Xboxlife forum

T: Bourne Conspiracy i EBgames

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

T: Bourne Conspiracy i EBgames

Indlægaf christianmp » 24. maj 2008 20:11

Så er Ebgames igen på spil med flere pre-order tilbud.
Denne gang er det på The Bourne Conspiracy som udkommer d. 27/06-2008

Tilbuddet lyder: Byt to ps3 eller xbox360 spil +1 kr og få bourne når spillet udkommer.

Følgende titler er ekskluderet (til xbox-udgaven):
PGR3, Gears, GRAW, Kameo, Shadowrun, EA fra 06 og tidligere.
Jeg kan ikke huske hvilke andre der lige umiddelbart er, men de havde det på en poster i biksen (city2).

Tror endda at de ikke havde skrevet at PDZ var ekskluderet.

God fornøjelse med tilbuddet.

mvh Christianmp
christianmp
Niveau 7
 
Indlæg: 2347


Re: T: Bourne Conspiracy i EBgames

Indlægaf Haugboelle » 24. maj 2008 22:05

christianmp skrev:Så er Ebgames igen på spil med flere pre-order tilbud.
Denne gang er det på The Bourne Conspiracy som udkommer d. 27/06-2008

Tilbuddet lyder: Byt to ps3 eller xbox360 spil +1 kr og få bourne når spillet udkommer.

Følgende titler er ekskluderet (til xbox-udgaven):
PGR3, Gears, GRAW, Kameo, Shadowrun, EA fra 06 og tidligere.
Jeg kan ikke huske hvilke andre der lige umiddelbart er, men de havde det på en poster i biksen (city2).

Tror endda at de ikke havde skrevet at PDZ var ekskluderet.

God fornøjelse med tilbuddet.

mvh Christianmp


Nice

Ingen ekskludere ved PS3 ?
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf Foxx » 24. maj 2008 22:14

Haha de snyder altså sig selv nogle gange xb
Så er det bare om at bruge Prey og PDZ
DJ Numzi
DJ AnD Lomilias23
Foxx
 
Indlæg: 2024


Indlægaf TerrificFalcon » 24. maj 2008 23:23

Eller to stykker Prey, hvis dubletter er tilladt - og tyve stykker Prey, hvis det er tilladt at placere flere pre-orders, :P
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf LiquiDelta^ » 25. maj 2008 01:53

Hvor er det prey er så billigt?
Billede
LiquiDelta^
Niveau 6
 
Indlæg: 1424


Indlægaf Kayniel » 25. maj 2008 02:05

blockbuster - 25kr brugt.
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Indlægaf LiquiDelta^ » 25. maj 2008 02:24

Uha, det må jeg da lige se på..
Billede
LiquiDelta^
Niveau 6
 
Indlæg: 1424


Indlægaf DennisRikke » 25. maj 2008 08:20

er der begrænsninger på hvor meget man kan preorder og bytte osv i EB games...

kunne nemlig også indiana jones lego kan fås nemt og guitar hero aerosmith ...

kan man mon møde op og aflevere 10 spil og få de forskellige tilbud ... ?
DennisRikke
Niveau 5
 
Indlæg: 806


Indlægaf christianmp » 25. maj 2008 11:21

Du kan benytte alle deres pre-orders, men der er forskellige eksluderede titler til de forskellige pre-orders. SOm skrevet er jeg ikke helt sikker på om der er flere spil der er ekskluderet. I IJ pre-orderen skal man ligge 3 xbox360 spil + 99 kr, så bliver det lynurtigt omfattende.

Det KAN være at prey er ekskluderet, kan ikke lige huske det, det ER ihvertfald ekskluderet i GH3:Aerosmith og IJ pre-orderen.

Af PS3 titler er der de sædvanlige:
The Darkness, COD3, Ratchet & Clank, Uncharted plus lidt andre.

Beowulff som er alle tiders billig spil kan benyttes i alle deres tilbud.

Men gå selv op i butikken og kig på deres pre-order posters der hænger over det hele. Og tjek evt. ebgames.dk hvor de har MGS4, IJ og GH3:aerosmith tilbuddene oppe.

Numzi: De presser hårdt på, og risikerer at skyde sig selv i fødderne når der nu ligefrem er spekulation i disse pre-orders. Men nogle folk er sgu også crazy. Så en gut der tradede AoT plus Dark sector til deres PS3 GTAIV tilbud. uden at være sikker på at få spillet på release. HAvde man lige tygget på den kunne han garanteret have doblet op ved at bytte sine to "top-titler" til 4 mindre gode men pre-order kvalificerede titler.

Så hver gang en af os spekulerer i disse køb er der 10 der bare indleverer spil uden at tænke videre over det.
christianmp
Niveau 7
 
Indlæg: 2347


Indlægaf Rexter » 25. maj 2008 11:38

Til dem der spurgte om man kan aflevere flere af det samme spil: Nej! Du må og kan kun aflevere ét eksemplar af det samme spil i bytte tilbud. Hvis ekspedienten gør det alligevel er han enten inkompetent eller bryder med vilje butikkens politiker.
Rexter
Niveau 4
 
Indlæg: 635


Indlægaf Haugboelle » 25. maj 2008 12:05

christianmp skrev:Du kan benytte alle deres pre-orders, men der er forskellige eksluderede titler til de forskellige pre-orders. SOm skrevet er jeg ikke helt sikker på om der er flere spil der er ekskluderet. I IJ pre-orderen skal man ligge 3 xbox360 spil + 99 kr, så bliver det lynurtigt omfattende.

Det KAN være at prey er ekskluderet, kan ikke lige huske det, det ER ihvertfald ekskluderet i GH3:Aerosmith og IJ pre-orderen.

Af PS3 titler er der de sædvanlige:
The Darkness, COD3, Ratchet & Clank, Uncharted plus lidt andre.

Beowulff som er alle tiders billig spil kan benyttes i alle deres tilbud.

Men gå selv op i butikken og kig på deres pre-order posters der hænger over det hele. Og tjek evt. ebgames.dk hvor de har MGS4, IJ og GH3:aerosmith tilbuddene oppe.

Numzi: De presser hårdt på, og risikerer at skyde sig selv i fødderne når der nu ligefrem er spekulation i disse pre-orders. Men nogle folk er sgu også crazy. Så en gut der tradede AoT plus Dark sector til deres PS3 GTAIV tilbud. uden at være sikker på at få spillet på release. HAvde man lige tygget på den kunne han garanteret have doblet op ved at bytte sine to "top-titler" til 4 mindre gode men pre-order kvalificerede titler.

Så hver gang en af os spekulerer i disse køb er der 10 der bare indleverer spil uden at tænke videre over det.


Ja lige præcis, jeg sad også lige og lavede en liste over alle de preorders der, og det jo en del spil man lige skal ha fat i hvis man vil benytte deres tilbud.

Men ja jeg står også og må nive mig i armen når jeg ser folk trader forholdsvis nye spil ind og dermed snyder sig selv. Det ligesom at se et ældre ægtepar købe en computer i Fona, som er overpriced og mere end hvad de har brug for, der er det sku også svært at holde sin mund.
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf Haugboelle » 25. maj 2008 17:28

Er det ikke 3 xbox spil for Bourne, som det skrevet står der 2 ps3 eller xbox spil
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf christianmp » 25. maj 2008 19:21

Der stod kun 2 ps3 eller xbox360 spil, så jeg regner da med at det er 2 og kun 2 for bourne.

Nogen sandsynlighed for at de vil snuppe et spil med tysk cover? rexter? kan være du ved det-
christianmp
Niveau 7
 
Indlæg: 2347


Indlægaf Haugboelle » 25. maj 2008 19:37

christianmp skrev:Der stod kun 2 ps3 eller xbox360 spil, så jeg regner da med at det er 2 og kun 2 for bourne.

Nogen sandsynlighed for at de vil snuppe et spil med tysk cover? rexter? kan være du ved det-


Okay, cool nok :)
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf Rexter » 26. maj 2008 12:44

christianmp skrev:Der stod kun 2 ps3 eller xbox360 spil, så jeg regner da med at det er 2 og kun 2 for bourne.

Nogen sandsynlighed for at de vil snuppe et spil med tysk cover? rexter? kan være du ved det-


Mener du om du kan bytte et spil ind med tysk cover? Altså de må ikke tage spil ind der har andre sproget manualer, covers eller spil end dem de selv sælger. Så selvom det kun er coveret der er på tysk kan de ikke tage imod det, ingen undtagelser. HVIS der alligevel er blevet taget imod et spil som i dette eksempel, har det været ved ekspedientens diskretion, og kun hans.
Rexter
Niveau 4
 
Indlæg: 635


Næste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron