2x titler +1 kr = bourne = 449kr. værdi
4x titler + 99kr = GH3:A = 699kr værdi

ved at smide titlerne i bourne tilbuddet kunne du have fået

4x titler + 2kr = 2x bourne = 898kr værdi
som kan byttes ind til gavekort hvor ved du ender med gavekort, hvorpå man køber GH3:A og ender med gavekort på 199kr og har sparet 98 Dkr.

You feel my drift?!


Det er godt tænkt :) men da man kun kan lave en preorder pr. spil, ville det kræve flere besøg i forretningen, hvilket jeg ikke har tiden til. :roll:
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Indlægaf Ahmed » 2. jun 2008 12:55

OMG :evil: !

Jeg gik derhen idag.

Jeg sagde: "Hej. Har i det tilbud hvor man giver 2 spil + 1 krone og så får man en forudbestilling af The Bourne Conspiracy"

Ham ved kassen sagde: "Nej det har vi faktisk ikke. Lige i øjeblikket er der tilbud med forudbestilling af MGS4."

Så sagde jeg: "Men det med The Bourne Conspiracy tilbud, det kommer senere, gør det ikke?

Så sagde han: "Det ved jeg faktisk ikke. Vi har ikke fået noget at vide endu"...

End of Story

:evil: :evil: :evil:

:cry: :cry: :cry:
Ahmed
Niveau 6
 
Indlæg: 1781


Indlægaf Haugboelle » 2. jun 2008 13:15

Ahmed skrev:OMG :evil: !

Jeg gik derhen idag.

Jeg sagde: "Hej. Har i det tilbud hvor man giver 2 spil + 1 krone og så får man en forudbestilling af The Bourne Conspiracy"

Ham ved kassen sagde: "Nej det har vi faktisk ikke. Lige i øjeblikket er der tilbud med forudbestilling af MGS4."

Så sagde jeg: "Men det med The Bourne Conspiracy tilbud, det kommer senere, gør det ikke?

Så sagde han: "Det ved jeg faktisk ikke. Vi har ikke fået noget at vide endu"...

End of Story

:evil: :evil: :evil:

:cry: :cry: :cry:


Det fordi han ik er opdateret så, tilbuddet eksisterer i alle ebs.
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf Ahmed » 2. jun 2008 13:38

Haugboelle skrev:
Ahmed skrev:OMG :evil: !

Jeg gik derhen idag.

Jeg sagde: "Hej. Har i det tilbud hvor man giver 2 spil + 1 krone og så får man en forudbestilling af The Bourne Conspiracy"

Ham ved kassen sagde: "Nej det har vi faktisk ikke. Lige i øjeblikket er der tilbud med forudbestilling af MGS4."

Så sagde jeg: "Men det med The Bourne Conspiracy tilbud, det kommer senere, gør det ikke?

Så sagde han: "Det ved jeg faktisk ikke. Vi har ikke fået noget at vide endu"...

End of Story

:evil: :evil: :evil:

:cry: :cry: :cry:


Det fordi han ik er opdateret så, tilbuddet eksisterer i alle ebs.


Skal jeg så gå hen og sige at de ikke er blevet opdateret? :oops:
Ahmed
Niveau 6
 
Indlæg: 1781


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron